نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آدیداس عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید برندهای لوکس [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-88]
  • آینده‌پژوهی ارائه روشی برای توسعه و رتبه‌بندی سناریو مبتنی بر دیدگاه‌ بازیگران کلیدی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 51-72]

ا

  • ابزارهای بازاریابی سیاسی بازاریابی سیاسی و انصراف از دریافت یارانه نقدی [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 13-26]
  • ابعاد‌ معرف بخش‌بندی بازار مشتریان دوربین‌های عکاسی دیجیتال [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 121-138]
  • ارتباطات برند مصرف‌کننده تأثیر ارتباطات برند مصرف‌کننده بر بشارت برند [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 159-175]
  • ارزیابی محصول تأثیر ارزیابی و نگرش به محصول بر تصویر برند کشور مبدأ و تمایل به سفر [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 63-80]
  • ارزش درک‌شده اثر ادراک مشتریان از کیفیت پایگاه اینترنتی بر رضایت و تمایل به استفاده [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 89-105]
  • ارزش هدیه‌ دریافتی تفاوت بین زنان و مردان در جبران هدیه دریافتی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 123-139]
  • ارزش ویژه برند تأثیر شهروندی شرکتی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات توصیه‌ای [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 179-196]
  • ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری ارتباط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، ارزش ویژه رفتاری و عملکرد برند در بازار [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 47-68]
  • ارزش ویژه رفتاری مشتری ارتباط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، ارزش ویژه رفتاری و عملکرد برند در بازار [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 47-68]
  • اشتراک دانش هوشمندی سازمانی در بستر شبکه‌های دانش [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 141-158]
  • اطمینان برند تأثیر ارتباطات برند مصرف‌کننده بر بشارت برند [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 159-175]
  • اعتماد الکترونیک تأثیر ترکیب عوامل سنتی و برخط بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیک و تبلیغات توصیه‌ای [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 161-178]
  • اعتماد به برند تأثیر هوش هیجانی بر عشق به برند با تبیین نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 137-153]
  • اعتماد سیاسی بازاریابی سیاسی و انصراف از دریافت یارانه نقدی [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 13-26]
  • ای‌ـ‌کوال ارزیابی کیفیت وب‌سایت شرکت بیمه پارسیان [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 121-136]
  • الگوی زنجیره ارزش برند ارتباط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، ارزش ویژه رفتاری و عملکرد برند در بازار [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 47-68]
  • الگوی سلسله‌مراتب اثرها ارتباط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، ارزش ویژه رفتاری و عملکرد برند در بازار [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 47-68]
  • الگو معادلات ساختاری تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 177-193]
  • انتخاب بازار هدف طراحی الگوی ارزیابی جذابیت صنایع هدف و رتبه‌بندی صنایع از منظر نظام بانکی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 31-49]
  • انتظار شناسایی و اولویت‌بندی انتظارهای دانشجویی از خدمات بانکی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-50]
  • اینرسی دانش تأثیر اینرسی دانش و شدت کارآفرینی بر عملکرد برند [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 45-62]

ب

  • بازاریابی سیاسی بازاریابی سیاسی و انصراف از دریافت یارانه نقدی [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 13-26]
  • بانک شناسایی و اولویت‌بندی انتظارهای دانشجویی از خدمات بانکی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-50]
  • بانک تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 177-193]
  • بانکداری الکترونیک تأثیر ترکیب عوامل سنتی و برخط بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیک و تبلیغات توصیه‌ای [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 161-178]
  • بانکداری الکترونیکی اثر ادراک مشتریان از کیفیت پایگاه اینترنتی بر رضایت و تمایل به استفاده [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 89-105]
  • بخش‌بندی بازار بخش‌بندی بازار مشتریان دوربین‌های عکاسی دیجیتال [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 121-138]
  • برنامه رابطه‌مند تأثیر عوامل مرتبط با مشتری بر وابستگی و تعهد مشتریان به واسطه پذیرش برنامه‌های بازاریابی رابطه‌مند [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-87]
  • برند مقصد تأثیر ارزیابی و نگرش به محصول بر تصویر برند کشور مبدأ و تمایل به سفر [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 63-80]
  • بشارت برند تأثیر ارتباطات برند مصرف‌کننده بر بشارت برند [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 159-175]
  • بهره‌برداری و اکتشاف تأثیر عوامل نهادی بر عملکرد پایدار بنگاه‌ها [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 81-100]

ت

  • تاکسنومی بخش‌بندی بازار مشتریان دوربین‌های عکاسی دیجیتال [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 121-138]
  • تبلیغات توصیه‌ای تأثیر ترکیب عوامل سنتی و برخط بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیک و تبلیغات توصیه‌ای [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 161-178]
  • تبلیغات توصیه‌ای تأثیر شهروندی شرکتی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات توصیه‌ای [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 179-196]
  • تبلیغات توصیه‌ای مثبت اثر تبلیغات توصیه‌ای مثبت، تصویر فروشگاه و ریسک ادراکی بر تمایل خرید از برند فروشگاهی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 173-189]
  • تجارت الکترونیک تأثیر ترکیب عوامل سنتی و برخط بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیک و تبلیغات توصیه‌ای [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 161-178]
  • تحلیل بازیگران ارائه روشی برای توسعه و رتبه‌بندی سناریو مبتنی بر دیدگاه‌ بازیگران کلیدی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 51-72]
  • تحلیل تشخیصی بخش‌بندی بازار مشتریان دوربین‌های عکاسی دیجیتال [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 121-138]
  • تحلیل‌ خوشه‌ای بخش‌بندی بازار مشتریان دوربین‌های عکاسی دیجیتال [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 121-138]
  • تحلیل مضمون شناسایی الزام‌های مسئولیت اجتماعی تولیدکنندگان کالاهای تند‌مصرف در حوزه بازاریابی [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 27-44]
  • تحلیل‌ مؤلفه‌ اصلی بخش‌بندی بازار مشتریان دوربین‌های عکاسی دیجیتال [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 121-138]
  • تصویر برند کشور مبدأ تأثیر ارزیابی و نگرش به محصول بر تصویر برند کشور مبدأ و تمایل به سفر [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 63-80]
  • تصویر فروشگاه اثر تبلیغات توصیه‌ای مثبت، تصویر فروشگاه و ریسک ادراکی بر تمایل خرید از برند فروشگاهی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 173-189]
  • تصویر مقصد گردشگری نقش میانجی رضایت در تأثیر تصویر مقصد بر توسعۀ گردشگری مذهبی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 107-124]
  • تعهد تفاوت بین زنان و مردان در جبران هدیه دریافتی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 123-139]
  • تعهد برند تأثیر ارتباطات برند مصرف‌کننده بر بشارت برند [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 159-175]
  • تعهد صادراتی مدیران اولویت‌بندی عوامل مؤثر برعملکرد صادراتی بنگاه‌های صادرکننده تجهیزات ورزشی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 141-159]
  • تعهد صادراتی مدیریتی نقش میانجی کارآفرینی صادراتی در تأثیر عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 73-90]
  • تکرار خرید تأثیر عوامل مرتبط با مشتری بر وابستگی و تعهد مشتریان به واسطه پذیرش برنامه‌های بازاریابی رابطه‌مند [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-87]
  • تمایل به استفاده اثر ادراک مشتریان از کیفیت پایگاه اینترنتی بر رضایت و تمایل به استفاده [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 89-105]
  • تمایل به خرید از برند فروشگاهی اثر تبلیغات توصیه‌ای مثبت، تصویر فروشگاه و ریسک ادراکی بر تمایل خرید از برند فروشگاهی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 173-189]
  • تمایل به سفر تأثیر ارزیابی و نگرش به محصول بر تصویر برند کشور مبدأ و تمایل به سفر [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 63-80]
  • تنوع‌طلبی تأثیر عوامل مرتبط با مشتری بر وابستگی و تعهد مشتریان به واسطه پذیرش برنامه‌های بازاریابی رابطه‌مند [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-87]
  • توسعه گردشگری مذهبی نقش میانجی رضایت در تأثیر تصویر مقصد بر توسعۀ گردشگری مذهبی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 107-124]

ج

  • جذابیت بازار طراحی الگوی ارزیابی جذابیت صنایع هدف و رتبه‌بندی صنایع از منظر نظام بانکی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 31-49]

ح

  • حریم خصوصی تأثیر عوامل مرتبط با مشتری بر وابستگی و تعهد مشتریان به واسطه پذیرش برنامه‌های بازاریابی رابطه‌مند [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-87]
  • حقوق رقابت قواعد رقابت سالم و مقایسه کشورهای منتخب از نظر رقابت‌پذیری [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 101-120]

خ

  • خدمات الکترونیک ارزیابی کیفیت وب‌سایت شرکت بیمه پارسیان [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 121-136]
  • خدمت شناسایی و اولویت‌بندی انتظارهای دانشجویی از خدمات بانکی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-50]

د

  • دانشجو شناسایی و اولویت‌بندی انتظارهای دانشجویی از خدمات بانکی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-50]
  • درگیری تأثیر عوامل مرتبط با مشتری بر وابستگی و تعهد مشتریان به واسطه پذیرش برنامه‌های بازاریابی رابطه‌مند [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-87]
  • دوسوتوانی تأثیر عوامل نهادی بر عملکرد پایدار بنگاه‌ها [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 81-100]
  • دوگانگی بازارگرایی تأثیر دوگانگی بازارگرایی و دوگانگی نوآوری بر عملکرد بنگاه [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 13-32]
  • دوگانگی نوآوری تأثیر دوگانگی بازارگرایی و دوگانگی نوآوری بر عملکرد بنگاه [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 13-32]

ذ

  • ذی‌نفعان شناسایی الزام‌های مسئولیت اجتماعی تولیدکنندگان کالاهای تند‌مصرف در حوزه بازاریابی [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 27-44]

ر

  • راهبرد رابطه بین راهبرد‌های کسب‌و‌کار و راهبرد‌های بازاریابی در شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 155-171]
  • راهبرد بازاریابی اولویت‌بندی عوامل مؤثر برعملکرد صادراتی بنگاه‌های صادرکننده تجهیزات ورزشی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 141-159]
  • راهبرد بازاریابی رابطه بین راهبرد‌های کسب‌و‌کار و راهبرد‌های بازاریابی در شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 155-171]
  • راهبرد کسب‌وکار رابطه بین راهبرد‌های کسب‌و‌کار و راهبرد‌های بازاریابی در شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 155-171]
  • رتبه‌بندی صنایع طراحی الگوی ارزیابی جذابیت صنایع هدف و رتبه‌بندی صنایع از منظر نظام بانکی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 31-49]
  • ریسک ادراک‌شده اثر تبلیغات توصیه‌ای مثبت، تصویر فروشگاه و ریسک ادراکی بر تمایل خرید از برند فروشگاهی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 173-189]
  • رضایت گردشگر نقش میانجی رضایت در تأثیر تصویر مقصد بر توسعۀ گردشگری مذهبی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 107-124]
  • رضایت مشتری اثر ادراک مشتریان از کیفیت پایگاه اینترنتی بر رضایت و تمایل به استفاده [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 89-105]
  • رضایت مشتری تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 177-193]
  • رقابت‌پذیری قواعد رقابت سالم و مقایسه کشورهای منتخب از نظر رقابت‌پذیری [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 101-120]
  • رقابت در بازار قواعد رقابت سالم و مقایسه کشورهای منتخب از نظر رقابت‌پذیری [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 101-120]
  • رکود دانش تأثیر ابعاد سرمایه فکری بر عملکرد توسعه محصول جدید با نقش تعدیلی رکود دانش [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 13-31]

س

  • سیاست رقابتی قواعد رقابت سالم و مقایسه کشورهای منتخب از نظر رقابت‌پذیری [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 101-120]
  • سبک بازاریابی الگوی تأثیر سبک بازاریابی و نظام‌های محیطی بازاریابی بر عملکرد صادراتی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 105-120]
  • سرمایه فکری تأثیر ابعاد سرمایه فکری بر عملکرد توسعه محصول جدید با نقش تعدیلی رکود دانش [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 13-31]
  • سطح استفاده از خدمات- سیستم بانکی اثر بهبود کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر عملکرد ابزارهای بانکداری الکترونیکی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 106-122]
  • سناریونگاری ارائه روشی برای توسعه و رتبه‌بندی سناریو مبتنی بر دیدگاه‌ بازیگران کلیدی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 51-72]

ش

  • شبکه دانش هوشمندی سازمانی در بستر شبکه‌های دانش [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 141-158]
  • شدت رقابت نقش میانجی کارآفرینی صادراتی در تأثیر عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 73-90]
  • شدت کارآفرینی تأثیر اینرسی دانش و شدت کارآفرینی بر عملکرد برند [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 45-62]
  • شرکت بیمه پارسیان ارزیابی کیفیت وب‌سایت شرکت بیمه پارسیان [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 121-136]
  • شرکت‌های کوچک و متوسط رابطه بین راهبرد‌های کسب‌و‌کار و راهبرد‌های بازاریابی در شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 155-171]
  • شهرت شرکت تأثیر شهروندی شرکتی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات توصیه‌ای [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 179-196]
  • شهر قم نقش میانجی رضایت در تأثیر تصویر مقصد بر توسعۀ گردشگری مذهبی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 107-124]
  • شهروندی شرکتی تأثیر شهروندی شرکتی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات توصیه‌ای [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 179-196]

ص

  • صنایع غذایی تأثیر دوگانگی بازارگرایی و دوگانگی نوآوری بر عملکرد بنگاه [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 13-32]
  • صنعت سنگ‌های تزیینی الگوی تأثیر سبک بازاریابی و نظام‌های محیطی بازاریابی بر عملکرد صادراتی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 105-120]
  • صنعت مواد غذایی الگوسازی عوامل اثرگذار بر قابلیت نوآوری در صنعت مواد غذایی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-48]
  • صنعت هوایی ارائه روشی برای توسعه و رتبه‌بندی سناریو مبتنی بر دیدگاه‌ بازیگران کلیدی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 51-72]

ظ

  • ظرفیت سازمانی الگوسازی عوامل اثرگذار بر قابلیت نوآوری در صنعت مواد غذایی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-48]

ع

  • عشق به برند تأثیر هوش هیجانی بر عشق به برند با تبیین نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 137-153]
  • عقلانیت شناسایی و تدوین معیار سنجش عقلانیت مصرف‌کننده [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 89-104]
  • عملکرد برند تأثیر اینرسی دانش و شدت کارآفرینی بر عملکرد برند [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 45-62]
  • عملکرد برند در بازار ارتباط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، ارزش ویژه رفتاری و عملکرد برند در بازار [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 47-68]
  • عملکرد بنگاه تأثیر دوگانگی بازارگرایی و دوگانگی نوآوری بر عملکرد بنگاه [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 13-32]
  • عملکرد پایدار تأثیر عوامل نهادی بر عملکرد پایدار بنگاه‌ها [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 81-100]
  • عملکرد توسعه محصول جدید تأثیر ابعاد سرمایه فکری بر عملکرد توسعه محصول جدید با نقش تعدیلی رکود دانش [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 13-31]
  • عملکرد سازمان قابلیت‌های واحد بازاریابی و عملکرد سازمان؛ تحلیل نقش میانجی نفوذِ تصمیم‌گیری [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 91-106]
  • عملکرد سازمانی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 177-193]
  • عملکرد شرکت رابطه قابلیت‌های پویا و عملکرد شرکت با میانجی‌گری قابلیت‌های عملیاتی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 125-140]
  • عملکرد صادراتی اولویت‌بندی عوامل مؤثر برعملکرد صادراتی بنگاه‌های صادرکننده تجهیزات ورزشی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 141-159]
  • عملکرد صادراتی الگوی تأثیر سبک بازاریابی و نظام‌های محیطی بازاریابی بر عملکرد صادراتی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 105-120]
  • عملکرد صادراتی نقش میانجی کارآفرینی صادراتی در تأثیر عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 73-90]
  • عوامل اجتماعی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید برندهای لوکس [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-88]
  • عوامل شخصیتی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید برندهای لوکس [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-88]
  • عوامل مربوط به برند عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید برندهای لوکس [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-88]

ف

  • فاصله بازار نقش میانجی کارآفرینی صادراتی در تأثیر عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 73-90]
  • فرا قابلیت شناسایی و ترکیب قابلیت‌های سازمانی در موفقیت رقابتی صنعت نوشیدنی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 51-67]
  • فناوری اطلاعات هوشمندی سازمانی در بستر شبکه‌های دانش [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 141-158]

ق

  • قابلیت یادگیری سازمانی تأثیر ابعاد سرمایه فکری بر عملکرد توسعه محصول جدید با نقش تعدیلی رکود دانش [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 13-31]
  • قابلیت بازاریابی قابلیت‌های واحد بازاریابی و عملکرد سازمان؛ تحلیل نقش میانجی نفوذِ تصمیم‌گیری [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 91-106]
  • قابلیت‌ سازمانی الگوسازی عوامل اثرگذار بر قابلیت نوآوری در صنعت مواد غذایی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-48]
  • قابلیت نوآوری الگوسازی عوامل اثرگذار بر قابلیت نوآوری در صنعت مواد غذایی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-48]
  • قابلیت‌های پویا شناسایی و ترکیب قابلیت‌های سازمانی در موفقیت رقابتی صنعت نوشیدنی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 51-67]
  • قابلیت‌های پویا رابطه قابلیت‌های پویا و عملکرد شرکت با میانجی‌گری قابلیت‌های عملیاتی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 125-140]
  • قابلیت‌های سازمانی شناسایی و ترکیب قابلیت‌های سازمانی در موفقیت رقابتی صنعت نوشیدنی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 51-67]
  • قابلیت‌های عملیاتی شناسایی و ترکیب قابلیت‌های سازمانی در موفقیت رقابتی صنعت نوشیدنی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 51-67]
  • قابلیت‌های عملیاتی رابطه قابلیت‌های پویا و عملکرد شرکت با میانجی‌گری قابلیت‌های عملیاتی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 125-140]
  • قابلیت‌های مدیریتی شناسایی و ترکیب قابلیت‌های سازمانی در موفقیت رقابتی صنعت نوشیدنی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 51-67]
  • قصد جبران تفاوت بین زنان و مردان در جبران هدیه دریافتی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 123-139]
  • قصد خرید کالاهای لوکس عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید برندهای لوکس [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-88]

ک

  • کارآفرینی صادراتی نقش میانجی کارآفرینی صادراتی در تأثیر عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 73-90]
  • کالاهای تندمصرف شناسایی الزام‌های مسئولیت اجتماعی تولیدکنندگان کالاهای تند‌مصرف در حوزه بازاریابی [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 27-44]
  • کیفیت ارزیابی کیفیت وب‌سایت شرکت بیمه پارسیان [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 121-136]
  • کیفیت خدمات شناسایی و اولویت‌بندی انتظارهای دانشجویی از خدمات بانکی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-50]
  • کیفیت خدمات الکترونیکی اثر بهبود کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر عملکرد ابزارهای بانکداری الکترونیکی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 106-122]
  • کیفیت خدمات اینترنتی اثر ادراک مشتریان از کیفیت پایگاه اینترنتی بر رضایت و تمایل به استفاده [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 89-105]
  • کیفیت سایت اثر ادراک مشتریان از کیفیت پایگاه اینترنتی بر رضایت و تمایل به استفاده [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 89-105]

م

  • متاسنتز شناسایی الزام‌های مسئولیت اجتماعی تولیدکنندگان کالاهای تند‌مصرف در حوزه بازاریابی [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 27-44]
  • مداخله دولت در اقتصاد قواعد رقابت سالم و مقایسه کشورهای منتخب از نظر رقابت‌پذیری [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 101-120]
  • مدیریت ارتباط با مشتری تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 177-193]
  • مسئولیت اجتماعی شرکت شناسایی الزام‌های مسئولیت اجتماعی تولیدکنندگان کالاهای تند‌مصرف در حوزه بازاریابی [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 27-44]
  • مشوق‌های صادراتی اولویت‌بندی عوامل مؤثر برعملکرد صادراتی بنگاه‌های صادرکننده تجهیزات ورزشی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 141-159]
  • مصرف شناسایی و تدوین معیار سنجش عقلانیت مصرف‌کننده [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 89-104]
  • مصرف‌کننده شناسایی و تدوین معیار سنجش عقلانیت مصرف‌کننده [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 89-104]
  • مناطق آزاد تأثیر عوامل نهادی بر عملکرد پایدار بنگاه‌ها [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 81-100]

ن

  • نیاز شناسایی و اولویت‌بندی انتظارهای دانشجویی از خدمات بانکی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-50]
  • نظام بانکی طراحی الگوی ارزیابی جذابیت صنایع هدف و رتبه‌بندی صنایع از منظر نظام بانکی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 31-49]
  • نظام‌های محیطی بازاریابی الگوی تأثیر سبک بازاریابی و نظام‌های محیطی بازاریابی بر عملکرد صادراتی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 105-120]
  • نظریه انتخاب عقلانی شناسایی و تدوین معیار سنجش عقلانیت مصرف‌کننده [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 89-104]
  • نظریه کنش عقلانی شناسایی و تدوین معیار سنجش عقلانیت مصرف‌کننده [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 89-104]
  • نظریه نهادی تأثیر عوامل نهادی بر عملکرد پایدار بنگاه‌ها [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 81-100]
  • نفوذ تصمیم‌گیری قابلیت‌های واحد بازاریابی و عملکرد سازمان؛ تحلیل نقش میانجی نفوذِ تصمیم‌گیری [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 91-106]
  • نگرش به محصول تأثیر ارزیابی و نگرش به محصول بر تصویر برند کشور مبدأ و تمایل به سفر [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 63-80]
  • نگرش مصرف‌کنندگان عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید برندهای لوکس [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-88]
  • نوآوری تأثیر ابعاد سرمایه فکری بر عملکرد توسعه محصول جدید با نقش تعدیلی رکود دانش [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 13-31]
  • نوآوری سازمانی تأثیر اینرسی دانش و شدت کارآفرینی بر عملکرد برند [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 45-62]

و

  • وابستگی و تعهد تأثیر عوامل مرتبط با مشتری بر وابستگی و تعهد مشتریان به واسطه پذیرش برنامه‌های بازاریابی رابطه‌مند [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-87]
  • وب‌سایت ارزیابی کیفیت وب‌سایت شرکت بیمه پارسیان [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 121-136]
  • ویژگی‌های عینی شرکت اولویت‌بندی عوامل مؤثر برعملکرد صادراتی بنگاه‌های صادرکننده تجهیزات ورزشی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 141-159]
  • وفاداری مشتریان تأثیر شهروندی شرکتی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات توصیه‌ای [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 179-196]

ه

  • هدیه دادن تفاوت بین زنان و مردان در جبران هدیه دریافتی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 123-139]
  • هویت‌پذیری برند تأثیر ارتباطات برند مصرف‌کننده بر بشارت برند [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 159-175]
  • هوشمندی سازمان هوشمندی سازمانی در بستر شبکه‌های دانش [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 141-158]
  • هوش هیجانی تأثیر هوش هیجانی بر عشق به برند با تبیین نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 137-153]

ی

  • یادگیری سازمانی تأثیر اینرسی دانش و شدت کارآفرینی بر عملکرد برند [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 45-62]
  • یارانه بازاریابی سیاسی و انصراف از دریافت یارانه نقدی [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 13-26]