آ
-
آدیداس
عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید برندهای لوکس [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-88]
-
آیندهپژوهی
ارائه روشی برای توسعه و رتبهبندی سناریو مبتنی بر دیدگاه بازیگران کلیدی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 51-72]
ا
-
ابزارهای بازاریابی سیاسی
بازاریابی سیاسی و انصراف از دریافت یارانه نقدی [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 13-26]
-
ابعاد معرف
بخشبندی بازار مشتریان دوربینهای عکاسی دیجیتال [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 121-138]
-
ارتباطات برند مصرفکننده
تأثیر ارتباطات برند مصرفکننده بر بشارت برند [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 159-175]
-
ارزیابی محصول
تأثیر ارزیابی و نگرش به محصول بر تصویر برند کشور مبدأ و تمایل به سفر [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 63-80]
-
ارزش درکشده
اثر ادراک مشتریان از کیفیت پایگاه اینترنتی بر رضایت و تمایل به استفاده [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 89-105]
-
ارزش هدیه دریافتی
تفاوت بین زنان و مردان در جبران هدیه دریافتی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 123-139]
-
ارزش ویژه برند
تأثیر شهروندی شرکتی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات توصیهای [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 179-196]
-
ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری
ارتباط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، ارزش ویژه رفتاری و عملکرد برند در بازار [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 47-68]
-
ارزش ویژه رفتاری مشتری
ارتباط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، ارزش ویژه رفتاری و عملکرد برند در بازار [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 47-68]
-
اشتراک دانش
هوشمندی سازمانی در بستر شبکههای دانش [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 141-158]
-
اطمینان برند
تأثیر ارتباطات برند مصرفکننده بر بشارت برند [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 159-175]
-
اعتماد الکترونیک
تأثیر ترکیب عوامل سنتی و برخط بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیک و تبلیغات توصیهای [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 161-178]
-
اعتماد به برند
تأثیر هوش هیجانی بر عشق به برند با تبیین نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 137-153]
-
اعتماد سیاسی
بازاریابی سیاسی و انصراف از دریافت یارانه نقدی [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 13-26]
-
ایـکوال
ارزیابی کیفیت وبسایت شرکت بیمه پارسیان [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 121-136]
-
الگوی زنجیره ارزش برند
ارتباط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، ارزش ویژه رفتاری و عملکرد برند در بازار [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 47-68]
-
الگوی سلسلهمراتب اثرها
ارتباط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، ارزش ویژه رفتاری و عملکرد برند در بازار [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 47-68]
-
الگو معادلات ساختاری
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 177-193]
-
انتخاب بازار هدف
طراحی الگوی ارزیابی جذابیت صنایع هدف و رتبهبندی صنایع از منظر نظام بانکی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 31-49]
-
انتظار
شناسایی و اولویتبندی انتظارهای دانشجویی از خدمات بانکی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-50]
-
اینرسی دانش
تأثیر اینرسی دانش و شدت کارآفرینی بر عملکرد برند [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 45-62]
ب
-
بازاریابی سیاسی
بازاریابی سیاسی و انصراف از دریافت یارانه نقدی [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 13-26]
-
بانک
شناسایی و اولویتبندی انتظارهای دانشجویی از خدمات بانکی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-50]
-
بانک
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 177-193]
-
بانکداری الکترونیک
تأثیر ترکیب عوامل سنتی و برخط بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیک و تبلیغات توصیهای [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 161-178]
-
بانکداری الکترونیکی
اثر ادراک مشتریان از کیفیت پایگاه اینترنتی بر رضایت و تمایل به استفاده [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 89-105]
-
بخشبندی بازار
بخشبندی بازار مشتریان دوربینهای عکاسی دیجیتال [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 121-138]
-
برنامه رابطهمند
تأثیر عوامل مرتبط با مشتری بر وابستگی و تعهد مشتریان به واسطه پذیرش برنامههای بازاریابی رابطهمند [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-87]
-
برند مقصد
تأثیر ارزیابی و نگرش به محصول بر تصویر برند کشور مبدأ و تمایل به سفر [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 63-80]
-
بشارت برند
تأثیر ارتباطات برند مصرفکننده بر بشارت برند [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 159-175]
-
بهرهبرداری و اکتشاف
تأثیر عوامل نهادی بر عملکرد پایدار بنگاهها [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 81-100]
ت
-
تاکسنومی
بخشبندی بازار مشتریان دوربینهای عکاسی دیجیتال [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 121-138]
-
تبلیغات توصیهای
تأثیر ترکیب عوامل سنتی و برخط بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیک و تبلیغات توصیهای [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 161-178]
-
تبلیغات توصیهای
تأثیر شهروندی شرکتی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات توصیهای [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 179-196]
-
تبلیغات توصیهای مثبت
اثر تبلیغات توصیهای مثبت، تصویر فروشگاه و ریسک ادراکی بر تمایل خرید از برند فروشگاهی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 173-189]
-
تجارت الکترونیک
تأثیر ترکیب عوامل سنتی و برخط بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیک و تبلیغات توصیهای [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 161-178]
-
تحلیل بازیگران
ارائه روشی برای توسعه و رتبهبندی سناریو مبتنی بر دیدگاه بازیگران کلیدی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 51-72]
-
تحلیل تشخیصی
بخشبندی بازار مشتریان دوربینهای عکاسی دیجیتال [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 121-138]
-
تحلیل خوشهای
بخشبندی بازار مشتریان دوربینهای عکاسی دیجیتال [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 121-138]
-
تحلیل مضمون
شناسایی الزامهای مسئولیت اجتماعی تولیدکنندگان کالاهای تندمصرف در حوزه بازاریابی [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 27-44]
-
تحلیل مؤلفه اصلی
بخشبندی بازار مشتریان دوربینهای عکاسی دیجیتال [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 121-138]
-
تصویر برند کشور مبدأ
تأثیر ارزیابی و نگرش به محصول بر تصویر برند کشور مبدأ و تمایل به سفر [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 63-80]
-
تصویر فروشگاه
اثر تبلیغات توصیهای مثبت، تصویر فروشگاه و ریسک ادراکی بر تمایل خرید از برند فروشگاهی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 173-189]
-
تصویر مقصد گردشگری
نقش میانجی رضایت در تأثیر تصویر مقصد بر توسعۀ گردشگری مذهبی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 107-124]
-
تعهد
تفاوت بین زنان و مردان در جبران هدیه دریافتی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 123-139]
-
تعهد برند
تأثیر ارتباطات برند مصرفکننده بر بشارت برند [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 159-175]
-
تعهد صادراتی مدیران
اولویتبندی عوامل مؤثر برعملکرد صادراتی بنگاههای صادرکننده تجهیزات ورزشی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 141-159]
-
تعهد صادراتی مدیریتی
نقش میانجی کارآفرینی صادراتی در تأثیر عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 73-90]
-
تکرار خرید
تأثیر عوامل مرتبط با مشتری بر وابستگی و تعهد مشتریان به واسطه پذیرش برنامههای بازاریابی رابطهمند [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-87]
-
تمایل به استفاده
اثر ادراک مشتریان از کیفیت پایگاه اینترنتی بر رضایت و تمایل به استفاده [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 89-105]
-
تمایل به خرید از برند فروشگاهی
اثر تبلیغات توصیهای مثبت، تصویر فروشگاه و ریسک ادراکی بر تمایل خرید از برند فروشگاهی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 173-189]
-
تمایل به سفر
تأثیر ارزیابی و نگرش به محصول بر تصویر برند کشور مبدأ و تمایل به سفر [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 63-80]
-
تنوعطلبی
تأثیر عوامل مرتبط با مشتری بر وابستگی و تعهد مشتریان به واسطه پذیرش برنامههای بازاریابی رابطهمند [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-87]
-
توسعه گردشگری مذهبی
نقش میانجی رضایت در تأثیر تصویر مقصد بر توسعۀ گردشگری مذهبی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 107-124]
ج
-
جذابیت بازار
طراحی الگوی ارزیابی جذابیت صنایع هدف و رتبهبندی صنایع از منظر نظام بانکی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 31-49]
ح
-
حریم خصوصی
تأثیر عوامل مرتبط با مشتری بر وابستگی و تعهد مشتریان به واسطه پذیرش برنامههای بازاریابی رابطهمند [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-87]
-
حقوق رقابت
قواعد رقابت سالم و مقایسه کشورهای منتخب از نظر رقابتپذیری [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 101-120]
خ
-
خدمات الکترونیک
ارزیابی کیفیت وبسایت شرکت بیمه پارسیان [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 121-136]
-
خدمت
شناسایی و اولویتبندی انتظارهای دانشجویی از خدمات بانکی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-50]
د
-
دانشجو
شناسایی و اولویتبندی انتظارهای دانشجویی از خدمات بانکی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-50]
-
درگیری
تأثیر عوامل مرتبط با مشتری بر وابستگی و تعهد مشتریان به واسطه پذیرش برنامههای بازاریابی رابطهمند [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-87]
-
دوسوتوانی
تأثیر عوامل نهادی بر عملکرد پایدار بنگاهها [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 81-100]
-
دوگانگی بازارگرایی
تأثیر دوگانگی بازارگرایی و دوگانگی نوآوری بر عملکرد بنگاه [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 13-32]
-
دوگانگی نوآوری
تأثیر دوگانگی بازارگرایی و دوگانگی نوآوری بر عملکرد بنگاه [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 13-32]
ذ
-
ذینفعان
شناسایی الزامهای مسئولیت اجتماعی تولیدکنندگان کالاهای تندمصرف در حوزه بازاریابی [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 27-44]
ر
-
راهبرد
رابطه بین راهبردهای کسبوکار و راهبردهای بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 155-171]
-
راهبرد بازاریابی
اولویتبندی عوامل مؤثر برعملکرد صادراتی بنگاههای صادرکننده تجهیزات ورزشی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 141-159]
-
راهبرد بازاریابی
رابطه بین راهبردهای کسبوکار و راهبردهای بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 155-171]
-
راهبرد کسبوکار
رابطه بین راهبردهای کسبوکار و راهبردهای بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 155-171]
-
رتبهبندی صنایع
طراحی الگوی ارزیابی جذابیت صنایع هدف و رتبهبندی صنایع از منظر نظام بانکی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 31-49]
-
ریسک ادراکشده
اثر تبلیغات توصیهای مثبت، تصویر فروشگاه و ریسک ادراکی بر تمایل خرید از برند فروشگاهی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 173-189]
-
رضایت گردشگر
نقش میانجی رضایت در تأثیر تصویر مقصد بر توسعۀ گردشگری مذهبی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 107-124]
-
رضایت مشتری
اثر ادراک مشتریان از کیفیت پایگاه اینترنتی بر رضایت و تمایل به استفاده [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 89-105]
-
رضایت مشتری
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 177-193]
-
رقابتپذیری
قواعد رقابت سالم و مقایسه کشورهای منتخب از نظر رقابتپذیری [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 101-120]
-
رقابت در بازار
قواعد رقابت سالم و مقایسه کشورهای منتخب از نظر رقابتپذیری [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 101-120]
-
رکود دانش
تأثیر ابعاد سرمایه فکری بر عملکرد توسعه محصول جدید با نقش تعدیلی رکود دانش [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 13-31]
س
-
سیاست رقابتی
قواعد رقابت سالم و مقایسه کشورهای منتخب از نظر رقابتپذیری [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 101-120]
-
سبک بازاریابی
الگوی تأثیر سبک بازاریابی و نظامهای محیطی بازاریابی بر عملکرد صادراتی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 105-120]
-
سرمایه فکری
تأثیر ابعاد سرمایه فکری بر عملکرد توسعه محصول جدید با نقش تعدیلی رکود دانش [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 13-31]
-
سطح استفاده از خدمات- سیستم بانکی
اثر بهبود کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر عملکرد ابزارهای بانکداری الکترونیکی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 106-122]
-
سناریونگاری
ارائه روشی برای توسعه و رتبهبندی سناریو مبتنی بر دیدگاه بازیگران کلیدی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 51-72]
ش
-
شبکه دانش
هوشمندی سازمانی در بستر شبکههای دانش [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 141-158]
-
شدت رقابت
نقش میانجی کارآفرینی صادراتی در تأثیر عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 73-90]
-
شدت کارآفرینی
تأثیر اینرسی دانش و شدت کارآفرینی بر عملکرد برند [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 45-62]
-
شرکت بیمه پارسیان
ارزیابی کیفیت وبسایت شرکت بیمه پارسیان [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 121-136]
-
شرکتهای کوچک و متوسط
رابطه بین راهبردهای کسبوکار و راهبردهای بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 155-171]
-
شهرت شرکت
تأثیر شهروندی شرکتی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات توصیهای [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 179-196]
-
شهر قم
نقش میانجی رضایت در تأثیر تصویر مقصد بر توسعۀ گردشگری مذهبی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 107-124]
-
شهروندی شرکتی
تأثیر شهروندی شرکتی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات توصیهای [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 179-196]
ص
-
صنایع غذایی
تأثیر دوگانگی بازارگرایی و دوگانگی نوآوری بر عملکرد بنگاه [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 13-32]
-
صنعت سنگهای تزیینی
الگوی تأثیر سبک بازاریابی و نظامهای محیطی بازاریابی بر عملکرد صادراتی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 105-120]
-
صنعت مواد غذایی
الگوسازی عوامل اثرگذار بر قابلیت نوآوری در صنعت مواد غذایی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-48]
-
صنعت هوایی
ارائه روشی برای توسعه و رتبهبندی سناریو مبتنی بر دیدگاه بازیگران کلیدی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 51-72]
ظ
-
ظرفیت سازمانی
الگوسازی عوامل اثرگذار بر قابلیت نوآوری در صنعت مواد غذایی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-48]
ع
-
عشق به برند
تأثیر هوش هیجانی بر عشق به برند با تبیین نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 137-153]
-
عقلانیت
شناسایی و تدوین معیار سنجش عقلانیت مصرفکننده [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 89-104]
-
عملکرد برند
تأثیر اینرسی دانش و شدت کارآفرینی بر عملکرد برند [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 45-62]
-
عملکرد برند در بازار
ارتباط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، ارزش ویژه رفتاری و عملکرد برند در بازار [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 47-68]
-
عملکرد بنگاه
تأثیر دوگانگی بازارگرایی و دوگانگی نوآوری بر عملکرد بنگاه [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 13-32]
-
عملکرد پایدار
تأثیر عوامل نهادی بر عملکرد پایدار بنگاهها [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 81-100]
-
عملکرد توسعه محصول جدید
تأثیر ابعاد سرمایه فکری بر عملکرد توسعه محصول جدید با نقش تعدیلی رکود دانش [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 13-31]
-
عملکرد سازمان
قابلیتهای واحد بازاریابی و عملکرد سازمان؛ تحلیل نقش میانجی نفوذِ تصمیمگیری [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 91-106]
-
عملکرد سازمانی
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 177-193]
-
عملکرد شرکت
رابطه قابلیتهای پویا و عملکرد شرکت با میانجیگری قابلیتهای عملیاتی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 125-140]
-
عملکرد صادراتی
اولویتبندی عوامل مؤثر برعملکرد صادراتی بنگاههای صادرکننده تجهیزات ورزشی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 141-159]
-
عملکرد صادراتی
الگوی تأثیر سبک بازاریابی و نظامهای محیطی بازاریابی بر عملکرد صادراتی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 105-120]
-
عملکرد صادراتی
نقش میانجی کارآفرینی صادراتی در تأثیر عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 73-90]
-
عوامل اجتماعی
عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید برندهای لوکس [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-88]
-
عوامل شخصیتی
عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید برندهای لوکس [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-88]
-
عوامل مربوط به برند
عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید برندهای لوکس [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-88]
ف
-
فاصله بازار
نقش میانجی کارآفرینی صادراتی در تأثیر عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 73-90]
-
فرا قابلیت
شناسایی و ترکیب قابلیتهای سازمانی در موفقیت رقابتی صنعت نوشیدنی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 51-67]
-
فناوری اطلاعات
هوشمندی سازمانی در بستر شبکههای دانش [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 141-158]
ق
-
قابلیت یادگیری سازمانی
تأثیر ابعاد سرمایه فکری بر عملکرد توسعه محصول جدید با نقش تعدیلی رکود دانش [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 13-31]
-
قابلیت بازاریابی
قابلیتهای واحد بازاریابی و عملکرد سازمان؛ تحلیل نقش میانجی نفوذِ تصمیمگیری [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 91-106]
-
قابلیت سازمانی
الگوسازی عوامل اثرگذار بر قابلیت نوآوری در صنعت مواد غذایی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-48]
-
قابلیت نوآوری
الگوسازی عوامل اثرگذار بر قابلیت نوآوری در صنعت مواد غذایی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-48]
-
قابلیتهای پویا
شناسایی و ترکیب قابلیتهای سازمانی در موفقیت رقابتی صنعت نوشیدنی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 51-67]
-
قابلیتهای پویا
رابطه قابلیتهای پویا و عملکرد شرکت با میانجیگری قابلیتهای عملیاتی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 125-140]
-
قابلیتهای سازمانی
شناسایی و ترکیب قابلیتهای سازمانی در موفقیت رقابتی صنعت نوشیدنی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 51-67]
-
قابلیتهای عملیاتی
شناسایی و ترکیب قابلیتهای سازمانی در موفقیت رقابتی صنعت نوشیدنی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 51-67]
-
قابلیتهای عملیاتی
رابطه قابلیتهای پویا و عملکرد شرکت با میانجیگری قابلیتهای عملیاتی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 125-140]
-
قابلیتهای مدیریتی
شناسایی و ترکیب قابلیتهای سازمانی در موفقیت رقابتی صنعت نوشیدنی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 51-67]
-
قصد جبران
تفاوت بین زنان و مردان در جبران هدیه دریافتی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 123-139]
-
قصد خرید کالاهای لوکس
عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید برندهای لوکس [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-88]
ک
-
کارآفرینی صادراتی
نقش میانجی کارآفرینی صادراتی در تأثیر عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 73-90]
-
کالاهای تندمصرف
شناسایی الزامهای مسئولیت اجتماعی تولیدکنندگان کالاهای تندمصرف در حوزه بازاریابی [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 27-44]
-
کیفیت
ارزیابی کیفیت وبسایت شرکت بیمه پارسیان [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 121-136]
-
کیفیت خدمات
شناسایی و اولویتبندی انتظارهای دانشجویی از خدمات بانکی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-50]
-
کیفیت خدمات الکترونیکی
اثر بهبود کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر عملکرد ابزارهای بانکداری الکترونیکی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 106-122]
-
کیفیت خدمات اینترنتی
اثر ادراک مشتریان از کیفیت پایگاه اینترنتی بر رضایت و تمایل به استفاده [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 89-105]
-
کیفیت سایت
اثر ادراک مشتریان از کیفیت پایگاه اینترنتی بر رضایت و تمایل به استفاده [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 89-105]
م
-
متاسنتز
شناسایی الزامهای مسئولیت اجتماعی تولیدکنندگان کالاهای تندمصرف در حوزه بازاریابی [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 27-44]
-
مداخله دولت در اقتصاد
قواعد رقابت سالم و مقایسه کشورهای منتخب از نظر رقابتپذیری [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 101-120]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 177-193]
-
مسئولیت اجتماعی شرکت
شناسایی الزامهای مسئولیت اجتماعی تولیدکنندگان کالاهای تندمصرف در حوزه بازاریابی [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 27-44]
-
مشوقهای صادراتی
اولویتبندی عوامل مؤثر برعملکرد صادراتی بنگاههای صادرکننده تجهیزات ورزشی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 141-159]
-
مصرف
شناسایی و تدوین معیار سنجش عقلانیت مصرفکننده [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 89-104]
-
مصرفکننده
شناسایی و تدوین معیار سنجش عقلانیت مصرفکننده [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 89-104]
-
مناطق آزاد
تأثیر عوامل نهادی بر عملکرد پایدار بنگاهها [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 81-100]
ن
-
نیاز
شناسایی و اولویتبندی انتظارهای دانشجویی از خدمات بانکی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-50]
-
نظام بانکی
طراحی الگوی ارزیابی جذابیت صنایع هدف و رتبهبندی صنایع از منظر نظام بانکی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 31-49]
-
نظامهای محیطی بازاریابی
الگوی تأثیر سبک بازاریابی و نظامهای محیطی بازاریابی بر عملکرد صادراتی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 105-120]
-
نظریه انتخاب عقلانی
شناسایی و تدوین معیار سنجش عقلانیت مصرفکننده [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 89-104]
-
نظریه کنش عقلانی
شناسایی و تدوین معیار سنجش عقلانیت مصرفکننده [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 89-104]
-
نظریه نهادی
تأثیر عوامل نهادی بر عملکرد پایدار بنگاهها [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 81-100]
-
نفوذ تصمیمگیری
قابلیتهای واحد بازاریابی و عملکرد سازمان؛ تحلیل نقش میانجی نفوذِ تصمیمگیری [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 91-106]
-
نگرش به محصول
تأثیر ارزیابی و نگرش به محصول بر تصویر برند کشور مبدأ و تمایل به سفر [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 63-80]
-
نگرش مصرفکنندگان
عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید برندهای لوکس [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-88]
-
نوآوری
تأثیر ابعاد سرمایه فکری بر عملکرد توسعه محصول جدید با نقش تعدیلی رکود دانش [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 13-31]
-
نوآوری سازمانی
تأثیر اینرسی دانش و شدت کارآفرینی بر عملکرد برند [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 45-62]
و
-
وابستگی و تعهد
تأثیر عوامل مرتبط با مشتری بر وابستگی و تعهد مشتریان به واسطه پذیرش برنامههای بازاریابی رابطهمند [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-87]
-
وبسایت
ارزیابی کیفیت وبسایت شرکت بیمه پارسیان [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 121-136]
-
ویژگیهای عینی شرکت
اولویتبندی عوامل مؤثر برعملکرد صادراتی بنگاههای صادرکننده تجهیزات ورزشی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 141-159]
-
وفاداری مشتریان
تأثیر شهروندی شرکتی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات توصیهای [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 179-196]
ه
-
هدیه دادن
تفاوت بین زنان و مردان در جبران هدیه دریافتی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 123-139]
-
هویتپذیری برند
تأثیر ارتباطات برند مصرفکننده بر بشارت برند [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 159-175]
-
هوشمندی سازمان
هوشمندی سازمانی در بستر شبکههای دانش [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 141-158]
-
هوش هیجانی
تأثیر هوش هیجانی بر عشق به برند با تبیین نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 137-153]
ی
-
یادگیری سازمانی
تأثیر اینرسی دانش و شدت کارآفرینی بر عملکرد برند [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 45-62]
-
یارانه
بازاریابی سیاسی و انصراف از دریافت یارانه نقدی [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 13-26]