ا
-
ابعاد استراتژی فروش
راهبرد فروش برند در صنعت محصولات مصرفی تندگردش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 13-30]
-
ابعاد ریسک ادراکشده
تأثیر ریسک ادراکشده بر نگرش مشتریان بانکداری اینترنتی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 51-71]
-
ابعاد شخصیتی مایرز- بریگز- تبلیغات شفاهی- خرید- وفاداری
تاثیر ابعاد شخصیتی خریداران بر فعالیت تبلیغات کلامی [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
اثربخشی و کارایی بازاریابی
مدل عوامل مؤثر بر تبادل دانش ضمنی بین بازاریابی و فروش و تأثیر آن بر موفقیت بازاریابی [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
ارزش ادراکشده
عوامل مؤثر بر تمایل مصرفکنندگان به خرید بیشتر در صنعت بیمه [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 111-124]
-
ارزش افزوده تجربه شده
تأثیر اعتبار نیروی فروش بر وفاداری و سهم از جیب مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش افزوده تجربه شده [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
ارزش اقتصادی برند
ارزیابی رویکرد منطقی و احساسی مشتریان در ارزشگذاری برند [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
ارزش طول عمر مشتری
تأثیر تحلیل ارزش مشتری و نوآوربودن محصول بر ارزش طول عمر مشتری: نقش تعدیلگر استراتژی تبلیغات [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
ارزش عاطفی برند
ارزیابی رویکرد منطقی و احساسی مشتریان در ارزشگذاری برند [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
ارزش ها
خوشه بندی تطبیقی چشم انداز، مأموریت و ارزش های شرکت های صنایع غذایی با رویکرد متن کاوی [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
ارزش ویژ برند
ارزیابی رویکرد منطقی و احساسی مشتریان در ارزشگذاری برند [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
ارزش ویژه برند از دیدگاه کارمندان
صدای کارمند: بمب ساعتی یا سفیران برند؟ (بررسی اثر صدا بر تعهد کارمندان) [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 119-139]
-
ارزش ویژه داخلی برند
اثر برندگرایی بر ارزش ویژه داخلی برند [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
استراتژی تبلیغات عاطفی
تأثیر تحلیل ارزش مشتری و نوآوربودن محصول بر ارزش طول عمر مشتری: نقش تعدیلگر استراتژی تبلیغات [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
استراتژی فروش برند
راهبرد فروش برند در صنعت محصولات مصرفی تندگردش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 13-30]
-
اسلتراتژی تبلیغلات منطقی
تأثیر تحلیل ارزش مشتری و نوآوربودن محصول بر ارزش طول عمر مشتری: نقش تعدیلگر استراتژی تبلیغات [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
اعتبار نیروی فروش
تأثیر اعتبار نیروی فروش بر وفاداری و سهم از جیب مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش افزوده تجربه شده [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
اعتماد به برند سبز
عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرفکننده با نقش میانجی ترجیح برند سبز [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 109-125]
-
الگوی SOR
پاسخ رفتاری مصرفکننده به راهبردهای بازاریابی خیرخواهانه در چارچوب SOR [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 125-142]
-
الگوی فرآیندی
انعطافپذیری راهبردی: از تحلیل مفهومی تا الگوی فرآیندی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 13-32]
-
الگوی مدیریت راهبردی سازمان مادر
الگوی مدیریت راهبردی سازمان مادر [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 67-87]
-
انس با علت
پاسخ رفتاری مصرفکننده به راهبردهای بازاریابی خیرخواهانه در چارچوب SOR [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 125-142]
-
انعطافپذیری راهبردی
انعطافپذیری راهبردی: از تحلیل مفهومی تا الگوی فرآیندی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 13-32]
-
انواع صدای کارمندان
صدای کارمند: بمب ساعتی یا سفیران برند؟ (بررسی اثر صدا بر تعهد کارمندان) [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 119-139]
-
اهمیت علت
پاسخ رفتاری مصرفکننده به راهبردهای بازاریابی خیرخواهانه در چارچوب SOR [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 125-142]
ب
-
بازار تلفن همراه
ارزیابی رویکرد منطقی و احساسی مشتریان در ارزشگذاری برند [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
بازارگرایی
طراحی و تبیین الگوی ارتباط کارآفرینی سازمانی و عملکرد سازمانی با نقش میانجی بازارگرایی [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 49-65]
-
بانکداری اینترنتی
تأثیر ریسک ادراکشده بر نگرش مشتریان بانکداری اینترنتی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 51-71]
-
برنامه راهبردی صنعت غذایی
تأثیر نوآوری بازاریابی بر رقابتپذیری برند با تبیین نقش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 65-82]
-
برنامهریزی راهبردی
الگوی مدیریت راهبردی سازمان مادر [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 67-87]
-
برندگرایی
اثر برندگرایی بر ارزش ویژه داخلی برند [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
بعد اجتماعی
اثر ابعاد مسئولیتپذیری اجتماعی بر ترجیح برند با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 13-31]
-
بعد اقتصادی
اثر ابعاد مسئولیتپذیری اجتماعی بر ترجیح برند با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 13-31]
-
بعد محیطزیستی
اثر ابعاد مسئولیتپذیری اجتماعی بر ترجیح برند با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 13-31]
پ
-
پروژههای ملّی
شناسایی و اولویتبندی موانع توسعه مشارکت بخش خصوصی – دولتی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 33-49]
-
پژوهش ترکیبی
شناسایی و اولویتبندی موانع توسعه مشارکت بخش خصوصی – دولتی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 33-49]
-
پست ها
ارزیابی عوامل مؤثر بر محبوبیت صفحات طرفداران برند در شبکههای اجتماعی [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
پیشایندهای استراتژی فروش
راهبرد فروش برند در صنعت محصولات مصرفی تندگردش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 13-30]
ت
-
تبادل دانش ضمنی میان فروش و بازاریابی
مدل عوامل مؤثر بر تبادل دانش ضمنی بین بازاریابی و فروش و تأثیر آن بر موفقیت بازاریابی [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
تحلیلل ارزش مشلتری
تأثیر تحلیل ارزش مشتری و نوآوربودن محصول بر ارزش طول عمر مشتری: نقش تعدیلگر استراتژی تبلیغات [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
ترجیح برند
اثر ابعاد مسئولیتپذیری اجتماعی بر ترجیح برند با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 13-31]
-
ترجیح برند سبز
عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرفکننده با نقش میانجی ترجیح برند سبز [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 109-125]
-
تصویر برند
تأثیر ابعاد شخصیت برند بر تصویر برند و وفاداری مشتریان [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 33-47]
-
تصویر برند سبز
عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرفکننده با نقش میانجی ترجیح برند سبز [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 109-125]
-
تصویر ذهنی
عوامل مؤثر بر تمایل مصرفکنندگان به خرید بیشتر در صنعت بیمه [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 111-124]
-
تعاملپذیری
رویکردهای تعاملپذیر در صنایع خدماتی سنجش شبکههای نظام سلامت [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 127-144]
-
تعهد به برند
صدای کارمند: بمب ساعتی یا سفیران برند؟ (بررسی اثر صدا بر تعهد کارمندان) [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 119-139]
-
تمایلات رفتاری
عوامل مؤثر بر تمایل مصرفکنندگان به خرید بیشتر در صنعت بیمه [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 111-124]
-
تناسب برند- علت
پاسخ رفتاری مصرفکننده به راهبردهای بازاریابی خیرخواهانه در چارچوب SOR [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 125-142]
-
تناسب شخصیت برند
تأثیر تناسب شخصیت برند بر نگرش به برند و مؤلفه های ارزش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 49-64]
-
توسعه
شناسایی و اولویتبندی موانع توسعه مشارکت بخش خصوصی – دولتی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 33-49]
چ
-
چشم انداز
خوشه بندی تطبیقی چشم انداز، مأموریت و ارزش های شرکت های صنایع غذایی با رویکرد متن کاوی [دوره 16، شماره 32، 1396]
خ
-
خدمات منصفانه؛ کیفیت خدمات؛ رضایت مشتری؛ اعتماد
رابطه خدمات منصفانه و کیفیت خدمات با رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان در بانک [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 89-108]
-
خوشهبندی
خوشه بندی تطبیقی چشم انداز، مأموریت و ارزش های شرکت های صنایع غذایی با رویکرد متن کاوی [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
خوشهبندی سلسلهمراتبی
رویکردهای تعاملپذیر در صنایع خدماتی سنجش شبکههای نظام سلامت [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 127-144]
ر
-
راهبردهای انعطافپذیر
انعطافپذیری راهبردی: از تحلیل مفهومی تا الگوی فرآیندی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 13-32]
-
رضایت از برند سبز
عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرفکننده با نقش میانجی ترجیح برند سبز [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 109-125]
-
رضایت مشتری
عوامل مؤثر بر تمایل مصرفکنندگان به خرید بیشتر در صنعت بیمه [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 111-124]
-
رضایت مشتریان
رتبه بندی کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در نمایشگاه [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 83-102]
-
رفتار خرید مصرفکننده
عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرفکننده با نقش میانجی ترجیح برند سبز [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 109-125]
-
رقابتپذیری برند
تأثیر نوآوری بازاریابی بر رقابتپذیری برند با تبیین نقش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 65-82]
س
-
سازمان مادر
الگوی مدیریت راهبردی سازمان مادر [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 67-87]
-
سبک ارتباطی خانواده
تأثیر محتوای احساسی پیام های تبلیغاتی بر نیات خرید کودک: [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 103-118]
-
سفیران برند
صدای کارمند: بمب ساعتی یا سفیران برند؟ (بررسی اثر صدا بر تعهد کارمندان) [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 119-139]
-
سهم از جیب مشتری
تأثیر اعتبار نیروی فروش بر وفاداری و سهم از جیب مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش افزوده تجربه شده [دوره 16، شماره 32، 1396]
ش
-
شبکه اجتماعی- اینستاگرام
ارزیابی عوامل مؤثر بر محبوبیت صفحات طرفداران برند در شبکههای اجتماعی [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
شبیهسازی پیوسته
رویکردهای تعاملپذیر در صنایع خدماتی سنجش شبکههای نظام سلامت [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 127-144]
-
شخصیت برند
تأثیر ابعاد شخصیت برند بر تصویر برند و وفاداری مشتریان [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 33-47]
-
شرکتهای صنایع شیمیایی و فرآوردههای نفتی ایران
طراحی و تبیین الگوی ارتباط کارآفرینی سازمانی و عملکرد سازمانی با نقش میانجی بازارگرایی [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 49-65]
ص
-
صفحات طرفداران
ارزیابی عوامل مؤثر بر محبوبیت صفحات طرفداران برند در شبکههای اجتماعی [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
صنعت بانکداری
تأثیر تناسب شخصیت برند بر نگرش به برند و مؤلفه های ارزش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 49-64]
ع
-
عملکرد سازمانی
طراحی و تبیین الگوی ارتباط کارآفرینی سازمانی و عملکرد سازمانی با نقش میانجی بازارگرایی [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 49-65]
ف
-
فرصتطلبی فناورانه
تأثیر نوآوری بازاریابی بر رقابتپذیری برند با تبیین نقش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 65-82]
ق
-
قابلیتهای انعطافپذیر
انعطافپذیری راهبردی: از تحلیل مفهومی تا الگوی فرآیندی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 13-32]
-
قصد خرید
پاسخ رفتاری مصرفکننده به راهبردهای بازاریابی خیرخواهانه در چارچوب SOR [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 125-142]
-
قضاوت اخلاقی
پاسخ رفتاری مصرفکننده به راهبردهای بازاریابی خیرخواهانه در چارچوب SOR [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 125-142]
ک
-
کارآفرینی سازمانی
طراحی و تبیین الگوی ارتباط کارآفرینی سازمانی و عملکرد سازمانی با نقش میانجی بازارگرایی [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 49-65]
-
کارآفرینی فرهنگی
مفهومپردازی آمیزه بازاریابی در کسبوکارهای فرهنگی - هنری [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 73-91]
-
کسبوکارهای فرهنگی- هنری
مفهومپردازی آمیزه بازاریابی در کسبوکارهای فرهنگی - هنری [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 73-91]
-
کیفیت خدمات
عوامل مؤثر بر تمایل مصرفکنندگان به خرید بیشتر در صنعت بیمه [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 111-124]
-
کیفیت خدمات
رتبه بندی کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در نمایشگاه [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 83-102]
م
-
مأموریت سازمانی
خوشه بندی تطبیقی چشم انداز، مأموریت و ارزش های شرکت های صنایع غذایی با رویکرد متن کاوی [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
متنکاوی
خوشه بندی تطبیقی چشم انداز، مأموریت و ارزش های شرکت های صنایع غذایی با رویکرد متن کاوی [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
محتوای احساسی پیام
تأثیر محتوای احساسی پیام های تبلیغاتی بر نیات خرید کودک: [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 103-118]
-
محصولات مصرفی تندگردش
راهبرد فروش برند در صنعت محصولات مصرفی تندگردش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 13-30]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
تأثیر تحلیل ارزش مشتری و نوآوربودن محصول بر ارزش طول عمر مشتری: نقش تعدیلگر استراتژی تبلیغات [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
مدیریت دانش فروش و بازاریابی
مدل عوامل مؤثر بر تبادل دانش ضمنی بین بازاریابی و فروش و تأثیر آن بر موفقیت بازاریابی [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
مدیریت راهبردی
الگوی مدیریت راهبردی سازمان مادر [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 67-87]
-
مدل معادلات ساختاری
طراحی و تبیین الگوی ارتباط کارآفرینی سازمانی و عملکرد سازمانی با نقش میانجی بازارگرایی [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 49-65]
-
مزیت رقابتی
راهبرد فروش برند در صنعت محصولات مصرفی تندگردش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 13-30]
-
مسئولیتپذیری اجتماعی
اثر ابعاد مسئولیتپذیری اجتماعی بر ترجیح برند با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 13-31]
-
مشارکت بخش خصوصی – دولتی
شناسایی و اولویتبندی موانع توسعه مشارکت بخش خصوصی – دولتی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 33-49]
-
مشتریان
تأثیر تناسب شخصیت برند بر نگرش به برند و مؤلفه های ارزش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 49-64]
-
معادلات ساختاری
تأثیر ابعاد شخصیت برند بر تصویر برند و وفاداری مشتریان [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 33-47]
-
منابع منعطف
انعطافپذیری راهبردی: از تحلیل مفهومی تا الگوی فرآیندی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 13-32]
-
موفقیت بازاریابی
مدل عوامل مؤثر بر تبادل دانش ضمنی بین بازاریابی و فروش و تأثیر آن بر موفقیت بازاریابی [دوره 16، شماره 32، 1396]
ن
-
نیت رفتاری خرید
تأثیر محتوای احساسی پیام های تبلیغاتی بر نیات خرید کودک: [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 103-118]
-
نظام سلامت
رویکردهای تعاملپذیر در صنایع خدماتی سنجش شبکههای نظام سلامت [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 127-144]
-
نظریه پردازی داده بنیاد
راهبرد فروش برند در صنعت محصولات مصرفی تندگردش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 13-30]
-
نگرش
تأثیر ریسک ادراکشده بر نگرش مشتریان بانکداری اینترنتی [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 51-71]
-
نگرش به برند ارزش ادراک شده
تأثیر تناسب شخصیت برند بر نگرش به برند و مؤلفه های ارزش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 49-64]
-
نمایشگاه کتاب تهران- انگیزه
رتبه بندی کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در نمایشگاه [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 83-102]
-
نوآوری بازاریابی
تأثیر نوآوری بازاریابی بر رقابتپذیری برند با تبیین نقش [دوره 16، شماره 31، 1396، صفحه 65-82]
-
نوآوربودن محصول
تأثیر تحلیل ارزش مشتری و نوآوربودن محصول بر ارزش طول عمر مشتری: نقش تعدیلگر استراتژی تبلیغات [دوره 16، شماره 32، 1396]
و
-
وفاداری؛ تبلیغات توصیهای
رابطه خدمات منصفانه و کیفیت خدمات با رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان در بانک [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 89-108]
-
وفاداری رفتاری
تأثیر ابعاد شخصیت برند بر تصویر برند و وفاداری مشتریان [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 33-47]
-
وفاداری مشتری
تأثیر اعتبار نیروی فروش بر وفاداری و سهم از جیب مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش افزوده تجربه شده [دوره 16، شماره 32، 1396]
-
وفاداری نگرشی
تأثیر ابعاد شخصیت برند بر تصویر برند و وفاداری مشتریان [دوره 16، شماره 30، 1396، صفحه 33-47]
ه
-
هنرمند کارآفرین
مفهومپردازی آمیزه بازاریابی در کسبوکارهای فرهنگی - هنری [دوره 16، شماره 29، 1396، صفحه 73-91]