آ
-
آگاهی هیجانی
تأثیر هوش هیجانی بر بازاریابی رابطهمند [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 161-178]
-
آنتروپی شانون
معیارهای موثر در ارزیابی الگوهای کسبوکار الکترونیکی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 69-86]
ا
-
ابعاد ارزش ویژه برند
تأثیر تبلیغات و ترفیع های فروش بر ارزش ویژه برند در جهت افزایش وفاداری مشتریان [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 107-122]
-
ابعاد ارزش ویژه برند
تأثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد با میانجیگری ارزش ادراک شده [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 157-175]
-
ابعاد مدیریت دانش مشتری
تأثیر مدیریت دانش مشتری و ابعاد آن بر کیفیت خدمات و رضایت مشتری [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 133-154]
-
اتحادهای راهبردی
تبیین الگوی عملکرد اتحادهای راهبردی: رویکرد مبتنی بر قابلیتها [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 13-28]
-
اثربخشی تبلیغات اجتماعی
ارزیابی اثربخشی تبلیغات اجتماعی مربوط به صرفهجویی در مصرف برق با استفاده از الگوی AIDA [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 29-47]
-
ادراک از طنز
رابطه بین طنز در تبلیغات و قصد خرید [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 138-156]
-
ادراک مشتری
پیشایندهای گرایشهای سبز و نقش آن در ایجاد پیامدهای مشتری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 28-48]
-
ارزیابی
معیارهای موثر در ارزیابی الگوهای کسبوکار الکترونیکی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 69-86]
-
ارزش ادراکشده
تأثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد با میانجیگری ارزش ادراک شده [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 157-175]
-
ارزش برند
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد به برند و ترجیح برند با نقش میانجی کیفیت ادراکشده و ارزش برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 31-44]
-
ارزش برند
واکنش بازده غیرعادی سهام نسبت به ارزش برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 45-62]
-
ارزش برند
الگوسازی فعالیتهای بازاریابی مؤثر بر ارزش برند با استفاده از نظریه مفهومسازی بنیادی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 97-115]
-
ارزش پیشنهادی
الگوی برند بنیادین مبتنی بر ارزش پیشنهادی برند به مشتریان و کارکنان در سازمانهای چابک ایرانی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 13-30]
-
ارزش درکشده
نقش تعهد عاطفی و تعهد مستمر در اثرگذاری ادراک مشتری بر قصد خرید مجدد [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 87-101]
-
ارزش درک شده مشتری
تاثیر تصویر بانکداری اینترنتی و رضایت از بانکداری الکترونیکی بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه: نقش تعدیلگر ارزش درک شده [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 141-160]
-
ارزش سبز ادراکشده
پیشایندهای گرایشهای سبز و نقش آن در ایجاد پیامدهای مشتری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 28-48]
-
ارزش ویژه برند
تأثیر تصویر کشور مبدأ و تلاشهای بازاریابی در ارزش ویژه خردهفروشی برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 79-96]
-
ارزش ویژه برند
تأثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد با میانجیگری ارزش ادراک شده [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 157-175]
-
ارزش ویژه برند شرکتی
تأثیر مسئولیت اجتماعی بشردوستانه بر وفاداری با میانجیگری ارزش ویژه برند و شهرت شرکت [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 141-158]
-
ارزش ویژه درکشده
نقش تعهد عاطفی و تعهد مستمر در اثرگذاری ادراک مشتری بر قصد خرید مجدد [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 87-101]
-
اشتیاق برند
بررسی عامل میانجی اشتیاق برند در تأثیر شخصیت برند بر وفاداری برند [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 103-116]
-
اعتماد به برند
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد به برند و ترجیح برند با نقش میانجی کیفیت ادراکشده و ارزش برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 31-44]
-
الگوسازی معادلات ساختاری
تاثیر مدیریت دانش بر متغیرهای سازمانی و موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 123-139]
-
الگوی کسب وکار الکترونیکی
معیارهای موثر در ارزیابی الگوهای کسبوکار الکترونیکی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 69-86]
ب
-
بازاریابی
ارتباط توزیع قدرت میان واحدهای بازاریابی و فروش با عملکرد تجاری [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 105-122]
-
بازاریابی
تأثیر تصویر کشور مبدأ و تلاشهای بازاریابی در ارزش ویژه خردهفروشی برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 79-96]
-
بازاریابی رابطه مند
تأثیر هوش هیجانی بر بازاریابی رابطهمند [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 161-178]
-
بازارگرایی
ارتباط مدیریت کارآفرینانه، بازارگرایی و عملکرد [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 123-139]
-
بازارگرایی
تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد بانک ها: نقش میانجی بازارگرایی [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 29-47]
-
بازارگرایی
نقش میانجی بازارگرایی در ارتباط بین گرایش کارآفرینی و عملکرد [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 63-78]
-
بازارمحوری
تأثیر بازار محوری بر عملکرد مالی با تأکید بر نقش کارآفرینی سازمانی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 117-132]
-
بازده غیرعادی سهام
واکنش بازده غیرعادی سهام نسبت به ارزش برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 45-62]
-
بانک ملت
ارائه الگوی هویت شرکتی بانک [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 13-28]
-
برق
ارزیابی اثربخشی تبلیغات اجتماعی مربوط به صرفهجویی در مصرف برق با استفاده از الگوی AIDA [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 29-47]
-
برند
الگوی برند بنیادین مبتنی بر ارزش پیشنهادی برند به مشتریان و کارکنان در سازمانهای چابک ایرانی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 13-30]
-
برند بنیادین
الگوی برند بنیادین مبتنی بر ارزش پیشنهادی برند به مشتریان و کارکنان در سازمانهای چابک ایرانی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 13-30]
-
بستهبندی؛ جذّابیت طراحی؛ رنگ
تأثیر طراحی بستهبندی بر انتخاب مصرفکنندگان [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 175-194]
-
بیمه عمر
تأثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد با میانجیگری ارزش ادراک شده [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 157-175]
-
بورس اوراق بهادار
کاربست نظریه رفتار برنامهریزیشده در قصد سرمایهگذاری در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 171-183]
-
بورس تهران
نقش میانجی بازارگرایی در ارتباط بین گرایش کارآفرینی و عملکرد [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 63-78]
پ
-
پیامدهای مشتری
پیشایندهای گرایشهای سبز و نقش آن در ایجاد پیامدهای مشتری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 28-48]
-
پویایی محیطی
الگوسازی مسیری ساختاری رابطه قابلیت های پویا و پویایی محیطی [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 85-103]
-
پوشاک
الگوی عوامل موثر بر نگرش و قصدخرید مصرف کنندگان نسبت به محصولات وارداتی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 48-68]
ت
-
تبلیغات
تأثیر تبلیغات و ترفیع های فروش بر ارزش ویژه برند در جهت افزایش وفاداری مشتریان [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 107-122]
-
تبلیغات
ارزیابی اثربخشی تبلیغات اجتماعی مربوط به صرفهجویی در مصرف برق با استفاده از الگوی AIDA [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 29-47]
-
تبلیغات
عوامل موثر بر نگرش تعمیم برند و تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 159-174]
-
تبلیغات
رابطه بین طنز در تبلیغات و قصد خرید [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 138-156]
-
تبلیغات اجتماعی
ارزیابی اثربخشی تبلیغات اجتماعی مربوط به صرفهجویی در مصرف برق با استفاده از الگوی AIDA [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 29-47]
-
تبلیغات توصیهای
تأثیر تبلیغات توصیهای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 49-67]
-
تجربه اتحاد
تبیین الگوی عملکرد اتحادهای راهبردی: رویکرد مبتنی بر قابلیتها [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 13-28]
-
ترجیح برند
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد به برند و ترجیح برند با نقش میانجی کیفیت ادراکشده و ارزش برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 31-44]
-
ترفیع های پولی و غیرپولی
تأثیر تبلیغات و ترفیع های فروش بر ارزش ویژه برند در جهت افزایش وفاداری مشتریان [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 107-122]
-
تصمیم سفر
تأثیر تبلیغات توصیهای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 49-67]
-
تصویر بانکداری اینترنتی
تاثیر تصویر بانکداری اینترنتی و رضایت از بانکداری الکترونیکی بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه: نقش تعدیلگر ارزش درک شده [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 141-160]
-
تصویر برند
عوامل موثر بر نگرش تعمیم برند و تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 159-174]
-
تصویر برند
درک تصویر برند با استفاده از روش استخراج استعارههای زالتمن [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 155-170]
-
تصویر محصول
تأثیر تصویر کشور مبدأ و تلاشهای بازاریابی در ارزش ویژه خردهفروشی برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 79-96]
-
تعمیم برند
عوامل موثر بر نگرش تعمیم برند و تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 159-174]
-
تعهد عاطفی
نقش تعهد عاطفی و تعهد مستمر در اثرگذاری ادراک مشتری بر قصد خرید مجدد [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 87-101]
-
تعهد مستمر
نقش تعهد عاطفی و تعهد مستمر در اثرگذاری ادراک مشتری بر قصد خرید مجدد [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 87-101]
-
تناسب تصویر برند
عوامل موثر بر نگرش تعمیم برند و تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 159-174]
-
توزیع قدرت تصمیم گیری
ارتباط توزیع قدرت میان واحدهای بازاریابی و فروش با عملکرد تجاری [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 105-122]
ج
-
جهتگیری راهبردی
تاثیر جهت گیری راهبردی و قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد صادراتی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 87-105]
چ
-
چابکی سازمانی
الگوی برند بنیادین مبتنی بر ارزش پیشنهادی برند به مشتریان و کارکنان در سازمانهای چابک ایرانی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 13-30]
ح
-
حاشیه سود خالص
واکنش بازده غیرعادی سهام نسبت به ارزش برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 45-62]
خ
-
خردهفروشی
تأثیر تصویر کشور مبدأ و تلاشهای بازاریابی در ارزش ویژه خردهفروشی برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 79-96]
-
خودآگاهی
تأثیر هوش هیجانی بر بازاریابی رابطهمند [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 161-178]
-
خودمدیریتی
تأثیر هوش هیجانی بر بازاریابی رابطهمند [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 161-178]
د
-
دانشگاه
تدوین الگوی مدیریت ارتباط با دانشجو در دانشگاههای ایران [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]
ر
-
راهبرد محصول
الگوی گونهشناسی راهبردهای محصول در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 179-200]
-
رضایت از بانکداری الکترونیکی
تاثیر تصویر بانکداری اینترنتی و رضایت از بانکداری الکترونیکی بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه: نقش تعدیلگر ارزش درک شده [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 141-160]
-
رضایت مشتری
الگوی نظاممند افزایش سودآوری ازطریق مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 117-137]
-
رضایت مشتری
تأثیر مدیریت دانش مشتری و ابعاد آن بر کیفیت خدمات و رضایت مشتری [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 133-154]
-
رفتار برنامهریزیشده
کاربست نظریه رفتار برنامهریزیشده در قصد سرمایهگذاری در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 171-183]
-
رفتار مصرفکننده
تأثیر تبلیغات توصیهای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 49-67]
ز
-
زیمت
درک تصویر برند با استفاده از روش استخراج استعارههای زالتمن [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 155-170]
س
-
سودآوری
الگوی نظاممند افزایش سودآوری ازطریق مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 117-137]
ش
-
شخصیت برند
بررسی عامل میانجی اشتیاق برند در تأثیر شخصیت برند بر وفاداری برند [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 103-116]
-
شرکتهای شیمیایی و دارویی
نقش میانجی بازارگرایی در ارتباط بین گرایش کارآفرینی و عملکرد [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 63-78]
-
شناخت اجتماعی؛ مزیت رقابتی
تفاوت نگرشهای نوجوانان و بزرگسالان نسبت به رستورانهای فستفود [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 13-27]
-
شهرت شرکت
تأثیر مسئولیت اجتماعی بشردوستانه بر وفاداری با میانجیگری ارزش ویژه برند و شهرت شرکت [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 141-158]
ط
-
طنز
رابطه بین طنز در تبلیغات و قصد خرید [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 138-156]
ع
-
عملکرد اتحاد
تبیین الگوی عملکرد اتحادهای راهبردی: رویکرد مبتنی بر قابلیتها [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 13-28]
-
عملکرد تجاری شرکت
ارتباط توزیع قدرت میان واحدهای بازاریابی و فروش با عملکرد تجاری [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 105-122]
-
عملکرد سازمانی
ارتباط مدیریت کارآفرینانه، بازارگرایی و عملکرد [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 123-139]
-
عملکرد سازمانی
تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد بانک ها: نقش میانجی بازارگرایی [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 29-47]
-
عملکرد سازمانی
نقش میانجی بازارگرایی در ارتباط بین گرایش کارآفرینی و عملکرد [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 63-78]
-
عملکرد صادراتی
تاثیر جهت گیری راهبردی و قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد صادراتی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 87-105]
-
عملکرد مالی
تأثیر بازار محوری بر عملکرد مالی با تأکید بر نقش کارآفرینی سازمانی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 117-132]
ف
-
فراترکیب
معیارهای موثر در ارزیابی الگوهای کسبوکار الکترونیکی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 69-86]
-
فرم و شکل؛ مصورسازی
تأثیر طراحی بستهبندی بر انتخاب مصرفکنندگان [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 175-194]
-
فروش
ارتباط توزیع قدرت میان واحدهای بازاریابی و فروش با عملکرد تجاری [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 105-122]
-
فعالیتهای بازاریابی
الگوسازی فعالیتهای بازاریابی مؤثر بر ارزش برند با استفاده از نظریه مفهومسازی بنیادی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 97-115]
ق
-
قابلیت اتحاد
تبیین الگوی عملکرد اتحادهای راهبردی: رویکرد مبتنی بر قابلیتها [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 13-28]
-
قابلیت استفاده از فرصتها
الگوسازی مسیری ساختاری رابطه قابلیت های پویا و پویایی محیطی [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 85-103]
-
قابلیت درک
الگوسازی مسیری ساختاری رابطه قابلیت های پویا و پویایی محیطی [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 85-103]
-
قابلیت شکل دهی مجدد
الگوسازی مسیری ساختاری رابطه قابلیت های پویا و پویایی محیطی [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 85-103]
-
قابلیت عملیاتی
تبیین الگوی عملکرد اتحادهای راهبردی: رویکرد مبتنی بر قابلیتها [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 13-28]
-
قابلیت مدیریت
تأثیر بازار محوری بر عملکرد مالی با تأکید بر نقش کارآفرینی سازمانی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 117-132]
-
قابلیت نوآوری
تأثیر بازار محوری بر عملکرد مالی با تأکید بر نقش کارآفرینی سازمانی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 117-132]
-
قابلیتهای بازاریابی
تاثیر جهت گیری راهبردی و قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد صادراتی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 87-105]
-
قابلیت های پویا
الگوسازی مسیری ساختاری رابطه قابلیت های پویا و پویایی محیطی [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 85-103]
-
قصد خرید
الگوی عوامل موثر بر نگرش و قصدخرید مصرف کنندگان نسبت به محصولات وارداتی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 48-68]
-
قصد خرید
رابطه بین طنز در تبلیغات و قصد خرید [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 138-156]
-
قصد خرید مجدد
تأثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد با میانجیگری ارزش ادراک شده [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 157-175]
-
قصد خرید مجدد
نقش تعهد عاطفی و تعهد مستمر در اثرگذاری ادراک مشتری بر قصد خرید مجدد [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 87-101]
-
قصد سرمایهگذاری
کاربست نظریه رفتار برنامهریزیشده در قصد سرمایهگذاری در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 171-183]
ک
-
کارایی
الگوی نظاممند افزایش سودآوری ازطریق مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 117-137]
-
کارآفرینی سازمانی
تأثیر بازار محوری بر عملکرد مالی با تأکید بر نقش کارآفرینی سازمانی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 117-132]
-
کدگذاری
تدوین الگوی مدیریت ارتباط با دانشجو در دانشگاههای ایران [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]
-
کسبوکارهای الکترونیکی کوچک و متوسط
الگوی گونهشناسی راهبردهای محصول در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 179-200]
-
کیفیت ادراکشده
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد به برند و ترجیح برند با نقش میانجی کیفیت ادراکشده و ارزش برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 31-44]
-
کیفیت خدمات
تأثیر مدیریت دانش مشتری و ابعاد آن بر کیفیت خدمات و رضایت مشتری [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 133-154]
-
کیفیت درکشده
نقش تعهد عاطفی و تعهد مستمر در اثرگذاری ادراک مشتری بر قصد خرید مجدد [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 87-101]
گ
-
گرایش به تبلیغ
رابطه بین طنز در تبلیغات و قصد خرید [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 138-156]
-
گرایش به کنترل هزینه
تاثیر جهت گیری راهبردی و قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد صادراتی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 87-105]
-
گرایش به نام تجاری
رابطه بین طنز در تبلیغات و قصد خرید [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 138-156]
-
گرایش کارآفرینی
نقش میانجی بازارگرایی در ارتباط بین گرایش کارآفرینی و عملکرد [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 63-78]
-
گردشگر
تأثیر تبلیغات توصیهای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 49-67]
-
گونهشناسی
الگوی گونهشناسی راهبردهای محصول در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 179-200]
م
-
متغیرهای سازمانی
تاثیر مدیریت دانش بر متغیرهای سازمانی و موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 123-139]
-
محصولا وارداتی
الگوی عوامل موثر بر نگرش و قصدخرید مصرف کنندگان نسبت به محصولات وارداتی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 48-68]
-
مدیریت ارتباط با دانشجو
تدوین الگوی مدیریت ارتباط با دانشجو در دانشگاههای ایران [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
تاثیر مدیریت دانش بر متغیرهای سازمانی و موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 123-139]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
تدوین الگوی مدیریت ارتباط با دانشجو در دانشگاههای ایران [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
الگوی نظاممند افزایش سودآوری ازطریق مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 117-137]
-
مدیریت دانش
تاثیر مدیریت دانش بر متغیرهای سازمانی و موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 123-139]
-
مدیریت دانش مشتری
تأثیر مدیریت دانش مشتری و ابعاد آن بر کیفیت خدمات و رضایت مشتری [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 133-154]
-
مدیریت روابط
تأثیر هوش هیجانی بر بازاریابی رابطهمند [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 161-178]
-
مدیریت کارآفرینانه
ارتباط مدیریت کارآفرینانه، بازارگرایی و عملکرد [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 123-139]
-
مدیریت کیفیت جامع
تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد بانک ها: نقش میانجی بازارگرایی [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 29-47]
-
مزیت رقابتی
تبیین الگوی عملکرد اتحادهای راهبردی: رویکرد مبتنی بر قابلیتها [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 13-28]
-
مسئولیت اجتماعی
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد به برند و ترجیح برند با نقش میانجی کیفیت ادراکشده و ارزش برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 31-44]
-
مسئولیت اجتماعی بشردوستانه
تأثیر مسئولیت اجتماعی بشردوستانه بر وفاداری با میانجیگری ارزش ویژه برند و شهرت شرکت [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 141-158]
-
مشتری مداری
ارتباط توزیع قدرت میان واحدهای بازاریابی و فروش با عملکرد تجاری [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 105-122]
-
معیار های ارزیابی
معیارهای موثر در ارزیابی الگوهای کسبوکار الکترونیکی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 69-86]
-
مفهومسازی بنیادی
الگوسازی فعالیتهای بازاریابی مؤثر بر ارزش برند با استفاده از نظریه مفهومسازی بنیادی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 97-115]
ن
-
نسبت خالص جریان نقد
واکنش بازده غیرعادی سهام نسبت به ارزش برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 45-62]
-
نظریه برخاسته از دادهها
ارائه الگوی هویت شرکتی بانک [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 13-28]
-
نظریه برخاسته از دادهها
تدوین الگوی مدیریت ارتباط با دانشجو در دانشگاههای ایران [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]
-
نقاط مرجع راهبردی
الگوی گونهشناسی راهبردهای محصول در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 179-200]
-
نقشههای اجماعی
درک تصویر برند با استفاده از روش استخراج استعارههای زالتمن [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 155-170]
-
نگرش
الگوی عوامل موثر بر نگرش و قصدخرید مصرف کنندگان نسبت به محصولات وارداتی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 48-68]
-
نگرش
کاربست نظریه رفتار برنامهریزیشده در قصد سرمایهگذاری در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 171-183]
-
نگرش تعمیم برند
عوامل موثر بر نگرش تعمیم برند و تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 159-174]
-
نگرش نسبت به تبلیغات
تأثیر تبلیغات و ترفیع های فروش بر ارزش ویژه برند در جهت افزایش وفاداری مشتریان [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 107-122]
و
-
وفاداری برند
بررسی عامل میانجی اشتیاق برند در تأثیر شخصیت برند بر وفاداری برند [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 103-116]
-
وفاداری خریداران صنعتی
تأثیر مسئولیت اجتماعی بشردوستانه بر وفاداری با میانجیگری ارزش ویژه برند و شهرت شرکت [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 141-158]
ه
-
همسویی راهبردی
تبیین همسویی کنترل راهبردی و عناصر مدیریت پروژه و تأثیر آن بر عملکرد پروژه [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 49-67]
-
هویت
ارائه الگوی هویت شرکتی بانک [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 13-28]
-
هویت شرکتی
ارائه الگوی هویت شرکتی بانک [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 13-28]
-
هوش هیجانی
تأثیر هوش هیجانی بر بازاریابی رابطهمند [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 161-178]
ی
-
یادگیری محوری
تاثیر مدیریت دانش بر متغیرهای سازمانی و موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 123-139]