ارزش ادراکشدهتأثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد با میانجیگری ارزش ادراک شده [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 157-175]
ارزش برندتأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد به برند و ترجیح برند با نقش میانجی کیفیت ادراکشده و ارزش برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 31-44]
ارزش برندواکنش بازده غیرعادی سهام نسبت به ارزش برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 45-62]
ارزش برندالگوسازی فعالیتهای بازاریابی مؤثر بر ارزش برند با استفاده از نظریه مفهومسازی بنیادی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 97-115]
ارزش پیشنهادیالگوی برند بنیادین مبتنی بر ارزش پیشنهادی برند به مشتریان و کارکنان در سازمانهای چابک ایرانی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 13-30]
ارزش درکشدهنقش تعهد عاطفی و تعهد مستمر در اثرگذاری ادراک مشتری بر قصد خرید مجدد [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 87-101]
ارزش درک شده مشتریتاثیر تصویر بانکداری اینترنتی و رضایت از بانکداری الکترونیکی بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه: نقش تعدیلگر ارزش درک شده [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 141-160]
ارزش سبز ادراکشدهپیشایندهای گرایشهای سبز و نقش آن در ایجاد پیامدهای مشتری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 28-48]
ارزش ویژه برندتأثیر تصویر کشور مبدأ و تلاشهای بازاریابی در ارزش ویژه خردهفروشی برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 79-96]
ارزش ویژه برندتأثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد با میانجیگری ارزش ادراک شده [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 157-175]
ارزش ویژه برند شرکتیتأثیر مسئولیت اجتماعی بشردوستانه بر وفاداری با میانجیگری ارزش ویژه برند و شهرت شرکت [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 141-158]
ارزش ویژه درکشدهنقش تعهد عاطفی و تعهد مستمر در اثرگذاری ادراک مشتری بر قصد خرید مجدد [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 87-101]
اشتیاق برندبررسی عامل میانجی اشتیاق برند در تأثیر شخصیت برند بر وفاداری برند [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 103-116]
اعتماد به برندتأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد به برند و ترجیح برند با نقش میانجی کیفیت ادراکشده و ارزش برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 31-44]
الگوسازی معادلات ساختاریتاثیر مدیریت دانش بر متغیرهای سازمانی و موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 123-139]
ترجیح برندتأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد به برند و ترجیح برند با نقش میانجی کیفیت ادراکشده و ارزش برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 31-44]
ترفیع های پولی و غیرپولیتأثیر تبلیغات و ترفیع های فروش بر ارزش ویژه برند در جهت افزایش وفاداری مشتریان [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 107-122]
تصمیم سفرتأثیر تبلیغات توصیهای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 49-67]
تصویر بانکداری اینترنتیتاثیر تصویر بانکداری اینترنتی و رضایت از بانکداری الکترونیکی بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه: نقش تعدیلگر ارزش درک شده [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 141-160]
تصویر برندعوامل موثر بر نگرش تعمیم برند و تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 159-174]
تصویر برنددرک تصویر برند با استفاده از روش استخراج استعارههای زالتمن [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 155-170]
تصویر محصولتأثیر تصویر کشور مبدأ و تلاشهای بازاریابی در ارزش ویژه خردهفروشی برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 79-96]
تعمیم برندعوامل موثر بر نگرش تعمیم برند و تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 159-174]
تعهد عاطفینقش تعهد عاطفی و تعهد مستمر در اثرگذاری ادراک مشتری بر قصد خرید مجدد [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 87-101]
تعهد مستمرنقش تعهد عاطفی و تعهد مستمر در اثرگذاری ادراک مشتری بر قصد خرید مجدد [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 87-101]
تناسب تصویر برندعوامل موثر بر نگرش تعمیم برند و تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 159-174]
توزیع قدرت تصمیم گیریارتباط توزیع قدرت میان واحدهای بازاریابی و فروش با عملکرد تجاری [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 105-122]
ج
جهتگیری راهبردیتاثیر جهت گیری راهبردی و قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد صادراتی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 87-105]
چ
چابکی سازمانیالگوی برند بنیادین مبتنی بر ارزش پیشنهادی برند به مشتریان و کارکنان در سازمانهای چابک ایرانی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 13-30]
ح
حاشیه سود خالصواکنش بازده غیرعادی سهام نسبت به ارزش برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 45-62]
خ
خردهفروشیتأثیر تصویر کشور مبدأ و تلاشهای بازاریابی در ارزش ویژه خردهفروشی برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 79-96]
دانشگاهتدوین الگوی مدیریت ارتباط با دانشجو در دانشگاههای ایران [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]
ر
راهبرد محصولالگوی گونهشناسی راهبردهای محصول در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 179-200]
رضایت از بانکداری الکترونیکیتاثیر تصویر بانکداری اینترنتی و رضایت از بانکداری الکترونیکی بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه: نقش تعدیلگر ارزش درک شده [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 141-160]
رضایت مشتریالگوی نظاممند افزایش سودآوری ازطریق مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 117-137]
رضایت مشتریتأثیر مدیریت دانش مشتری و ابعاد آن بر کیفیت خدمات و رضایت مشتری [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 133-154]
رفتار برنامهریزیشدهکاربست نظریه رفتار برنامهریزیشده در قصد سرمایهگذاری در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 171-183]
رفتار مصرفکنندهتأثیر تبلیغات توصیهای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 49-67]
ز
زیمتدرک تصویر برند با استفاده از روش استخراج استعارههای زالتمن [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 155-170]
س
سودآوریالگوی نظاممند افزایش سودآوری ازطریق مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 117-137]
ش
شخصیت برندبررسی عامل میانجی اشتیاق برند در تأثیر شخصیت برند بر وفاداری برند [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 103-116]
شرکتهای شیمیایی و دارویینقش میانجی بازارگرایی در ارتباط بین گرایش کارآفرینی و عملکرد [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 63-78]
شناخت اجتماعی؛ مزیت رقابتیتفاوت نگرشهای نوجوانان و بزرگسالان نسبت به رستورانهای فستفود [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 13-27]
شهرت شرکتتأثیر مسئولیت اجتماعی بشردوستانه بر وفاداری با میانجیگری ارزش ویژه برند و شهرت شرکت [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 141-158]
ط
طنزرابطه بین طنز در تبلیغات و قصد خرید [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 138-156]
کیفیت ادراکشدهتأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد به برند و ترجیح برند با نقش میانجی کیفیت ادراکشده و ارزش برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 31-44]
کیفیت خدماتتأثیر مدیریت دانش مشتری و ابعاد آن بر کیفیت خدمات و رضایت مشتری [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 133-154]
کیفیت درکشدهنقش تعهد عاطفی و تعهد مستمر در اثرگذاری ادراک مشتری بر قصد خرید مجدد [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 87-101]
گ
گرایش به تبلیغرابطه بین طنز در تبلیغات و قصد خرید [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 138-156]
گرایش به کنترل هزینهتاثیر جهت گیری راهبردی و قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد صادراتی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 87-105]
گرایش به نام تجاریرابطه بین طنز در تبلیغات و قصد خرید [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 138-156]
گرایش کارآفرینینقش میانجی بازارگرایی در ارتباط بین گرایش کارآفرینی و عملکرد [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 63-78]
گردشگرتأثیر تبلیغات توصیهای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 49-67]
گونهشناسیالگوی گونهشناسی راهبردهای محصول در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 179-200]
م
متغیرهای سازمانیتاثیر مدیریت دانش بر متغیرهای سازمانی و موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 123-139]
محصولا وارداتیالگوی عوامل موثر بر نگرش و قصدخرید مصرف کنندگان نسبت به محصولات وارداتی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 48-68]
مدیریت ارتباط با دانشجوتدوین الگوی مدیریت ارتباط با دانشجو در دانشگاههای ایران [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]
مدیریت ارتباط با مشتریتاثیر مدیریت دانش بر متغیرهای سازمانی و موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 123-139]
مدیریت ارتباط با مشتریتدوین الگوی مدیریت ارتباط با دانشجو در دانشگاههای ایران [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]
مدیریت ارتباط با مشتریالگوی نظاممند افزایش سودآوری ازطریق مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 117-137]
مدیریت دانشتاثیر مدیریت دانش بر متغیرهای سازمانی و موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 123-139]
مدیریت دانش مشتریتأثیر مدیریت دانش مشتری و ابعاد آن بر کیفیت خدمات و رضایت مشتری [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 133-154]
مسئولیت اجتماعیتأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد به برند و ترجیح برند با نقش میانجی کیفیت ادراکشده و ارزش برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 31-44]
مسئولیت اجتماعی بشردوستانهتأثیر مسئولیت اجتماعی بشردوستانه بر وفاداری با میانجیگری ارزش ویژه برند و شهرت شرکت [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 141-158]
مشتری مداریارتباط توزیع قدرت میان واحدهای بازاریابی و فروش با عملکرد تجاری [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 105-122]