نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی هیجانی تأثیر هوش هیجانی بر بازاریابی رابطه‌مند [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 161-178]
  • آنتروپی شانون معیارهای موثر در ارزیابی الگوهای کسب‌وکار الکترونیکی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 69-86]

ا

  • ابعاد ارزش ویژه‌ برند تأثیر تبلیغات و ترفیع های فروش بر ارزش ویژه برند در جهت افزایش وفاداری مشتریان [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 107-122]
  • ابعاد ارزش ویژه‌ برند تأثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد با میانجی‌گری ارزش ادراک ‌شده [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 157-175]
  • ابعاد مدیریت دانش مشتری تأثیر مدیریت دانش مشتری و ابعاد آن بر کیفیت خدمات و رضایت مشتری [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 133-154]
  • اتحادهای راهبردی تبیین الگوی عملکرد اتحادهای راهبردی: رویکرد مبتنی بر قابلیت‌ها [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 13-28]
  • اثربخشی تبلیغات اجتماعی ارزیابی اثربخشی تبلیغات اجتماعی مربوط به صرفه‌جویی در مصرف برق با استفاده از الگوی AIDA [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 29-47]
  • ادراک از طنز رابطه بین طنز در تبلیغات و قصد خرید [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 138-156]
  • ادراک مشتری پیشایندهای گرایش‌های سبز و نقش آن در ایجاد پیامدهای مشتری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 28-48]
  • ارزیابی معیارهای موثر در ارزیابی الگوهای کسب‌وکار الکترونیکی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 69-86]
  • ارزش ادراک‌شده تأثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد با میانجی‌گری ارزش ادراک ‌شده [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 157-175]
  • ارزش برند تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد به برند و ترجیح برند با نقش میانجی کیفیت ادراک‌شده و ارزش برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 31-44]
  • ارزش برند واکنش‌ بازده غیرعادی سهام نسبت به ارزش برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 45-62]
  • ارزش برند الگوسازی فعالیت‌های بازاریابی مؤثر بر ارزش برند با استفاده از نظریه مفهوم‌سازی بنیادی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 97-115]
  • ارزش پیشنهادی الگوی برند بنیادین مبتنی بر ارزش پیشنهادی برند به مشتریان و کارکنان در سازمان‎های چابک ایرانی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 13-30]
  • ارزش درک‌شده نقش تعهد عاطفی و تعهد مستمر در اثرگذاری ادراک مشتری بر قصد خرید مجدد [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 87-101]
  • ارزش درک شده مشتری تاثیر تصویر بانکداری اینترنتی و رضایت از بانکداری الکترونیکی بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه: نقش تعدیل‌گر ارزش درک شده [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 141-160]
  • ارزش سبز ادراک‌شده پیشایندهای گرایش‌های سبز و نقش آن در ایجاد پیامدهای مشتری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 28-48]
  • ارزش ویژه برند تأثیر تصویر کشور مبدأ و تلاش‌های بازاریابی در ارزش ویژه خرده‌فروشی برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 79-96]
  • ارزش ویژه‌‌ برند تأثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد با میانجی‌گری ارزش ادراک ‌شده [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 157-175]
  • ارزش ویژه برند شرکتی تأثیر مسئولیت اجتماعی بشردوستانه بر وفاداری با میانجی‌گری ارزش ویژه برند و شهرت شرکت [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 141-158]
  • ارزش ویژه‌ درک‌شده نقش تعهد عاطفی و تعهد مستمر در اثرگذاری ادراک مشتری بر قصد خرید مجدد [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 87-101]
  • اشتیاق برند بررسی عامل میانجی اشتیاق برند در تأثیر شخصیت برند بر وفاداری برند [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 103-116]
  • اعتماد به برند تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد به برند و ترجیح برند با نقش میانجی کیفیت ادراک‌شده و ارزش برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 31-44]
  • الگوسازی معادلات ساختاری تاثیر مدیریت دانش بر متغیرهای سازمانی و موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 123-139]
  • الگوی کسب وکار الکترونیکی معیارهای موثر در ارزیابی الگوهای کسب‌وکار الکترونیکی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 69-86]

ب

  • بازاریابی ارتباط توزیع قدرت میان واحدهای بازاریابی و فروش با عملکرد تجاری [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 105-122]
  • بازاریابی تأثیر تصویر کشور مبدأ و تلاش‌های بازاریابی در ارزش ویژه خرده‌فروشی برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 79-96]
  • بازاریابی رابطه مند تأثیر هوش هیجانی بر بازاریابی رابطه‌مند [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 161-178]
  • بازارگرایی ارتباط مدیریت کارآفرینانه، بازارگرایی و عملکرد [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 123-139]
  • بازارگرایی تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد بانک ها: نقش میانجی بازارگرایی [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 29-47]
  • بازارگرایی نقش میانجی بازارگرایی در ارتباط بین گرایش کارآفرینی و عملکرد [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 63-78]
  • بازار‌محوری تأثیر بازار محوری بر عملکرد مالی با تأکید بر نقش کارآفرینی سازمانی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 117-132]
  • بازده غیرعادی سهام واکنش‌ بازده غیرعادی سهام نسبت به ارزش برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 45-62]
  • بانک ملت ارائه الگوی هویت شرکتی بانک [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 13-28]
  • برق ارزیابی اثربخشی تبلیغات اجتماعی مربوط به صرفه‌جویی در مصرف برق با استفاده از الگوی AIDA [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 29-47]
  • برند الگوی برند بنیادین مبتنی بر ارزش پیشنهادی برند به مشتریان و کارکنان در سازمان‎های چابک ایرانی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 13-30]
  • برند بنیادین الگوی برند بنیادین مبتنی بر ارزش پیشنهادی برند به مشتریان و کارکنان در سازمان‎های چابک ایرانی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 13-30]
  • بسته‌بندی؛ جذّابیت طراحی؛ رنگ تأثیر طراحی بسته‌بندی بر انتخاب مصرف‌کنندگان [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 175-194]
  • بیمه عمر تأثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد با میانجی‌گری ارزش ادراک ‌شده [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 157-175]
  • بورس اوراق بهادار کاربست نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده در قصد سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 171-183]
  • بورس تهران نقش میانجی بازارگرایی در ارتباط بین گرایش کارآفرینی و عملکرد [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 63-78]

پ

  • پیامدهای مشتری پیشایندهای گرایش‌های سبز و نقش آن در ایجاد پیامدهای مشتری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 28-48]
  • پویایی محیطی الگوسازی مسیری ساختاری رابطه قابلیت های پویا و پویایی محیطی [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 85-103]
  • پوشاک الگوی عوامل موثر بر نگرش و قصدخرید مصرف کنندگان نسبت به محصولات وارداتی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 48-68]

ت

  • تبلیغات تأثیر تبلیغات و ترفیع های فروش بر ارزش ویژه برند در جهت افزایش وفاداری مشتریان [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 107-122]
  • تبلیغات ارزیابی اثربخشی تبلیغات اجتماعی مربوط به صرفه‌جویی در مصرف برق با استفاده از الگوی AIDA [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 29-47]
  • تبلیغات عوامل موثر بر نگرش تعمیم برند و تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 159-174]
  • تبلیغات رابطه بین طنز در تبلیغات و قصد خرید [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 138-156]
  • تبلیغات اجتماعی ارزیابی اثربخشی تبلیغات اجتماعی مربوط به صرفه‌جویی در مصرف برق با استفاده از الگوی AIDA [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 29-47]
  • تبلیغات توصیه‌ای تأثیر تبلیغات توصیه‌ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 49-67]
  • تجربه اتحاد تبیین الگوی عملکرد اتحادهای راهبردی: رویکرد مبتنی بر قابلیت‌ها [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 13-28]
  • ترجیح برند تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد به برند و ترجیح برند با نقش میانجی کیفیت ادراک‌شده و ارزش برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 31-44]
  • ترفیع های پولی و غیر‌پولی تأثیر تبلیغات و ترفیع های فروش بر ارزش ویژه برند در جهت افزایش وفاداری مشتریان [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 107-122]
  • تصمیم سفر تأثیر تبلیغات توصیه‌ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 49-67]
  • تصویر بانکداری اینترنتی تاثیر تصویر بانکداری اینترنتی و رضایت از بانکداری الکترونیکی بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه: نقش تعدیل‌گر ارزش درک شده [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 141-160]
  • تصویر برند عوامل موثر بر نگرش تعمیم برند و تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 159-174]
  • تصویر برند درک تصویر برند با استفاده از روش استخراج استعاره‌های زالتمن [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 155-170]
  • تصویر محصول تأثیر تصویر کشور مبدأ و تلاش‌های بازاریابی در ارزش ویژه خرده‌فروشی برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 79-96]
  • تعمیم برند عوامل موثر بر نگرش تعمیم برند و تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 159-174]
  • تعهد عاطفی نقش تعهد عاطفی و تعهد مستمر در اثرگذاری ادراک مشتری بر قصد خرید مجدد [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 87-101]
  • تعهد مستمر نقش تعهد عاطفی و تعهد مستمر در اثرگذاری ادراک مشتری بر قصد خرید مجدد [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 87-101]
  • تناسب تصویر برند عوامل موثر بر نگرش تعمیم برند و تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 159-174]
  • توزیع قدرت تصمیم گیری ارتباط توزیع قدرت میان واحدهای بازاریابی و فروش با عملکرد تجاری [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 105-122]

ج

  • جهت‌گیری راهبردی تاثیر جهت گیری راهبردی و قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد صادراتی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 87-105]

چ

  • چابکی سازمانی الگوی برند بنیادین مبتنی بر ارزش پیشنهادی برند به مشتریان و کارکنان در سازمان‎های چابک ایرانی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 13-30]

ح

  • حاشیه سود خالص واکنش‌ بازده غیرعادی سهام نسبت به ارزش برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 45-62]

خ

  • خرده‌فروشی تأثیر تصویر کشور مبدأ و تلاش‌های بازاریابی در ارزش ویژه خرده‌فروشی برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 79-96]
  • خودآگاهی تأثیر هوش هیجانی بر بازاریابی رابطه‌مند [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 161-178]
  • خودمدیریتی تأثیر هوش هیجانی بر بازاریابی رابطه‌مند [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 161-178]

د

  • دانشگاه تدوین الگوی مدیریت ارتباط با دانشجو در دانشگاه‌های ایران [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]

ر

  • راهبرد محصول الگوی گونه‌شناسی راهبردهای محصول در کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 179-200]
  • رضایت از بانکداری الکترونیکی تاثیر تصویر بانکداری اینترنتی و رضایت از بانکداری الکترونیکی بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه: نقش تعدیل‌گر ارزش درک شده [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 141-160]
  • رضایت مشتری الگوی نظام‌مند افزایش سودآوری ازطریق مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 117-137]
  • رضایت مشتری تأثیر مدیریت دانش مشتری و ابعاد آن بر کیفیت خدمات و رضایت مشتری [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 133-154]
  • رفتار برنامه‌ریزی‌شده کاربست نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده در قصد سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 171-183]
  • رفتار مصرف‌کننده تأثیر تبلیغات توصیه‌ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 49-67]

ز

  • زیمت درک تصویر برند با استفاده از روش استخراج استعاره‌های زالتمن [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 155-170]

س

  • سودآوری الگوی نظام‌مند افزایش سودآوری ازطریق مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 117-137]

ش

  • شخصیت برند بررسی عامل میانجی اشتیاق برند در تأثیر شخصیت برند بر وفاداری برند [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 103-116]
  • شرکت‌های شیمیایی و دارویی نقش میانجی بازارگرایی در ارتباط بین گرایش کارآفرینی و عملکرد [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 63-78]
  • شناخت اجتماعی؛ مزیت رقابتی تفاوت نگرش‌ها‌ی نوجوانان و بزرگسالان نسبت به رستوران‌های فست‌فود [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 13-27]
  • شهرت شرکت تأثیر مسئولیت اجتماعی بشردوستانه بر وفاداری با میانجی‌گری ارزش ویژه برند و شهرت شرکت [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 141-158]

ط

  • طنز رابطه بین طنز در تبلیغات و قصد خرید [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 138-156]

ع

  • عملکرد اتحاد تبیین الگوی عملکرد اتحادهای راهبردی: رویکرد مبتنی بر قابلیت‌ها [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 13-28]
  • عملکرد تجاری شرکت ارتباط توزیع قدرت میان واحدهای بازاریابی و فروش با عملکرد تجاری [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 105-122]
  • عملکرد سازمانی ارتباط مدیریت کارآفرینانه، بازارگرایی و عملکرد [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 123-139]
  • عملکرد سازمانی تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد بانک ها: نقش میانجی بازارگرایی [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 29-47]
  • عملکرد سازمانی نقش میانجی بازارگرایی در ارتباط بین گرایش کارآفرینی و عملکرد [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 63-78]
  • عملکرد صادراتی تاثیر جهت گیری راهبردی و قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد صادراتی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 87-105]
  • عملکرد مالی تأثیر بازار محوری بر عملکرد مالی با تأکید بر نقش کارآفرینی سازمانی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 117-132]

ف

  • فراترکیب معیارهای موثر در ارزیابی الگوهای کسب‌وکار الکترونیکی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 69-86]
  • فرم و شکل؛ مصورسازی تأثیر طراحی بسته‌بندی بر انتخاب مصرف‌کنندگان [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 175-194]
  • فروش ارتباط توزیع قدرت میان واحدهای بازاریابی و فروش با عملکرد تجاری [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 105-122]
  • فعالیت‌های بازاریابی الگوسازی فعالیت‌های بازاریابی مؤثر بر ارزش برند با استفاده از نظریه مفهوم‌سازی بنیادی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 97-115]

ق

  • قابلیت اتحاد تبیین الگوی عملکرد اتحادهای راهبردی: رویکرد مبتنی بر قابلیت‌ها [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 13-28]
  • قابلیت استفاده از فرصت‌ها الگوسازی مسیری ساختاری رابطه قابلیت های پویا و پویایی محیطی [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 85-103]
  • قابلیت درک الگوسازی مسیری ساختاری رابطه قابلیت های پویا و پویایی محیطی [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 85-103]
  • قابلیت شکل دهی مجدد الگوسازی مسیری ساختاری رابطه قابلیت های پویا و پویایی محیطی [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 85-103]
  • قابلیت عملیاتی تبیین الگوی عملکرد اتحادهای راهبردی: رویکرد مبتنی بر قابلیت‌ها [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 13-28]
  • قابلیت مدیریت تأثیر بازار محوری بر عملکرد مالی با تأکید بر نقش کارآفرینی سازمانی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 117-132]
  • قابلیت نوآوری تأثیر بازار محوری بر عملکرد مالی با تأکید بر نقش کارآفرینی سازمانی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 117-132]
  • قابلیت‌های بازاریابی تاثیر جهت گیری راهبردی و قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد صادراتی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 87-105]
  • قابلیت های پویا الگوسازی مسیری ساختاری رابطه قابلیت های پویا و پویایی محیطی [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 85-103]
  • قصد خرید الگوی عوامل موثر بر نگرش و قصدخرید مصرف کنندگان نسبت به محصولات وارداتی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 48-68]
  • قصد خرید رابطه بین طنز در تبلیغات و قصد خرید [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 138-156]
  • قصد خرید مجدد تأثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد با میانجی‌گری ارزش ادراک ‌شده [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 157-175]
  • قصد خرید مجدد نقش تعهد عاطفی و تعهد مستمر در اثرگذاری ادراک مشتری بر قصد خرید مجدد [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 87-101]
  • قصد سرمایه‌گذاری کاربست نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده در قصد سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 171-183]

ک

  • کارایی الگوی نظام‌مند افزایش سودآوری ازطریق مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 117-137]
  • کارآفرینی سازمانی تأثیر بازار محوری بر عملکرد مالی با تأکید بر نقش کارآفرینی سازمانی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 117-132]
  • کدگذاری تدوین الگوی مدیریت ارتباط با دانشجو در دانشگاه‌های ایران [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]
  • کسب‌و‌کارهای الکترونیکی کوچک و متوسط الگوی گونه‌شناسی راهبردهای محصول در کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 179-200]
  • کیفیت ادراک‏شده تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد به برند و ترجیح برند با نقش میانجی کیفیت ادراک‌شده و ارزش برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 31-44]
  • کیفیت خدمات تأثیر مدیریت دانش مشتری و ابعاد آن بر کیفیت خدمات و رضایت مشتری [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 133-154]
  • کیفیت درک‌شده نقش تعهد عاطفی و تعهد مستمر در اثرگذاری ادراک مشتری بر قصد خرید مجدد [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 87-101]

گ

  • گرایش به تبلیغ رابطه بین طنز در تبلیغات و قصد خرید [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 138-156]
  • گرایش به کنترل هزینه تاثیر جهت گیری راهبردی و قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد صادراتی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 87-105]
  • گرایش به نام تجاری رابطه بین طنز در تبلیغات و قصد خرید [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 138-156]
  • گرایش کارآفرینی نقش میانجی بازارگرایی در ارتباط بین گرایش کارآفرینی و عملکرد [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 63-78]
  • گردشگر تأثیر تبلیغات توصیه‌ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 49-67]
  • گونه‌شناسی الگوی گونه‌شناسی راهبردهای محصول در کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 179-200]

م

  • متغیرهای سازمانی تاثیر مدیریت دانش بر متغیرهای سازمانی و موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 123-139]
  • محصولا وارداتی الگوی عوامل موثر بر نگرش و قصدخرید مصرف کنندگان نسبت به محصولات وارداتی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 48-68]
  • مدیریت ارتباط با دانشجو تدوین الگوی مدیریت ارتباط با دانشجو در دانشگاه‌های ایران [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]
  • مدیریت ارتباط با مشتری تاثیر مدیریت دانش بر متغیرهای سازمانی و موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 123-139]
  • مدیریت ارتباط با مشتری تدوین الگوی مدیریت ارتباط با دانشجو در دانشگاه‌های ایران [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]
  • مدیریت ارتباط با مشتری الگوی نظام‌مند افزایش سودآوری ازطریق مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 117-137]
  • مدیریت دانش تاثیر مدیریت دانش بر متغیرهای سازمانی و موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 123-139]
  • مدیریت دانش مشتری تأثیر مدیریت دانش مشتری و ابعاد آن بر کیفیت خدمات و رضایت مشتری [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 133-154]
  • مدیریت روابط تأثیر هوش هیجانی بر بازاریابی رابطه‌مند [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 161-178]
  • مدیریت کارآفرینانه ارتباط مدیریت کارآفرینانه، بازارگرایی و عملکرد [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 123-139]
  • مدیریت کیفیت جامع تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد بانک ها: نقش میانجی بازارگرایی [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 29-47]
  • مزیت رقابتی تبیین الگوی عملکرد اتحادهای راهبردی: رویکرد مبتنی بر قابلیت‌ها [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 13-28]
  • مسئولیت اجتماعی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد به برند و ترجیح برند با نقش میانجی کیفیت ادراک‌شده و ارزش برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 31-44]
  • مسئولیت اجتماعی بشردوستانه تأثیر مسئولیت اجتماعی بشردوستانه بر وفاداری با میانجی‌گری ارزش ویژه برند و شهرت شرکت [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 141-158]
  • مشتری مداری ارتباط توزیع قدرت میان واحدهای بازاریابی و فروش با عملکرد تجاری [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 105-122]
  • معیار های ارزیابی معیارهای موثر در ارزیابی الگوهای کسب‌وکار الکترونیکی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 69-86]
  • مفهوم‌سازی بنیادی الگوسازی فعالیت‌های بازاریابی مؤثر بر ارزش برند با استفاده از نظریه مفهوم‌سازی بنیادی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 97-115]

ن

  • نسبت خالص جریان نقد واکنش‌ بازده غیرعادی سهام نسبت به ارزش برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 45-62]
  • نظریه برخاسته از داده‌ها ارائه الگوی هویت شرکتی بانک [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 13-28]
  • نظریه برخاسته از داده‌ها تدوین الگوی مدیریت ارتباط با دانشجو در دانشگاه‌های ایران [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]
  • نقاط مرجع راهبردی الگوی گونه‌شناسی راهبردهای محصول در کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 179-200]
  • نقشه‌های اجماعی درک تصویر برند با استفاده از روش استخراج استعاره‌های زالتمن [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 155-170]
  • نگرش الگوی عوامل موثر بر نگرش و قصدخرید مصرف کنندگان نسبت به محصولات وارداتی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 48-68]
  • نگرش کاربست نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده در قصد سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 171-183]
  • نگرش تعمیم برند عوامل موثر بر نگرش تعمیم برند و تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 159-174]
  • نگرش نسبت به تبلیغات تأثیر تبلیغات و ترفیع های فروش بر ارزش ویژه برند در جهت افزایش وفاداری مشتریان [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 107-122]

و

  • وفاداری برند بررسی عامل میانجی اشتیاق برند در تأثیر شخصیت برند بر وفاداری برند [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 103-116]
  • وفاداری خریداران صنعتی تأثیر مسئولیت اجتماعی بشردوستانه بر وفاداری با میانجی‌گری ارزش ویژه برند و شهرت شرکت [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 141-158]

ه

  • همسویی راهبردی تبیین همسویی کنترل راهبردی و عناصر مدیریت پروژه و تأثیر آن بر عملکرد پروژه [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 49-67]
  • هویت ارائه الگوی هویت شرکتی بانک [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 13-28]
  • هویت شرکتی ارائه الگوی هویت شرکتی بانک [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 13-28]
  • هوش هیجانی تأثیر هوش هیجانی بر بازاریابی رابطه‌مند [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 161-178]

ی

  • یادگیری محوری تاثیر مدیریت دانش بر متغیرهای سازمانی و موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 123-139]