ا

  • ابعاد محتوایی سازمان بررسی تأثیر ابعاد محتوایی سازمان بر هوشمندی رقابتی مطالعه ای در صنایع کاشی استان یزد [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 49-66]

  • ابهام محیطی بررسی تأثیر ابعاد محتوایی سازمان بر هوشمندی رقابتی مطالعه ای در صنایع کاشی استان یزد [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 49-66]

  • اتصال اجتماعی اثر همخوانی با خود واقعی و ایده آل بر دل‌بستگی به نام تجاری و تداوم استفاده- موردمطالعه: فیس بوک [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 177-197]

  • اثربخشی و دارایی‌های بازاریابی الگوی اثربخشی تبلیغات و دارایی‌های بازاریابی برعملکرد بانک‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 31-48]

  • اثرهای بین فردی هنجاری عوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر برند و نقش تعدیل کنندگی نیاز به منحصربه‌فرد بودن و ظاهربینی مشتریان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 159-176]

  • ارتباط توصیه ای تأثیر مزایای رابطه ای بر تشویق مشتریان برای مشارکت در ارتباط توصیه ای (موردمطالعه: مشتریان بانک ملت) [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 67-86]

  • ارزش مشتری الگوی عوامل بازدارنده جابجایی مشتری جهت افزایش وفاداری [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 31-48]

  • ارزش ویژه برند توسعه الگوی ارزش ویژه برند خدمات بانکداری: موردمطالعه شعب بانک سپه [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 31-48]

  • ارزش ویژه شناسه مقصد تأثیر ارزش ویژه شناسه مقصد گردشگری بر قصد بازدید مجدد بر اساس الگوی ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 13-30]

  • ارزش ویژه نام تجاری تبیین ابعاد شهرت بیمارستان و تأثیر آن بر تصویر ذهنی مراجعان و ارزش ویژه نام تجاری [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 87-106]

  • اعتماد اثر همخوانی با خود واقعی و ایده آل بر دل‌بستگی به نام تجاری و تداوم استفاده- موردمطالعه: فیس بوک [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 177-197]

  • اعتماد تحلیل تأثیرهای کشور مبدأ و شهرت شرکت بر ایجاد اعتماد اولیه در خریدار [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 123-140]

  • الگویابی معادلات ساختاری الگوی یکپارچه پذیرش تغییرات با روش ترکیبی-اکتشافی [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 67-86]

  • الگوی یکپارچه تغییرات سازمانی الگوی یکپارچه پذیرش تغییرات با روش ترکیبی-اکتشافی [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 67-86]

  • الگوی گزینش راهبرد الگوی گزینش راهبرد عملیاتی در بازار بین‌الملل برای کسب‌وکارهای کارآفرینانه [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 87-106]

  • انتشار هوش بررسی و تحلیل تأثیر گرایش به بازار از دیدگاه فرهنگی و رفتاری بر عملکرد بانک‌های دولتی [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 49-66]

  • انتقال دانش تجزیه‌و‌تحلیل ریسک های انتقال دانش: ابزاری برای مدیریت راهبردی روابط بین سازمانی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 177-197]

ب

  • بازاریابی حسی بازاریابی حسی و توسعه خدمت جدید، مورد مطالعه: بانک رسالت [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 107-122]

  • بازاریابی داخلی نقش بازاریابی داخلی در کیفیت خدمات [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 141-158]

  • بازارگرایی تأثیر بازار‌گرایی، منابع مبتنی بر دانش و دارایی‌های شهرت بر عملکرد بانک‌ها [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 141-158]

  • بازده سرمایه‌گذاری رابطه بین راهبرد رقابتی و عملکرد مالی در بانک‌های تجاری پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 87-106]

  • بازده سهام رابطه بین راهبرد رقابتی و عملکرد مالی در بانک‌های تجاری پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 87-106]

  • بانک ارائه الگوی توسعه خدمات جدید در نظام بانکی با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 177-197]

  • بانک توسعه الگوی ارزش ویژه برند خدمات بانکداری: موردمطالعه شعب بانک سپه [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 31-48]

  • بانک الگوی مدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه مبتنی بر نهج البلاغه [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 13-30]

  • بانک‌بیمه شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موفقیت پیاده‌سازی بانک‌بیمه در ایران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 123-140]

  • بانکداری اینترنتی پذیرش بانکداری اینترنتی بر مبنای نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 107-122]

  • بانکداری خرد شناسایی عوامل موثر در ریزش مشتریان بانکداری خرد [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 13-30]

  • بانکداری قرض الحسنه بازاریابی حسی و توسعه خدمت جدید، مورد مطالعه: بانک رسالت [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 107-122]

  • بخش خدمات تبیین ابعاد شهرت بیمارستان و تأثیر آن بر تصویر ذهنی مراجعان و ارزش ویژه نام تجاری [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 87-106]

  • برند توسعه الگوی ارزش ویژه برند خدمات بانکداری: موردمطالعه شعب بانک سپه [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 31-48]

  • برند بانک کاربرد نظریه روانشناسی سازه‏های شخصی در اکتشاف ابعاد معنای برند [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 13-29]

  • برندسازی داخلی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر طنین برند داخلی سازمان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 107-122]

  • بین‌المللی شدن کسب‌وکار الگوی گزینش راهبرد عملیاتی در بازار بین‌الملل برای کسب‌وکارهای کارآفرینانه [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 87-106]

  • بهبود و توسعه نقش بازاریابی داخلی در کیفیت خدمات [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 141-158]

پ

  • پاداش نقش بازاریابی داخلی در کیفیت خدمات [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 141-158]

  • پاسخگویی به بازار بررسی و تحلیل تأثیر گرایش به بازار از دیدگاه فرهنگی و رفتاری بر عملکرد بانک‌های دولتی [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 49-66]

  • پذیرش پذیرش بانکداری اینترنتی بر مبنای نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 107-122]

  • پیشایند؛ شهرداری تهران مطالعۀ آینده‌نگارانۀ پیشایندهای راهبرد کارآفرینی سازمانی؛ مورد مطالعه: شهرداری تهران [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 159-176]

  • پیکربندی توسعه یک چارچوب مفهومی جدید از سیستم‌های کنترل سازمانی مبتنی بر نگاه بسته‌ای [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 67-86]

ت

  • تجربه گردشگر تحلیل تأثیر تناسب خودپنداره و شخصیت مقصد بر نیّت‌های رفتاری گردشگر داخلی در شهر اصفهان [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 67-86]

  • تحلیل عامل اکتشافی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موفقیت پیاده‌سازی بانک‌بیمه در ایران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 123-140]

  • تحلیل محتوا الگوی یکپارچه پذیرش تغییرات با روش ترکیبی-اکتشافی [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 67-86]

  • تداعی‏های برند کاربرد نظریه روانشناسی سازه‏های شخصی در اکتشاف ابعاد معنای برند [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 13-29]

  • تسهیم دانش تاثیر تسهیم دانش بر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کیفیت خدمات (مورد مطالعه: کارشناسان واحد فناوری اطلاعات شعب سازمان تامین اجتماعی) [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 123-140]

  • تصویر برند عوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر برند و نقش تعدیل کنندگی نیاز به منحصربه‌فرد بودن و ظاهربینی مشتریان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 159-176]

  • تصویر ذهنی بیمارستان تبیین ابعاد شهرت بیمارستان و تأثیر آن بر تصویر ذهنی مراجعان و ارزش ویژه نام تجاری [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 87-106]

  • تعمیم برند تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در گروه محصولات با درگیری کم و زیاد [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 141-158]

  • تعهدعاطفی بررسی نقش، شدت و نوع تعدیل گری صفات اخلاقی روی رابطه شخصیت و رابطه مشتری- برند به منظور خلق تعهدعاطفی در صنعت بانکداری [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 159-176]

  • تناسب خود تحلیل تأثیر تناسب خودپنداره و شخصیت مقصد بر نیّت‌های رفتاری گردشگر داخلی در شهر اصفهان [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 67-86]

  • توسعه خدمت جدید بازاریابی حسی و توسعه خدمت جدید، مورد مطالعه: بانک رسالت [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 107-122]

  • توسعه خدمت جدید ارائه الگوی توسعه خدمات جدید در نظام بانکی با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 177-197]

ح

  • حداقل مربعات موزون تاثیر ویژگی‌های جمعیت‌شناختی بر دانش زیست‌محیطی و رفتار‌های حامی محیط‌زیست مصرف‌کنندگان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 177-197]

  • حکمت الگوی مدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه مبتنی بر نهج البلاغه [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 13-30]

خ

  • خلق هوش بازار بررسی و تحلیل تأثیر گرایش به بازار از دیدگاه فرهنگی و رفتاری بر عملکرد بانک‌های دولتی [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 49-66]

  • خود ایده‌آل ادراک‌شده اثر همخوانی با خود واقعی و ایده آل بر دل‌بستگی به نام تجاری و تداوم استفاده- موردمطالعه: فیس بوک [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 177-197]

  • خود واقعی ادراک‌شده اثر همخوانی با خود واقعی و ایده آل بر دل‌بستگی به نام تجاری و تداوم استفاده- موردمطالعه: فیس بوک [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 177-197]

د

  • دارایی‌های شهرت تأثیر بازار‌گرایی، منابع مبتنی بر دانش و دارایی‌های شهرت بر عملکرد بانک‌ها [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 141-158]

  • دانش زیست‌محیطی تاثیر ویژگی‌های جمعیت‌شناختی بر دانش زیست‌محیطی و رفتار‌های حامی محیط‌زیست مصرف‌کنندگان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 177-197]

  • درگیری خرید تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در گروه محصولات با درگیری کم و زیاد [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 141-158]

  • درگیری ذهنی تحلیل تأثیر تناسب خودپنداره و شخصیت مقصد بر نیّت‌های رفتاری گردشگر داخلی در شهر اصفهان [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 67-86]

  • دل‌بستگی به نام تجاری اثر همخوانی با خود واقعی و ایده آل بر دل‌بستگی به نام تجاری و تداوم استفاده- موردمطالعه: فیس بوک [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 177-197]

ر

  • رابطه مشتری-برند بررسی نقش، شدت و نوع تعدیل گری صفات اخلاقی روی رابطه شخصیت و رابطه مشتری- برند به منظور خلق تعهدعاطفی در صنعت بانکداری [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 159-176]

  • راهبرد بررسی تأثیر ابعاد محتوایی سازمان بر هوشمندی رقابتی مطالعه ای در صنایع کاشی استان یزد [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 49-66]

  • راهبرد بین‌المللی الگوی گزینش راهبرد عملیاتی در بازار بین‌الملل برای کسب‌وکارهای کارآفرینانه [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 87-106]

  • راهبرد رقابتی رابطه بین راهبرد رقابتی و عملکرد مالی در بانک‌های تجاری پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 87-106]

  • راهبرد عملیاتی الگوی گزینش راهبرد عملیاتی در بازار بین‌الملل برای کسب‌وکارهای کارآفرینانه [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 87-106]

  • راهبرد کارآفرینی سازمانی؛ آینده‌نگاری مطالعۀ آینده‌نگارانۀ پیشایندهای راهبرد کارآفرینی سازمانی؛ مورد مطالعه: شهرداری تهران [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 159-176]

  • راهبرد-گردشگری سالمندی-بخش بندی بازار-شبکه های عصبی راهبردهای توسعه گردشگری سالمندی رهیافت بخش بندی بازار با استفاده از شبکه های عصبی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 49-66]

  • ریزش داوطلبانه وغیرداوطلبانه شناسایی عوامل موثر در ریزش مشتریان بانکداری خرد [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 13-30]

  • رسالت نقش بازاریابی داخلی در کیفیت خدمات [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 141-158]

  • ریسک تجزیه‌و‌تحلیل ریسک های انتقال دانش: ابزاری برای مدیریت راهبردی روابط بین سازمانی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 177-197]

  • ریسک انتقال دانش تجزیه‌و‌تحلیل ریسک های انتقال دانش: ابزاری برای مدیریت راهبردی روابط بین سازمانی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 177-197]

  • ریسک پذیری تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در گروه محصولات با درگیری کم و زیاد [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 141-158]

  • رضایت گردشگر تحلیل تأثیر تناسب خودپنداره و شخصیت مقصد بر نیّت‌های رفتاری گردشگر داخلی در شهر اصفهان [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 67-86]

  • رضایت مشتری الگوی عوامل بازدارنده جابجایی مشتری جهت افزایش وفاداری [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 31-48]

  • رضایتمندی مشتری بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر رضایتمندی مشتریان و شهرت شرکت-مطالعه موردی شرکت ایران خودرو [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 49-66]

  • رفتار حامی محیط‌زیست تاثیر ویژگی‌های جمعیت‌شناختی بر دانش زیست‌محیطی و رفتار‌های حامی محیط‌زیست مصرف‌کنندگان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 177-197]

  • رقابت تاثیر رقابت پذیری شهری بر رقابت پذیری ملی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 123-140]

  • رقابت پذیری جهانی تاثیر رقابت پذیری شهری بر رقابت پذیری ملی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 123-140]

  • رقابت پذیری سرزمینی تاثیر رقابت پذیری شهری بر رقابت پذیری ملی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 123-140]

  • رقابت پذیری شهری تاثیر رقابت پذیری شهری بر رقابت پذیری ملی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 123-140]

  • رقابت پذیری ملی تاثیر رقابت پذیری شهری بر رقابت پذیری ملی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 123-140]

  • روابط بیرونی مدیران تاثیر روابط بیرونی مدیران ارشد بر مزیت رقابتی، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 31-48]

  • روابط بین سازمانی تجزیه‌و‌تحلیل ریسک های انتقال دانش: ابزاری برای مدیریت راهبردی روابط بین سازمانی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 177-197]

  • روش پژوهش ترکیبی- اکتشافی الگوی یکپارچه پذیرش تغییرات با روش ترکیبی-اکتشافی [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 67-86]

س

  • سرمایه ارتباطی اثر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی؛ مورد مطالعه: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 159-176]

  • سرمایه انسانی اثر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی؛ مورد مطالعه: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 159-176]

  • سرمایه ساختاری اثر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی؛ مورد مطالعه: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 159-176]

  • سرمایه فکری اثر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی؛ مورد مطالعه: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 159-176]

  • سیستم مدیریت ارتباط با مشتری تاثیر تسهیم دانش بر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کیفیت خدمات (مورد مطالعه: کارشناسان واحد فناوری اطلاعات شعب سازمان تامین اجتماعی) [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 123-140]

  • سودآوری رابطه بین راهبرد رقابتی و عملکرد مالی در بانک‌های تجاری پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 87-106]

ش

  • شخصیت برند بررسی نقش، شدت و نوع تعدیل گری صفات اخلاقی روی رابطه شخصیت و رابطه مشتری- برند به منظور خلق تعهدعاطفی در صنعت بانکداری [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 159-176]

  • شرکت ملی گاز ایران تاثیر مسئولیت اجتماعی بر طنین برند داخلی سازمان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 107-122]

  • شهرت بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر رضایتمندی مشتریان و شهرت شرکت-مطالعه موردی شرکت ایران خودرو [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 49-66]

  • شهرت سازمانی تبیین ابعاد شهرت بیمارستان و تأثیر آن بر تصویر ذهنی مراجعان و ارزش ویژه نام تجاری [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 87-106]

  • شهرت شرکت تحلیل تأثیرهای کشور مبدأ و شهرت شرکت بر ایجاد اعتماد اولیه در خریدار [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 123-140]

ص

  • صفات اخلاقی بررسی نقش، شدت و نوع تعدیل گری صفات اخلاقی روی رابطه شخصیت و رابطه مشتری- برند به منظور خلق تعهدعاطفی در صنعت بانکداری [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 159-176]

  • صنعت بانکداری بازاریابی حسی و توسعه خدمت جدید، مورد مطالعه: بانک رسالت [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 107-122]

  • صنعت گردشگری تأثیر ارزش ویژه شناسه مقصد گردشگری بر قصد بازدید مجدد بر اساس الگوی ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 13-30]

ض

  • ضمانت نامه تحلیل تأثیرهای کشور مبدأ و شهرت شرکت بر ایجاد اعتماد اولیه در خریدار [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 123-140]

ط

  • طنین برند تاثیر مسئولیت اجتماعی بر طنین برند داخلی سازمان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 107-122]

ظ

  • ظاهربینی عوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر برند و نقش تعدیل کنندگی نیاز به منحصربه‌فرد بودن و ظاهربینی مشتریان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 159-176]

ع

  • علاقه تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در گروه محصولات با درگیری کم و زیاد [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 141-158]

  • عملکرد تأثیر بازار‌گرایی، منابع مبتنی بر دانش و دارایی‌های شهرت بر عملکرد بانک‌ها [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 141-158]

  • عملکرد بازار بررسی به‌کارگیری شاخص‌های بازاریابی راهبردی بر مزیت رقابتی پایدار و عملکرد بازار [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 141-158]

  • عملکرد سازمانی اثر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی؛ مورد مطالعه: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 159-176]

  • عملکرد شرکت الگوی اثربخشی تبلیغات و دارایی‌های بازاریابی برعملکرد بانک‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 31-48]

  • عملکرد مالی رابطه بین راهبرد رقابتی و عملکرد مالی در بانک‌های تجاری پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 87-106]

  • عوامل بازدارنده جابجایی مشتری الگوی عوامل بازدارنده جابجایی مشتری جهت افزایش وفاداری [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 31-48]

  • عوامل کلیدی موفقیت شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موفقیت پیاده‌سازی بانک‌بیمه در ایران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 123-140]

ف

  • فرایند سلسله‌مراتبی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موفقیت پیاده‌سازی بانک‌بیمه در ایران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 123-140]

  • فرش دستباف قدرت، قدرت جبرانی و قابلیت جایگزینی در کانال های بازاریابی: مطالعه موردی، هنر - صنعت فرش دستباف ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 87-106]

  • فرهنگ سازمانی بررسی تأثیر ابعاد محتوایی سازمان بر هوشمندی رقابتی مطالعه ای در صنایع کاشی استان یزد [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 49-66]

  • فروش شخصی؛ فروشنده شناسایی و طبقه بندی ویژگی های فروشندگان لوازم خانگی بر اساس نظر مشتریان [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 107-122]

  • فعالیت‌های بازاریابی الگوی اثربخشی تبلیغات و دارایی‌های بازاریابی برعملکرد بانک‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 31-48]

  • فن شبکه فهرستگان کاربرد نظریه روانشناسی سازه‏های شخصی در اکتشاف ابعاد معنای برند [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 13-29]

ق

  • قابلیت جایگزینی قدرت، قدرت جبرانی و قابلیت جایگزینی در کانال های بازاریابی: مطالعه موردی، هنر - صنعت فرش دستباف ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 87-106]

  • قابلیت فناوری بررسی تأثیر ابعاد محتوایی سازمان بر هوشمندی رقابتی مطالعه ای در صنایع کاشی استان یزد [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 49-66]

  • قابلیت‌های بازاریابی بررسی به‌کارگیری شاخص‌های بازاریابی راهبردی بر مزیت رقابتی پایدار و عملکرد بازار [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 141-158]

  • قدرت جبرانی هدف قدرت، قدرت جبرانی و قابلیت جایگزینی در کانال های بازاریابی: مطالعه موردی، هنر - صنعت فرش دستباف ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 87-106]

  • قدرت منبع قدرت، قدرت جبرانی و قابلیت جایگزینی در کانال های بازاریابی: مطالعه موردی، هنر - صنعت فرش دستباف ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 87-106]

  • قصد بازدید مجدد تأثیر ارزش ویژه شناسه مقصد گردشگری بر قصد بازدید مجدد بر اساس الگوی ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 13-30]

  • قوم گرایی تحلیل تأثیرهای کشور مبدأ و شهرت شرکت بر ایجاد اعتماد اولیه در خریدار [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 123-140]

ک

  • کانال بازاریابی قدرت، قدرت جبرانی و قابلیت جایگزینی در کانال های بازاریابی: مطالعه موردی، هنر - صنعت فرش دستباف ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 87-106]

  • کشور مبدأ (COO) تحلیل تأثیرهای کشور مبدأ و شهرت شرکت بر ایجاد اعتماد اولیه در خریدار [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 123-140]

  • کیفیت خدمات نقش بازاریابی داخلی در کیفیت خدمات [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 141-158]

  • کیفیت خدمات الکترونیکی تاثیر تسهیم دانش بر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کیفیت خدمات (مورد مطالعه: کارشناسان واحد فناوری اطلاعات شعب سازمان تامین اجتماعی) [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 123-140]

  • کنترل راهبردی توسعه یک چارچوب مفهومی جدید از سیستم‌های کنترل سازمانی مبتنی بر نگاه بسته‌ای [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 67-86]

  • کنترل مدیریتی توسعه یک چارچوب مفهومی جدید از سیستم‌های کنترل سازمانی مبتنی بر نگاه بسته‌ای [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 67-86]

گ

  • گرایش به بازار بررسی و تحلیل تأثیر گرایش به بازار از دیدگاه فرهنگی و رفتاری بر عملکرد بانک‌های دولتی [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 49-66]

  • گرایش به مشتری بررسی و تحلیل تأثیر گرایش به بازار از دیدگاه فرهنگی و رفتاری بر عملکرد بانک‌های دولتی [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 49-66]

  • گرایش به نوآوری بررسی به‌کارگیری شاخص‌های بازاریابی راهبردی بر مزیت رقابتی پایدار و عملکرد بازار [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 141-158]

  • گردشگر تأثیر ارزش ویژه شناسه مقصد گردشگری بر قصد بازدید مجدد بر اساس الگوی ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 13-30]

  • گونه‌های راهبردی عمومی مایلز و اسنو رابطه بین راهبرد رقابتی و عملکرد مالی در بانک‌های تجاری پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 87-106]

م

  • مبدأ برند عوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر برند و نقش تعدیل کنندگی نیاز به منحصربه‌فرد بودن و ظاهربینی مشتریان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 159-176]

  • محیط بازاری تاثیر روابط بیرونی مدیران ارشد بر مزیت رقابتی، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 31-48]

  • محیط نهادی تاثیر روابط بیرونی مدیران ارشد بر مزیت رقابتی، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 31-48]

  • مدیریت ارتباط الگوی مدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه مبتنی بر نهج البلاغه [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 13-30]

  • مدیریت ارتباط با مشتری الگوی مدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه مبتنی بر نهج البلاغه [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 13-30]

  • مدلسازی ساختاری تفسیری الگوی گزینش راهبرد عملیاتی در بازار بین‌الملل برای کسب‌وکارهای کارآفرینانه [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 87-106]

  • مدل‌سازی معادله ساختاری تاثیر ویژگی‌های جمعیت‌شناختی بر دانش زیست‌محیطی و رفتار‌های حامی محیط‌زیست مصرف‌کنندگان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 177-197]

  • مزایای اجتماعی تأثیر مزایای رابطه ای بر تشویق مشتریان برای مشارکت در ارتباط توصیه ای (موردمطالعه: مشتریان بانک ملت) [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 67-86]

  • مزایای اطمینان تأثیر مزایای رابطه ای بر تشویق مشتریان برای مشارکت در ارتباط توصیه ای (موردمطالعه: مشتریان بانک ملت) [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 67-86]

  • مزایای رابطه ای تأثیر مزایای رابطه ای بر تشویق مشتریان برای مشارکت در ارتباط توصیه ای (موردمطالعه: مشتریان بانک ملت) [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 67-86]

  • مزایای رفتار ویژه تأثیر مزایای رابطه ای بر تشویق مشتریان برای مشارکت در ارتباط توصیه ای (موردمطالعه: مشتریان بانک ملت) [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 67-86]

  • مزیت رقابتی تاثیر روابط بیرونی مدیران ارشد بر مزیت رقابتی، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 31-48]

  • مزیت رقابتی پایدار بررسی به‌کارگیری شاخص‌های بازاریابی راهبردی بر مزیت رقابتی پایدار و عملکرد بازار [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 141-158]

  • مسئولیت اجتماعی سازمانی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر طنین برند داخلی سازمان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 107-122]

  • مسئولیت اجتماعی شرکتی بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر رضایتمندی مشتریان و شهرت شرکت-مطالعه موردی شرکت ایران خودرو [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 49-66]

  • مشتریان ریزش کرده شناسایی عوامل موثر در ریزش مشتریان بانکداری خرد [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 13-30]

  • مصرف‌کننده سبز تاثیر ویژگی‌های جمعیت‌شناختی بر دانش زیست‌محیطی و رفتار‌های حامی محیط‌زیست مصرف‌کنندگان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 177-197]

  • معیارهای بازاریابی الگوی اثربخشی تبلیغات و دارایی‌های بازاریابی برعملکرد بانک‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 31-48]

  • مقصد گردشگری تأثیر ارزش ویژه شناسه مقصد گردشگری بر قصد بازدید مجدد بر اساس الگوی ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 13-30]

  • منابع مبتنی بر دانش تأثیر بازار‌گرایی، منابع مبتنی بر دانش و دارایی‌های شهرت بر عملکرد بانک‌ها [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 141-158]

  • موقعیت تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در گروه محصولات با درگیری کم و زیاد [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 141-158]

ن

  • نیاز به منحصربه‌فرد بودن عوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر برند و نقش تعدیل کنندگی نیاز به منحصربه‌فرد بودن و ظاهربینی مشتریان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 159-176]

  • نیّت های رفتاری تحلیل تأثیر تناسب خودپنداره و شخصیت مقصد بر نیّت‌های رفتاری گردشگر داخلی در شهر اصفهان [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 67-86]

  • نظریه داده بنیاد ارائه الگوی توسعه خدمات جدید در نظام بانکی با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 177-197]

  • نظریه رفتار برنامه ریزی شده پذیرش بانکداری اینترنتی بر مبنای نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 107-122]

  • نظریه سازه‌های شخصی کاربرد نظریه روانشناسی سازه‏های شخصی در اکتشاف ابعاد معنای برند [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 13-29]

  • نفوذ اجتماعی اثر همخوانی با خود واقعی و ایده آل بر دل‌بستگی به نام تجاری و تداوم استفاده- موردمطالعه: فیس بوک [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 177-197]

  • نمایاندن اجتماعی تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در گروه محصولات با درگیری کم و زیاد [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 141-158]

  • نهج البلاغه الگوی مدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه مبتنی بر نهج البلاغه [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 13-30]

و

  • وحدت کارکردی توسعه یک چارچوب مفهومی جدید از سیستم‌های کنترل سازمانی مبتنی بر نگاه بسته‌ای [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 67-86]

  • ویژگی‌های جمعیت‌شناختی تاثیر ویژگی‌های جمعیت‌شناختی بر دانش زیست‌محیطی و رفتار‌های حامی محیط‌زیست مصرف‌کنندگان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 177-197]

  • ویژگی های فروشنده؛ تحلیل عاملی شناسایی و طبقه بندی ویژگی های فروشندگان لوازم خانگی بر اساس نظر مشتریان [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 107-122]

  • وفاداری الگوی عوامل بازدارنده جابجایی مشتری جهت افزایش وفاداری [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 31-48]

ه

  • هماهنگی بین وظیفه‌ای بررسی و تحلیل تأثیر گرایش به بازار از دیدگاه فرهنگی و رفتاری بر عملکرد بانک‌های دولتی [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 49-66]

  • هوشمندی رقابتی بررسی تأثیر ابعاد محتوایی سازمان بر هوشمندی رقابتی مطالعه ای در صنایع کاشی استان یزد [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 49-66]