ا
-
ابعاد محتوایی سازمان
بررسی تأثیر ابعاد محتوایی سازمان بر هوشمندی رقابتی مطالعه ای در صنایع کاشی استان یزد [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 49-66]
-
ابهام محیطی
بررسی تأثیر ابعاد محتوایی سازمان بر هوشمندی رقابتی مطالعه ای در صنایع کاشی استان یزد [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 49-66]
-
اتصال اجتماعی
اثر همخوانی با خود واقعی و ایده آل بر دلبستگی به نام تجاری و تداوم استفاده- موردمطالعه: فیس بوک [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 177-197]
-
اثربخشی و داراییهای بازاریابی
الگوی اثربخشی تبلیغات و داراییهای بازاریابی برعملکرد بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 31-48]
-
اثرهای بین فردی هنجاری
عوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر برند و نقش تعدیل کنندگی نیاز به منحصربهفرد بودن و ظاهربینی مشتریان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 159-176]
-
ارتباط توصیه ای
تأثیر مزایای رابطه ای بر تشویق مشتریان برای مشارکت در ارتباط توصیه ای (موردمطالعه: مشتریان بانک ملت) [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 67-86]
-
ارزش مشتری
الگوی عوامل بازدارنده جابجایی مشتری جهت افزایش وفاداری [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 31-48]
-
ارزش ویژه برند
توسعه الگوی ارزش ویژه برند خدمات بانکداری: موردمطالعه شعب بانک سپه [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 31-48]
-
ارزش ویژه شناسه مقصد
تأثیر ارزش ویژه شناسه مقصد گردشگری بر قصد بازدید مجدد بر اساس الگوی ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 13-30]
-
ارزش ویژه نام تجاری
تبیین ابعاد شهرت بیمارستان و تأثیر آن بر تصویر ذهنی مراجعان و ارزش ویژه نام تجاری [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 87-106]
-
اعتماد
اثر همخوانی با خود واقعی و ایده آل بر دلبستگی به نام تجاری و تداوم استفاده- موردمطالعه: فیس بوک [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 177-197]
-
اعتماد
تحلیل تأثیرهای کشور مبدأ و شهرت شرکت بر ایجاد اعتماد اولیه در خریدار [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 123-140]
-
الگویابی معادلات ساختاری
الگوی یکپارچه پذیرش تغییرات با روش ترکیبی-اکتشافی [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 67-86]
-
الگوی یکپارچه تغییرات سازمانی
الگوی یکپارچه پذیرش تغییرات با روش ترکیبی-اکتشافی [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 67-86]
-
الگوی گزینش راهبرد
الگوی گزینش راهبرد عملیاتی در بازار بینالملل برای کسبوکارهای کارآفرینانه [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 87-106]
-
انتشار هوش
بررسی و تحلیل تأثیر گرایش به بازار از دیدگاه فرهنگی و رفتاری بر عملکرد بانکهای دولتی [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 49-66]
-
انتقال دانش
تجزیهوتحلیل ریسک های انتقال دانش: ابزاری برای مدیریت راهبردی روابط بین سازمانی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 177-197]
ب
-
بازاریابی حسی
بازاریابی حسی و توسعه خدمت جدید، مورد مطالعه: بانک رسالت [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 107-122]
-
بازاریابی داخلی
نقش بازاریابی داخلی در کیفیت خدمات [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 141-158]
-
بازارگرایی
تأثیر بازارگرایی، منابع مبتنی بر دانش و داراییهای شهرت بر عملکرد بانکها [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 141-158]
-
بازده سرمایهگذاری
رابطه بین راهبرد رقابتی و عملکرد مالی در بانکهای تجاری پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 87-106]
-
بازده سهام
رابطه بین راهبرد رقابتی و عملکرد مالی در بانکهای تجاری پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 87-106]
-
بانک
ارائه الگوی توسعه خدمات جدید در نظام بانکی با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 177-197]
-
بانک
توسعه الگوی ارزش ویژه برند خدمات بانکداری: موردمطالعه شعب بانک سپه [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 31-48]
-
بانک
الگوی مدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه مبتنی بر نهج البلاغه [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 13-30]
-
بانکبیمه
شناسایی و اولویتبندی عوامل موفقیت پیادهسازی بانکبیمه در ایران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 123-140]
-
بانکداری اینترنتی
پذیرش بانکداری اینترنتی بر مبنای نظریه رفتار برنامهریزیشده [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 107-122]
-
بانکداری خرد
شناسایی عوامل موثر در ریزش مشتریان بانکداری خرد [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 13-30]
-
بانکداری قرض الحسنه
بازاریابی حسی و توسعه خدمت جدید، مورد مطالعه: بانک رسالت [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 107-122]
-
بخش خدمات
تبیین ابعاد شهرت بیمارستان و تأثیر آن بر تصویر ذهنی مراجعان و ارزش ویژه نام تجاری [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 87-106]
-
برند
توسعه الگوی ارزش ویژه برند خدمات بانکداری: موردمطالعه شعب بانک سپه [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 31-48]
-
برند بانک
کاربرد نظریه روانشناسی سازههای شخصی در اکتشاف ابعاد معنای برند [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 13-29]
-
برندسازی داخلی
تاثیر مسئولیت اجتماعی بر طنین برند داخلی سازمان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 107-122]
-
بینالمللی شدن کسبوکار
الگوی گزینش راهبرد عملیاتی در بازار بینالملل برای کسبوکارهای کارآفرینانه [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 87-106]
-
بهبود و توسعه
نقش بازاریابی داخلی در کیفیت خدمات [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 141-158]
پ
-
پاداش
نقش بازاریابی داخلی در کیفیت خدمات [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 141-158]
-
پاسخگویی به بازار
بررسی و تحلیل تأثیر گرایش به بازار از دیدگاه فرهنگی و رفتاری بر عملکرد بانکهای دولتی [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 49-66]
-
پذیرش
پذیرش بانکداری اینترنتی بر مبنای نظریه رفتار برنامهریزیشده [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 107-122]
-
پیشایند؛ شهرداری تهران
مطالعۀ آیندهنگارانۀ پیشایندهای راهبرد کارآفرینی سازمانی؛ مورد مطالعه: شهرداری تهران [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 159-176]
-
پیکربندی
توسعه یک چارچوب مفهومی جدید از سیستمهای کنترل سازمانی مبتنی بر نگاه بستهای [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 67-86]
ت
-
تجربه گردشگر
تحلیل تأثیر تناسب خودپنداره و شخصیت مقصد بر نیّتهای رفتاری گردشگر داخلی در شهر اصفهان [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 67-86]
-
تحلیل عامل اکتشافی
شناسایی و اولویتبندی عوامل موفقیت پیادهسازی بانکبیمه در ایران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 123-140]
-
تحلیل محتوا
الگوی یکپارچه پذیرش تغییرات با روش ترکیبی-اکتشافی [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 67-86]
-
تداعیهای برند
کاربرد نظریه روانشناسی سازههای شخصی در اکتشاف ابعاد معنای برند [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 13-29]
-
تسهیم دانش
تاثیر تسهیم دانش بر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کیفیت خدمات (مورد مطالعه: کارشناسان واحد فناوری اطلاعات شعب سازمان تامین اجتماعی) [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 123-140]
-
تصویر برند
عوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر برند و نقش تعدیل کنندگی نیاز به منحصربهفرد بودن و ظاهربینی مشتریان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 159-176]
-
تصویر ذهنی بیمارستان
تبیین ابعاد شهرت بیمارستان و تأثیر آن بر تصویر ذهنی مراجعان و ارزش ویژه نام تجاری [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 87-106]
-
تعمیم برند
تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در گروه محصولات با درگیری کم و زیاد [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 141-158]
-
تعهدعاطفی
بررسی نقش، شدت و نوع تعدیل گری صفات اخلاقی روی رابطه شخصیت و رابطه مشتری- برند به منظور خلق تعهدعاطفی در صنعت بانکداری [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 159-176]
-
تناسب خود
تحلیل تأثیر تناسب خودپنداره و شخصیت مقصد بر نیّتهای رفتاری گردشگر داخلی در شهر اصفهان [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 67-86]
-
توسعه خدمت جدید
بازاریابی حسی و توسعه خدمت جدید، مورد مطالعه: بانک رسالت [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 107-122]
-
توسعه خدمت جدید
ارائه الگوی توسعه خدمات جدید در نظام بانکی با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 177-197]
ح
-
حداقل مربعات موزون
تاثیر ویژگیهای جمعیتشناختی بر دانش زیستمحیطی و رفتارهای حامی محیطزیست مصرفکنندگان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 177-197]
-
حکمت
الگوی مدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه مبتنی بر نهج البلاغه [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 13-30]
خ
-
خلق هوش بازار
بررسی و تحلیل تأثیر گرایش به بازار از دیدگاه فرهنگی و رفتاری بر عملکرد بانکهای دولتی [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 49-66]
-
خود ایدهآل ادراکشده
اثر همخوانی با خود واقعی و ایده آل بر دلبستگی به نام تجاری و تداوم استفاده- موردمطالعه: فیس بوک [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 177-197]
-
خود واقعی ادراکشده
اثر همخوانی با خود واقعی و ایده آل بر دلبستگی به نام تجاری و تداوم استفاده- موردمطالعه: فیس بوک [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 177-197]
د
-
داراییهای شهرت
تأثیر بازارگرایی، منابع مبتنی بر دانش و داراییهای شهرت بر عملکرد بانکها [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 141-158]
-
دانش زیستمحیطی
تاثیر ویژگیهای جمعیتشناختی بر دانش زیستمحیطی و رفتارهای حامی محیطزیست مصرفکنندگان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 177-197]
-
درگیری خرید
تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در گروه محصولات با درگیری کم و زیاد [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 141-158]
-
درگیری ذهنی
تحلیل تأثیر تناسب خودپنداره و شخصیت مقصد بر نیّتهای رفتاری گردشگر داخلی در شهر اصفهان [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 67-86]
-
دلبستگی به نام تجاری
اثر همخوانی با خود واقعی و ایده آل بر دلبستگی به نام تجاری و تداوم استفاده- موردمطالعه: فیس بوک [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 177-197]
ر
-
رابطه مشتری-برند
بررسی نقش، شدت و نوع تعدیل گری صفات اخلاقی روی رابطه شخصیت و رابطه مشتری- برند به منظور خلق تعهدعاطفی در صنعت بانکداری [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 159-176]
-
راهبرد
بررسی تأثیر ابعاد محتوایی سازمان بر هوشمندی رقابتی مطالعه ای در صنایع کاشی استان یزد [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 49-66]
-
راهبرد بینالمللی
الگوی گزینش راهبرد عملیاتی در بازار بینالملل برای کسبوکارهای کارآفرینانه [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 87-106]
-
راهبرد رقابتی
رابطه بین راهبرد رقابتی و عملکرد مالی در بانکهای تجاری پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 87-106]
-
راهبرد عملیاتی
الگوی گزینش راهبرد عملیاتی در بازار بینالملل برای کسبوکارهای کارآفرینانه [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 87-106]
-
راهبرد کارآفرینی سازمانی؛ آیندهنگاری
مطالعۀ آیندهنگارانۀ پیشایندهای راهبرد کارآفرینی سازمانی؛ مورد مطالعه: شهرداری تهران [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 159-176]
-
راهبرد-گردشگری سالمندی-بخش بندی بازار-شبکه های عصبی
راهبردهای توسعه گردشگری سالمندی رهیافت بخش بندی بازار با استفاده از شبکه های عصبی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 49-66]
-
ریزش داوطلبانه وغیرداوطلبانه
شناسایی عوامل موثر در ریزش مشتریان بانکداری خرد [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 13-30]
-
رسالت
نقش بازاریابی داخلی در کیفیت خدمات [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 141-158]
-
ریسک
تجزیهوتحلیل ریسک های انتقال دانش: ابزاری برای مدیریت راهبردی روابط بین سازمانی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 177-197]
-
ریسک انتقال دانش
تجزیهوتحلیل ریسک های انتقال دانش: ابزاری برای مدیریت راهبردی روابط بین سازمانی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 177-197]
-
ریسک پذیری
تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در گروه محصولات با درگیری کم و زیاد [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 141-158]
-
رضایت گردشگر
تحلیل تأثیر تناسب خودپنداره و شخصیت مقصد بر نیّتهای رفتاری گردشگر داخلی در شهر اصفهان [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 67-86]
-
رضایت مشتری
الگوی عوامل بازدارنده جابجایی مشتری جهت افزایش وفاداری [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 31-48]
-
رضایتمندی مشتری
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر رضایتمندی مشتریان و شهرت شرکت-مطالعه موردی شرکت ایران خودرو [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 49-66]
-
رفتار حامی محیطزیست
تاثیر ویژگیهای جمعیتشناختی بر دانش زیستمحیطی و رفتارهای حامی محیطزیست مصرفکنندگان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 177-197]
-
رقابت
تاثیر رقابت پذیری شهری بر رقابت پذیری ملی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 123-140]
-
رقابت پذیری جهانی
تاثیر رقابت پذیری شهری بر رقابت پذیری ملی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 123-140]
-
رقابت پذیری سرزمینی
تاثیر رقابت پذیری شهری بر رقابت پذیری ملی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 123-140]
-
رقابت پذیری شهری
تاثیر رقابت پذیری شهری بر رقابت پذیری ملی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 123-140]
-
رقابت پذیری ملی
تاثیر رقابت پذیری شهری بر رقابت پذیری ملی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 123-140]
-
روابط بیرونی مدیران
تاثیر روابط بیرونی مدیران ارشد بر مزیت رقابتی، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 31-48]
-
روابط بین سازمانی
تجزیهوتحلیل ریسک های انتقال دانش: ابزاری برای مدیریت راهبردی روابط بین سازمانی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 177-197]
-
روش پژوهش ترکیبی- اکتشافی
الگوی یکپارچه پذیرش تغییرات با روش ترکیبی-اکتشافی [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 67-86]
س
-
سرمایه ارتباطی
اثر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی؛ مورد مطالعه: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 159-176]
-
سرمایه انسانی
اثر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی؛ مورد مطالعه: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 159-176]
-
سرمایه ساختاری
اثر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی؛ مورد مطالعه: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 159-176]
-
سرمایه فکری
اثر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی؛ مورد مطالعه: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 159-176]
-
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
تاثیر تسهیم دانش بر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کیفیت خدمات (مورد مطالعه: کارشناسان واحد فناوری اطلاعات شعب سازمان تامین اجتماعی) [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 123-140]
-
سودآوری
رابطه بین راهبرد رقابتی و عملکرد مالی در بانکهای تجاری پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 87-106]
ش
-
شخصیت برند
بررسی نقش، شدت و نوع تعدیل گری صفات اخلاقی روی رابطه شخصیت و رابطه مشتری- برند به منظور خلق تعهدعاطفی در صنعت بانکداری [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 159-176]
-
شرکت ملی گاز ایران
تاثیر مسئولیت اجتماعی بر طنین برند داخلی سازمان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 107-122]
-
شهرت
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر رضایتمندی مشتریان و شهرت شرکت-مطالعه موردی شرکت ایران خودرو [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 49-66]
-
شهرت سازمانی
تبیین ابعاد شهرت بیمارستان و تأثیر آن بر تصویر ذهنی مراجعان و ارزش ویژه نام تجاری [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 87-106]
-
شهرت شرکت
تحلیل تأثیرهای کشور مبدأ و شهرت شرکت بر ایجاد اعتماد اولیه در خریدار [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 123-140]
ص
-
صفات اخلاقی
بررسی نقش، شدت و نوع تعدیل گری صفات اخلاقی روی رابطه شخصیت و رابطه مشتری- برند به منظور خلق تعهدعاطفی در صنعت بانکداری [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 159-176]
-
صنعت بانکداری
بازاریابی حسی و توسعه خدمت جدید، مورد مطالعه: بانک رسالت [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 107-122]
-
صنعت گردشگری
تأثیر ارزش ویژه شناسه مقصد گردشگری بر قصد بازدید مجدد بر اساس الگوی ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 13-30]
ض
-
ضمانت نامه
تحلیل تأثیرهای کشور مبدأ و شهرت شرکت بر ایجاد اعتماد اولیه در خریدار [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 123-140]
ط
-
طنین برند
تاثیر مسئولیت اجتماعی بر طنین برند داخلی سازمان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 107-122]
ظ
-
ظاهربینی
عوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر برند و نقش تعدیل کنندگی نیاز به منحصربهفرد بودن و ظاهربینی مشتریان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 159-176]
ع
-
علاقه
تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در گروه محصولات با درگیری کم و زیاد [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 141-158]
-
عملکرد
تأثیر بازارگرایی، منابع مبتنی بر دانش و داراییهای شهرت بر عملکرد بانکها [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 141-158]
-
عملکرد بازار
بررسی بهکارگیری شاخصهای بازاریابی راهبردی بر مزیت رقابتی پایدار و عملکرد بازار [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 141-158]
-
عملکرد سازمانی
اثر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی؛ مورد مطالعه: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 159-176]
-
عملکرد شرکت
الگوی اثربخشی تبلیغات و داراییهای بازاریابی برعملکرد بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 31-48]
-
عملکرد مالی
رابطه بین راهبرد رقابتی و عملکرد مالی در بانکهای تجاری پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 87-106]
-
عوامل بازدارنده جابجایی مشتری
الگوی عوامل بازدارنده جابجایی مشتری جهت افزایش وفاداری [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 31-48]
-
عوامل کلیدی موفقیت
شناسایی و اولویتبندی عوامل موفقیت پیادهسازی بانکبیمه در ایران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 123-140]
ف
-
فرایند سلسلهمراتبی
شناسایی و اولویتبندی عوامل موفقیت پیادهسازی بانکبیمه در ایران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 123-140]
-
فرش دستباف
قدرت، قدرت جبرانی و قابلیت جایگزینی در کانال های بازاریابی: مطالعه موردی، هنر - صنعت فرش دستباف ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 87-106]
-
فرهنگ سازمانی
بررسی تأثیر ابعاد محتوایی سازمان بر هوشمندی رقابتی مطالعه ای در صنایع کاشی استان یزد [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 49-66]
-
فروش شخصی؛ فروشنده
شناسایی و طبقه بندی ویژگی های فروشندگان لوازم خانگی بر اساس نظر مشتریان [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 107-122]
-
فعالیتهای بازاریابی
الگوی اثربخشی تبلیغات و داراییهای بازاریابی برعملکرد بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 31-48]
-
فن شبکه فهرستگان
کاربرد نظریه روانشناسی سازههای شخصی در اکتشاف ابعاد معنای برند [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 13-29]
ق
-
قابلیت جایگزینی
قدرت، قدرت جبرانی و قابلیت جایگزینی در کانال های بازاریابی: مطالعه موردی، هنر - صنعت فرش دستباف ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 87-106]
-
قابلیت فناوری
بررسی تأثیر ابعاد محتوایی سازمان بر هوشمندی رقابتی مطالعه ای در صنایع کاشی استان یزد [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 49-66]
-
قابلیتهای بازاریابی
بررسی بهکارگیری شاخصهای بازاریابی راهبردی بر مزیت رقابتی پایدار و عملکرد بازار [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 141-158]
-
قدرت جبرانی هدف
قدرت، قدرت جبرانی و قابلیت جایگزینی در کانال های بازاریابی: مطالعه موردی، هنر - صنعت فرش دستباف ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 87-106]
-
قدرت منبع
قدرت، قدرت جبرانی و قابلیت جایگزینی در کانال های بازاریابی: مطالعه موردی، هنر - صنعت فرش دستباف ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 87-106]
-
قصد بازدید مجدد
تأثیر ارزش ویژه شناسه مقصد گردشگری بر قصد بازدید مجدد بر اساس الگوی ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 13-30]
-
قوم گرایی
تحلیل تأثیرهای کشور مبدأ و شهرت شرکت بر ایجاد اعتماد اولیه در خریدار [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 123-140]
ک
-
کانال بازاریابی
قدرت، قدرت جبرانی و قابلیت جایگزینی در کانال های بازاریابی: مطالعه موردی، هنر - صنعت فرش دستباف ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 87-106]
-
کشور مبدأ (COO)
تحلیل تأثیرهای کشور مبدأ و شهرت شرکت بر ایجاد اعتماد اولیه در خریدار [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 123-140]
-
کیفیت خدمات
نقش بازاریابی داخلی در کیفیت خدمات [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 141-158]
-
کیفیت خدمات الکترونیکی
تاثیر تسهیم دانش بر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کیفیت خدمات (مورد مطالعه: کارشناسان واحد فناوری اطلاعات شعب سازمان تامین اجتماعی) [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 123-140]
-
کنترل راهبردی
توسعه یک چارچوب مفهومی جدید از سیستمهای کنترل سازمانی مبتنی بر نگاه بستهای [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 67-86]
-
کنترل مدیریتی
توسعه یک چارچوب مفهومی جدید از سیستمهای کنترل سازمانی مبتنی بر نگاه بستهای [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 67-86]
گ
-
گرایش به بازار
بررسی و تحلیل تأثیر گرایش به بازار از دیدگاه فرهنگی و رفتاری بر عملکرد بانکهای دولتی [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 49-66]
-
گرایش به مشتری
بررسی و تحلیل تأثیر گرایش به بازار از دیدگاه فرهنگی و رفتاری بر عملکرد بانکهای دولتی [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 49-66]
-
گرایش به نوآوری
بررسی بهکارگیری شاخصهای بازاریابی راهبردی بر مزیت رقابتی پایدار و عملکرد بازار [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 141-158]
-
گردشگر
تأثیر ارزش ویژه شناسه مقصد گردشگری بر قصد بازدید مجدد بر اساس الگوی ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 13-30]
-
گونههای راهبردی عمومی مایلز و اسنو
رابطه بین راهبرد رقابتی و عملکرد مالی در بانکهای تجاری پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 87-106]
م
-
مبدأ برند
عوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر برند و نقش تعدیل کنندگی نیاز به منحصربهفرد بودن و ظاهربینی مشتریان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 159-176]
-
محیط بازاری
تاثیر روابط بیرونی مدیران ارشد بر مزیت رقابتی، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 31-48]
-
محیط نهادی
تاثیر روابط بیرونی مدیران ارشد بر مزیت رقابتی، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 31-48]
-
مدیریت ارتباط
الگوی مدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه مبتنی بر نهج البلاغه [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 13-30]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
الگوی مدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه مبتنی بر نهج البلاغه [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 13-30]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
الگوی گزینش راهبرد عملیاتی در بازار بینالملل برای کسبوکارهای کارآفرینانه [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 87-106]
-
مدلسازی معادله ساختاری
تاثیر ویژگیهای جمعیتشناختی بر دانش زیستمحیطی و رفتارهای حامی محیطزیست مصرفکنندگان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 177-197]
-
مزایای اجتماعی
تأثیر مزایای رابطه ای بر تشویق مشتریان برای مشارکت در ارتباط توصیه ای (موردمطالعه: مشتریان بانک ملت) [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 67-86]
-
مزایای اطمینان
تأثیر مزایای رابطه ای بر تشویق مشتریان برای مشارکت در ارتباط توصیه ای (موردمطالعه: مشتریان بانک ملت) [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 67-86]
-
مزایای رابطه ای
تأثیر مزایای رابطه ای بر تشویق مشتریان برای مشارکت در ارتباط توصیه ای (موردمطالعه: مشتریان بانک ملت) [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 67-86]
-
مزایای رفتار ویژه
تأثیر مزایای رابطه ای بر تشویق مشتریان برای مشارکت در ارتباط توصیه ای (موردمطالعه: مشتریان بانک ملت) [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 67-86]
-
مزیت رقابتی
تاثیر روابط بیرونی مدیران ارشد بر مزیت رقابتی، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 31-48]
-
مزیت رقابتی پایدار
بررسی بهکارگیری شاخصهای بازاریابی راهبردی بر مزیت رقابتی پایدار و عملکرد بازار [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 141-158]
-
مسئولیت اجتماعی سازمانی
تاثیر مسئولیت اجتماعی بر طنین برند داخلی سازمان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 107-122]
-
مسئولیت اجتماعی شرکتی
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر رضایتمندی مشتریان و شهرت شرکت-مطالعه موردی شرکت ایران خودرو [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 49-66]
-
مشتریان ریزش کرده
شناسایی عوامل موثر در ریزش مشتریان بانکداری خرد [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 13-30]
-
مصرفکننده سبز
تاثیر ویژگیهای جمعیتشناختی بر دانش زیستمحیطی و رفتارهای حامی محیطزیست مصرفکنندگان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 177-197]
-
معیارهای بازاریابی
الگوی اثربخشی تبلیغات و داراییهای بازاریابی برعملکرد بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 31-48]
-
مقصد گردشگری
تأثیر ارزش ویژه شناسه مقصد گردشگری بر قصد بازدید مجدد بر اساس الگوی ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 13-30]
-
منابع مبتنی بر دانش
تأثیر بازارگرایی، منابع مبتنی بر دانش و داراییهای شهرت بر عملکرد بانکها [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 141-158]
-
موقعیت
تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در گروه محصولات با درگیری کم و زیاد [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 141-158]
ن
-
نیاز به منحصربهفرد بودن
عوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر برند و نقش تعدیل کنندگی نیاز به منحصربهفرد بودن و ظاهربینی مشتریان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 159-176]
-
نیّت های رفتاری
تحلیل تأثیر تناسب خودپنداره و شخصیت مقصد بر نیّتهای رفتاری گردشگر داخلی در شهر اصفهان [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 67-86]
-
نظریه داده بنیاد
ارائه الگوی توسعه خدمات جدید در نظام بانکی با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 177-197]
-
نظریه رفتار برنامه ریزی شده
پذیرش بانکداری اینترنتی بر مبنای نظریه رفتار برنامهریزیشده [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 107-122]
-
نظریه سازههای شخصی
کاربرد نظریه روانشناسی سازههای شخصی در اکتشاف ابعاد معنای برند [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 13-29]
-
نفوذ اجتماعی
اثر همخوانی با خود واقعی و ایده آل بر دلبستگی به نام تجاری و تداوم استفاده- موردمطالعه: فیس بوک [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 177-197]
-
نمایاندن اجتماعی
تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در گروه محصولات با درگیری کم و زیاد [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 141-158]
-
نهج البلاغه
الگوی مدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه مبتنی بر نهج البلاغه [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 13-30]
و
-
وحدت کارکردی
توسعه یک چارچوب مفهومی جدید از سیستمهای کنترل سازمانی مبتنی بر نگاه بستهای [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 67-86]
-
ویژگیهای جمعیتشناختی
تاثیر ویژگیهای جمعیتشناختی بر دانش زیستمحیطی و رفتارهای حامی محیطزیست مصرفکنندگان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 177-197]
-
ویژگی های فروشنده؛ تحلیل عاملی
شناسایی و طبقه بندی ویژگی های فروشندگان لوازم خانگی بر اساس نظر مشتریان [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 107-122]
-
وفاداری
الگوی عوامل بازدارنده جابجایی مشتری جهت افزایش وفاداری [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 31-48]
ه
-
هماهنگی بین وظیفهای
بررسی و تحلیل تأثیر گرایش به بازار از دیدگاه فرهنگی و رفتاری بر عملکرد بانکهای دولتی [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 49-66]
-
هوشمندی رقابتی
بررسی تأثیر ابعاد محتوایی سازمان بر هوشمندی رقابتی مطالعه ای در صنایع کاشی استان یزد [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 49-66]