نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمیخته اکتشافی متوالی طراحی مدل کسب‌وکار توزیع محصولات کشاورزی؛ موردمطالعه: میوه، سبزی و صیفی‌جات بر اساس چهارچوب DSRM [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • آنی گرایی مطالعه پیشران ها و پیامدهای حاصل از ناهماهنگی شناختی در رفتار مصرف کننده [دوره 17، شماره 36، 1397]

ا

  • احیای برند ارائه الگوی افول برند در صنعت مواد غذایی [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 53-70]
  • ایران ارائه الگوی مفهومی تصویر قیمتی فروشگاهی در ایران [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 67-82]
  • ارزش مدلی برای شبکه ارزش در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • ارزشیابی برند ارائه مدلی جهت تعیین ارزش برند شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 71-90]
  • ارزش تبلیغات اثر ارزش و محتوای پیام‌های تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی موبایلی بر نگرش مصرف‌کننده [دوره 17، شماره 36، 1397]
  • ارزش طول عمر مشتری‌ کاوش روابط میان پویایی مشتریان و روندهای بازار با استفاده از تحلیل داده‌های بزرگ [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • ارزش ویژه برند شناسایی و اعتبارسنجی ابعاد و سنجه‌های ارزش ویژه برند در برند سازی مقاصد گردشگری [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 57-73]
  • ارزش ویژه برند ارائه الگوی موقعیت برند و تأثیر آن بر برتری قیمتی در صنعت لوازم‌خانگی با تمرکز بر نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 117-138]
  • استان گیلان شناسایی و اعتبارسنجی ابعاد و سنجه‌های ارزش ویژه برند در برند سازی مقاصد گردشگری [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 57-73]
  • افول برند ارائه الگوی افول برند در صنعت مواد غذایی [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 53-70]
  • افول کیفی و کمی برند ارائه الگوی افول برند در صنعت مواد غذایی [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 53-70]
  • اقتصاد رفتاری تأثیر قیمت‌گذاری مرجع بیرونی بر فرآیند تصمیم‌گیری خریدار در مراکز تجاری [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 83-100]

ب

  • بازاریابی خدمات ارائه مدل هویت برند و عوامل مؤثر بر آن: مورد‌کاوی صنعت ارتباطات داده [دوره 17، شماره 36، 1397]
  • بازاریابی صنعتی ارائه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات توزیع فیزیکی- مورد مطالعه: شبکه‌های توزیع محصولات تند گردش [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • بازاریابی ویروسی طراحی و تبیین مدل تبلیغات توصیه ای الکترونیک (eWOM) با رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری (ISM) [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • برتری قیمتی ارائه الگوی موقعیت برند و تأثیر آن بر برتری قیمتی در صنعت لوازم‌خانگی با تمرکز بر نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 117-138]
  • برند ارائه مدلی جهت تعیین ارزش برند شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 71-90]
  • برند طراحی مدل هویت برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 36، 1397]
  • برند ارائه مدل هویت برند و عوامل مؤثر بر آن: مورد‌کاوی صنعت ارتباطات داده [دوره 17، شماره 36، 1397]
  • برندسازی طراحی مدل هویت برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 36، 1397]
  • برند سازی شناسایی و اعتبارسنجی ابعاد و سنجه‌های ارزش ویژه برند در برند سازی مقاصد گردشگری [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 57-73]
  • بورس اوراق بهادار ارائه مدلی جهت تعیین ارزش برند شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 71-90]

پ

  • پدیدار نگاری بررسی موانع و محدودیت های پیش روی خوشه صنعتی: یک مطالعه کیفی ⁎ [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 121-150]
  • پویایی محیطی تاثیر شبکه‌های کسب و کار بر کسب مزیت رقابتی پایدار [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 51-66]
  • پویایی مشتریان‌ کاوش روابط میان پویایی مشتریان و روندهای بازار با استفاده از تحلیل داده‌های بزرگ [دوره 17، شماره 35، 1397]

ت

  • تبلیغات توصیه ای طراحی و تبیین مدل تبلیغات توصیه ای الکترونیک (eWOM) با رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری (ISM) [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • تبلیغات توصیه ای الکترونیک طراحی و تبیین مدل تبلیغات توصیه ای الکترونیک (eWOM) با رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری (ISM) [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • تبلیغات موبایلی اثر ارزش و محتوای پیام‌های تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی موبایلی بر نگرش مصرف‌کننده [دوره 17، شماره 36، 1397]
  • تجارت‌اجتماعی مرور نظام‌‌‌مند مبانی نظری مدل‌های تجارت ‌اجتماعی [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 95-117]
  • تحریم برند بررسی تأثیر ادراک از کشور مبدأ محصول و خصومت مذهبی مصرف‌کننده بر تحریم برند [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • تحلیل اهمیت-عملکرد طراحی مدل کسب‌وکار توزیع محصولات کشاورزی؛ موردمطالعه: میوه، سبزی و صیفی‌جات بر اساس چهارچوب DSRM [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • تحلیل تم ارائه الگوی مفهومی تصویر قیمتی فروشگاهی در ایران [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 67-82]
  • تحلیل داده‌های بزرگ‌ کاوش روابط میان پویایی مشتریان و روندهای بازار با استفاده از تحلیل داده‌های بزرگ [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • تحلیل محتوا شناسایی و اعتبارسنجی ابعاد و سنجه‌های ارزش ویژه برند در برند سازی مقاصد گردشگری [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 57-73]
  • تصویر قیمتی فروشگاهی ارائه الگوی مفهومی تصویر قیمتی فروشگاهی در ایران [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 67-82]
  • تغییرات استراتژیک فهم چرایی بروز تغییرات استراتژیک از منظر فرآیند ساخت دستور کار در سازمان [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 131-156]
  • تکنیک تصمیم گیری آزمون و ارزیابی آزمایشگاهی (دیمتل) تدوین و تبیین مدل ارزیابی و انتخاب شرکای تجاری در تشکیل شرکت های سرمایه گذاری مشترک بین المللی در صنعت خودروسازی ایران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 91-110]
  • توزیع محصولات کشاورزی طراحی مدل کسب‌وکار توزیع محصولات کشاورزی؛ موردمطالعه: میوه، سبزی و صیفی‌جات بر اساس چهارچوب DSRM [دوره 17، شماره 35، 1397]

خ

  • خصومت مذهبی بررسی تأثیر ادراک از کشور مبدأ محصول و خصومت مذهبی مصرف‌کننده بر تحریم برند [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • خوشه صنعتی بررسی موانع و محدودیت های پیش روی خوشه صنعتی: یک مطالعه کیفی ⁎ [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 121-150]

د

  • دارایی های نامشهود ارائه مدلی جهت تعیین ارزش برند شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 71-90]
  • دانش خارجی مرور نظام‌‌‌مند مبانی نظری مدل‌های تجارت ‌اجتماعی [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 95-117]
  • درگیری محصول مطالعه پیشران ها و پیامدهای حاصل از ناهماهنگی شناختی در رفتار مصرف کننده [دوره 17، شماره 36، 1397]
  • دستور کار استراتژیک فهم چرایی بروز تغییرات استراتژیک از منظر فرآیند ساخت دستور کار در سازمان [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 131-156]

ر

  • رضایت مطالعه پیشران ها و پیامدهای حاصل از ناهماهنگی شناختی در رفتار مصرف کننده [دوره 17، شماره 36، 1397]
  • رفتار خرید آنی مطالعه پیشران ها و پیامدهای حاصل از ناهماهنگی شناختی در رفتار مصرف کننده [دوره 17، شماره 36، 1397]
  • رفتار رقابتی تبیین الگوی رفتار رقابتی در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 13-30]
  • رفتار کارآفرینی طراحی الگوی صادراتی شرکت های کوچک و متوسط بر مبنای رویکرد رفتاری مدیران در ایران [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 101-120]
  • رفتار مدیریت بین المللی طراحی الگوی صادراتی شرکت های کوچک و متوسط بر مبنای رویکرد رفتاری مدیران در ایران [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 101-120]
  • روش‌شناسی پژوهش علم طراحی طراحی مدل کسب‌وکار توزیع محصولات کشاورزی؛ موردمطالعه: میوه، سبزی و صیفی‌جات بر اساس چهارچوب DSRM [دوره 17، شماره 35، 1397]

س

  • سبزی طراحی مدل کسب‌وکار توزیع محصولات کشاورزی؛ موردمطالعه: میوه، سبزی و صیفی‌جات بر اساس چهارچوب DSRM [دوره 17، شماره 35، 1397]

ش

  • شبکه ارزش مدلی برای شبکه ارزش در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • شبکه های اجتماعی طراحی و تبیین مدل تبلیغات توصیه ای الکترونیک (eWOM) با رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری (ISM) [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • شبکه‌های اجتماعی موبایلی اثر ارزش و محتوای پیام‌های تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی موبایلی بر نگرش مصرف‌کننده [دوره 17، شماره 36، 1397]
  • شبکه‌های کسب و کار تاثیر شبکه‌های کسب و کار بر کسب مزیت رقابتی پایدار [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 51-66]
  • شرکت های کوچک و متوسط طراحی الگوی صادراتی شرکت های کوچک و متوسط بر مبنای رویکرد رفتاری مدیران در ایران [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 101-120]

ص

  • صیفی‌جات طراحی مدل کسب‌وکار توزیع محصولات کشاورزی؛ موردمطالعه: میوه، سبزی و صیفی‌جات بر اساس چهارچوب DSRM [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • صنعت بانکی مدلی برای شبکه ارزش در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • صنعت بانکداری تبیین الگوی رفتار رقابتی در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 13-30]
  • صنعت بانکداری‌ کاوش روابط میان پویایی مشتریان و روندهای بازار با استفاده از تحلیل داده‌های بزرگ [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • صنعت پخش ارائه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات توزیع فیزیکی- مورد مطالعه: شبکه‌های توزیع محصولات تند گردش [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • صنعت غذایی ارائه الگوی افول برند در صنعت مواد غذایی [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 53-70]
  • صنعت فرش بررسی موانع و محدودیت های پیش روی خوشه صنعتی: یک مطالعه کیفی ⁎ [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 121-150]
  • صنعت لوازم خانگی ارائه الگوی موقعیت برند و تأثیر آن بر برتری قیمتی در صنعت لوازم‌خانگی با تمرکز بر نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 117-138]

ط

  • طبقه محصول تأثیر قیمت‌گذاری مرجع بیرونی بر فرآیند تصمیم‌گیری خریدار در مراکز تجاری [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 83-100]
  • طرح های عاملی تأثیر قیمت‌گذاری مرجع بیرونی بر فرآیند تصمیم‌گیری خریدار در مراکز تجاری [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 83-100]

ع

  • عملکرد صادرات شرکت طراحی الگوی صادراتی شرکت های کوچک و متوسط بر مبنای رویکرد رفتاری مدیران در ایران [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 101-120]
  • عملکرد مالی هدف گم شده: معمای مزیت رقابتی و عملکرد مالی [دوره 17، شماره 35، 1397]

ف

  • فراتحلیل هدف گم شده: معمای مزیت رقابتی و عملکرد مالی [دوره 17، شماره 35، 1397]

ق

  • قصد خرید الکترونیک طراحی و تبیین مدل تبلیغات توصیه ای الکترونیک (eWOM) با رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری (ISM) [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • قیمت گذاری ارائه الگوی مفهومی تصویر قیمتی فروشگاهی در ایران [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 67-82]
  • قیمت مرجع بیرونی تبلیغاتی تأثیر قیمت‌گذاری مرجع بیرونی بر فرآیند تصمیم‌گیری خریدار در مراکز تجاری [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 83-100]

ک

  • کارآفرین سایبری مرور نظام‌‌‌مند مبانی نظری مدل‌های تجارت ‌اجتماعی [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 95-117]
  • کارزار تحریم بررسی تأثیر ادراک از کشور مبدأ محصول و خصومت مذهبی مصرف‌کننده بر تحریم برند [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • کشور مبدأ محصول بررسی تأثیر ادراک از کشور مبدأ محصول و خصومت مذهبی مصرف‌کننده بر تحریم برند [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • کیفیت خدمات ارائه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات توزیع فیزیکی- مورد مطالعه: شبکه‌های توزیع محصولات تند گردش [دوره 17، شماره 35، 1397]

م

  • محتوای تبلیغات اثر ارزش و محتوای پیام‌های تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی موبایلی بر نگرش مصرف‌کننده [دوره 17، شماره 36، 1397]
  • محدودیت زمانی خرید تأثیر قیمت‌گذاری مرجع بیرونی بر فرآیند تصمیم‌گیری خریدار در مراکز تجاری [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 83-100]
  • محصولات تندگردش ارائه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات توزیع فیزیکی- مورد مطالعه: شبکه‌های توزیع محصولات تند گردش [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • مدل کسب‌وکار طراحی مدل کسب‌وکار توزیع محصولات کشاورزی؛ موردمطالعه: میوه، سبزی و صیفی‌جات بر اساس چهارچوب DSRM [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • مرور نظام‌مند ادبیات مرور نظام‌‌‌مند مبانی نظری مدل‌های تجارت ‌اجتماعی [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 95-117]
  • مزیت رقابتی هدف گم شده: معمای مزیت رقابتی و عملکرد مالی [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • مزیت رقابتی پایدار تاثیر شبکه‌های کسب و کار بر کسب مزیت رقابتی پایدار [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 51-66]
  • مقصد گردشگری شناسایی و اعتبارسنجی ابعاد و سنجه‌های ارزش ویژه برند در برند سازی مقاصد گردشگری [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 57-73]
  • موانع و محدودیت ها بررسی موانع و محدودیت های پیش روی خوشه صنعتی: یک مطالعه کیفی ⁎ [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 121-150]
  • موقعیت برند ارائه الگوی موقعیت برند و تأثیر آن بر برتری قیمتی در صنعت لوازم‌خانگی با تمرکز بر نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 117-138]
  • میوه طراحی مدل کسب‌وکار توزیع محصولات کشاورزی؛ موردمطالعه: میوه، سبزی و صیفی‌جات بر اساس چهارچوب DSRM [دوره 17، شماره 35، 1397]

ن

  • ناهماهنگی شناختی مطالعه پیشران ها و پیامدهای حاصل از ناهماهنگی شناختی در رفتار مصرف کننده [دوره 17، شماره 36، 1397]
  • نظریه داده بنیاد فهم چرایی بروز تغییرات استراتژیک از منظر فرآیند ساخت دستور کار در سازمان [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 131-156]
  • نظریه داده بنیاد طراحی مدل هویت برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 36، 1397]
  • نظریه مجموعه های راف تبیین الگوی رفتار رقابتی در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 13-30]
  • نظریه نمایندگی هدف گم شده: معمای مزیت رقابتی و عملکرد مالی [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • نگرش به تبلیغات اثر ارزش و محتوای پیام‌های تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی موبایلی بر نگرش مصرف‌کننده [دوره 17، شماره 36، 1397]

و

  • وب سایت های خرید طراحی و تبیین مدل تبلیغات توصیه ای الکترونیک (eWOM) با رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری (ISM) [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • وفاداری مطالعه پیشران ها و پیامدهای حاصل از ناهماهنگی شناختی در رفتار مصرف کننده [دوره 17، شماره 36، 1397]

ه

  • هم ‏آفرینی ارزش مدلی برای شبکه ارزش در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • هویت برند طراحی مدل هویت برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 36، 1397]
  • هویت برند ارائه مدل هویت برند و عوامل مؤثر بر آن: مورد‌کاوی صنعت ارتباطات داده [دوره 17، شماره 36، 1397]
  • هوشمندی رقابتی تبیین الگوی رفتار رقابتی در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 13-30]