برنامه رابطهمندتأثیر عوامل مرتبط با مشتری بر وابستگی و تعهد مشتریان به واسطه پذیرش برنامههای بازاریابی رابطهمند [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-87]
برند مقصدتأثیر ارزیابی و نگرش به محصول بر تصویر برند کشور مبدأ و تمایل به سفر [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 63-80]
راهبرد بازاریابیرابطه بین راهبردهای کسبوکار و راهبردهای بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 155-171]
راهبرد کسبوکاررابطه بین راهبردهای کسبوکار و راهبردهای بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 155-171]
رتبهبندی صنایعطراحی الگوی ارزیابی جذابیت صنایع هدف و رتبهبندی صنایع از منظر نظام بانکی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 31-49]
ریسک ادراکشدهاثر تبلیغات توصیهای مثبت، تصویر فروشگاه و ریسک ادراکی بر تمایل خرید از برند فروشگاهی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 173-189]
رضایت گردشگرنقش میانجی رضایت در تأثیر تصویر مقصد بر توسعۀ گردشگری مذهبی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 107-124]
رضایت مشتریاثر ادراک مشتریان از کیفیت پایگاه اینترنتی بر رضایت و تمایل به استفاده [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 89-105]
رضایت مشتریتأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 177-193]
رقابتپذیریقواعد رقابت سالم و مقایسه کشورهای منتخب از نظر رقابتپذیری [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 101-120]
رقابت در بازارقواعد رقابت سالم و مقایسه کشورهای منتخب از نظر رقابتپذیری [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 101-120]
رکود دانشتأثیر ابعاد سرمایه فکری بر عملکرد توسعه محصول جدید با نقش تعدیلی رکود دانش [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 13-31]
س
سیاست رقابتیقواعد رقابت سالم و مقایسه کشورهای منتخب از نظر رقابتپذیری [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 101-120]
سبک بازاریابیالگوی تأثیر سبک بازاریابی و نظامهای محیطی بازاریابی بر عملکرد صادراتی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 105-120]
سرمایه فکریتأثیر ابعاد سرمایه فکری بر عملکرد توسعه محصول جدید با نقش تعدیلی رکود دانش [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 13-31]
سطح استفاده از خدمات- سیستم بانکیاثر بهبود کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر عملکرد ابزارهای بانکداری الکترونیکی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 106-122]
سناریونگاریارائه روشی برای توسعه و رتبهبندی سناریو مبتنی بر دیدگاه بازیگران کلیدی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 51-72]
ش
شبکه دانشهوشمندی سازمانی در بستر شبکههای دانش [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 141-158]
شدت رقابتنقش میانجی کارآفرینی صادراتی در تأثیر عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 73-90]
شدت کارآفرینیتأثیر اینرسی دانش و شدت کارآفرینی بر عملکرد برند [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 45-62]
شرکت بیمه پارسیانارزیابی کیفیت وبسایت شرکت بیمه پارسیان [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 121-136]
شرکتهای کوچک و متوسطرابطه بین راهبردهای کسبوکار و راهبردهای بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 155-171]
شهرت شرکتتأثیر شهروندی شرکتی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات توصیهای [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 179-196]
شهر قمنقش میانجی رضایت در تأثیر تصویر مقصد بر توسعۀ گردشگری مذهبی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 107-124]
شهروندی شرکتیتأثیر شهروندی شرکتی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات توصیهای [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 179-196]
ص
صنایع غذاییتأثیر دوگانگی بازارگرایی و دوگانگی نوآوری بر عملکرد بنگاه [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 13-32]
صنعت سنگهای تزیینیالگوی تأثیر سبک بازاریابی و نظامهای محیطی بازاریابی بر عملکرد صادراتی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 105-120]
صنعت مواد غذاییالگوسازی عوامل اثرگذار بر قابلیت نوآوری در صنعت مواد غذایی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-48]
صنعت هواییارائه روشی برای توسعه و رتبهبندی سناریو مبتنی بر دیدگاه بازیگران کلیدی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 51-72]
ظ
ظرفیت سازمانیالگوسازی عوامل اثرگذار بر قابلیت نوآوری در صنعت مواد غذایی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-48]
ع
عشق به برندتأثیر هوش هیجانی بر عشق به برند با تبیین نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 137-153]