آ
-
آمیخته اکتشافی متوالی
طراحی مدل کسبوکار توزیع محصولات کشاورزی؛ موردمطالعه: میوه، سبزی و صیفیجات بر اساس چهارچوب DSRM [دوره 17، شماره 35، 1397]
-
آنی گرایی
مطالعه پیشران ها و پیامدهای حاصل از ناهماهنگی شناختی در رفتار مصرف کننده [دوره 17، شماره 36، 1397]
ا
-
احیای برند
ارائه الگوی افول برند در صنعت مواد غذایی [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 53-70]
-
ایران
ارائه الگوی مفهومی تصویر قیمتی فروشگاهی در ایران [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 67-82]
-
ارزش
مدلی برای شبکه ارزش در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 35، 1397]
-
ارزشیابی برند
ارائه مدلی جهت تعیین ارزش برند شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 71-90]
-
ارزش تبلیغات
اثر ارزش و محتوای پیامهای تبلیغاتی شبکههای اجتماعی موبایلی بر نگرش مصرفکننده [دوره 17، شماره 36، 1397]
-
ارزش طول عمر مشتری
کاوش روابط میان پویایی مشتریان و روندهای بازار با استفاده از تحلیل دادههای بزرگ [دوره 17، شماره 35، 1397]
-
ارزش ویژه برند
شناسایی و اعتبارسنجی ابعاد و سنجههای ارزش ویژه برند در برند سازی مقاصد گردشگری [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 57-73]
-
ارزش ویژه برند
ارائه الگوی موقعیت برند و تأثیر آن بر برتری قیمتی در صنعت لوازمخانگی با تمرکز بر نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 117-138]
-
استان گیلان
شناسایی و اعتبارسنجی ابعاد و سنجههای ارزش ویژه برند در برند سازی مقاصد گردشگری [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 57-73]
-
افول برند
ارائه الگوی افول برند در صنعت مواد غذایی [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 53-70]
-
افول کیفی و کمی برند
ارائه الگوی افول برند در صنعت مواد غذایی [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 53-70]
-
اقتصاد رفتاری
تأثیر قیمتگذاری مرجع بیرونی بر فرآیند تصمیمگیری خریدار در مراکز تجاری [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 83-100]
ب
-
بازاریابی خدمات
ارائه مدل هویت برند و عوامل مؤثر بر آن: موردکاوی صنعت ارتباطات داده [دوره 17، شماره 36، 1397]
-
بازاریابی صنعتی
ارائه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات توزیع فیزیکی- مورد مطالعه: شبکههای توزیع محصولات تند گردش [دوره 17، شماره 35، 1397]
-
بازاریابی ویروسی
طراحی و تبیین مدل تبلیغات توصیه ای الکترونیک (eWOM) با رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری (ISM) [دوره 17، شماره 35، 1397]
-
برتری قیمتی
ارائه الگوی موقعیت برند و تأثیر آن بر برتری قیمتی در صنعت لوازمخانگی با تمرکز بر نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 117-138]
-
برند
ارائه مدلی جهت تعیین ارزش برند شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 71-90]
-
برند
طراحی مدل هویت برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 36، 1397]
-
برند
ارائه مدل هویت برند و عوامل مؤثر بر آن: موردکاوی صنعت ارتباطات داده [دوره 17، شماره 36، 1397]
-
برندسازی
طراحی مدل هویت برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 36، 1397]
-
برند سازی
شناسایی و اعتبارسنجی ابعاد و سنجههای ارزش ویژه برند در برند سازی مقاصد گردشگری [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 57-73]
-
بورس اوراق بهادار
ارائه مدلی جهت تعیین ارزش برند شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 71-90]
پ
-
پدیدار نگاری
بررسی موانع و محدودیت های پیش روی خوشه صنعتی: یک مطالعه کیفی ⁎ [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 121-150]
-
پویایی محیطی
تاثیر شبکههای کسب و کار بر کسب مزیت رقابتی پایدار [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 51-66]
-
پویایی مشتریان
کاوش روابط میان پویایی مشتریان و روندهای بازار با استفاده از تحلیل دادههای بزرگ [دوره 17، شماره 35، 1397]
ت
-
تبلیغات توصیه ای
طراحی و تبیین مدل تبلیغات توصیه ای الکترونیک (eWOM) با رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری (ISM) [دوره 17، شماره 35، 1397]
-
تبلیغات توصیه ای الکترونیک
طراحی و تبیین مدل تبلیغات توصیه ای الکترونیک (eWOM) با رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری (ISM) [دوره 17، شماره 35، 1397]
-
تبلیغات موبایلی
اثر ارزش و محتوای پیامهای تبلیغاتی شبکههای اجتماعی موبایلی بر نگرش مصرفکننده [دوره 17، شماره 36، 1397]
-
تجارتاجتماعی
مرور نظاممند مبانی نظری مدلهای تجارت اجتماعی [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 95-117]
-
تحریم برند
بررسی تأثیر ادراک از کشور مبدأ محصول و خصومت مذهبی مصرفکننده بر تحریم برند [دوره 17، شماره 35، 1397]
-
تحلیل اهمیت-عملکرد
طراحی مدل کسبوکار توزیع محصولات کشاورزی؛ موردمطالعه: میوه، سبزی و صیفیجات بر اساس چهارچوب DSRM [دوره 17، شماره 35، 1397]
-
تحلیل تم
ارائه الگوی مفهومی تصویر قیمتی فروشگاهی در ایران [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 67-82]
-
تحلیل دادههای بزرگ
کاوش روابط میان پویایی مشتریان و روندهای بازار با استفاده از تحلیل دادههای بزرگ [دوره 17، شماره 35، 1397]
-
تحلیل محتوا
شناسایی و اعتبارسنجی ابعاد و سنجههای ارزش ویژه برند در برند سازی مقاصد گردشگری [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 57-73]
-
تصویر قیمتی فروشگاهی
ارائه الگوی مفهومی تصویر قیمتی فروشگاهی در ایران [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 67-82]
-
تغییرات استراتژیک
فهم چرایی بروز تغییرات استراتژیک از منظر فرآیند ساخت دستور کار در سازمان [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 131-156]
-
تکنیک تصمیم گیری آزمون و ارزیابی آزمایشگاهی (دیمتل)
تدوین و تبیین مدل ارزیابی و انتخاب شرکای تجاری در تشکیل شرکت های سرمایه گذاری مشترک بین المللی در صنعت خودروسازی ایران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 91-110]
-
توزیع محصولات کشاورزی
طراحی مدل کسبوکار توزیع محصولات کشاورزی؛ موردمطالعه: میوه، سبزی و صیفیجات بر اساس چهارچوب DSRM [دوره 17، شماره 35، 1397]
خ
-
خصومت مذهبی
بررسی تأثیر ادراک از کشور مبدأ محصول و خصومت مذهبی مصرفکننده بر تحریم برند [دوره 17، شماره 35، 1397]
-
خوشه صنعتی
بررسی موانع و محدودیت های پیش روی خوشه صنعتی: یک مطالعه کیفی ⁎ [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 121-150]
د
-
دارایی های نامشهود
ارائه مدلی جهت تعیین ارزش برند شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 71-90]
-
دانش خارجی
مرور نظاممند مبانی نظری مدلهای تجارت اجتماعی [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 95-117]
-
درگیری محصول
مطالعه پیشران ها و پیامدهای حاصل از ناهماهنگی شناختی در رفتار مصرف کننده [دوره 17، شماره 36، 1397]
-
دستور کار استراتژیک
فهم چرایی بروز تغییرات استراتژیک از منظر فرآیند ساخت دستور کار در سازمان [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 131-156]
ر
-
رضایت
مطالعه پیشران ها و پیامدهای حاصل از ناهماهنگی شناختی در رفتار مصرف کننده [دوره 17، شماره 36، 1397]
-
رفتار خرید آنی
مطالعه پیشران ها و پیامدهای حاصل از ناهماهنگی شناختی در رفتار مصرف کننده [دوره 17، شماره 36، 1397]
-
رفتار رقابتی
تبیین الگوی رفتار رقابتی در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 13-30]
-
رفتار کارآفرینی
طراحی الگوی صادراتی شرکت های کوچک و متوسط بر مبنای رویکرد رفتاری مدیران در ایران [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 101-120]
-
رفتار مدیریت بین المللی
طراحی الگوی صادراتی شرکت های کوچک و متوسط بر مبنای رویکرد رفتاری مدیران در ایران [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 101-120]
-
روششناسی پژوهش علم طراحی
طراحی مدل کسبوکار توزیع محصولات کشاورزی؛ موردمطالعه: میوه، سبزی و صیفیجات بر اساس چهارچوب DSRM [دوره 17، شماره 35، 1397]
س
-
سبزی
طراحی مدل کسبوکار توزیع محصولات کشاورزی؛ موردمطالعه: میوه، سبزی و صیفیجات بر اساس چهارچوب DSRM [دوره 17، شماره 35، 1397]
ش
-
شبکه ارزش
مدلی برای شبکه ارزش در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 35، 1397]
-
شبکه های اجتماعی
طراحی و تبیین مدل تبلیغات توصیه ای الکترونیک (eWOM) با رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری (ISM) [دوره 17، شماره 35، 1397]
-
شبکههای اجتماعی موبایلی
اثر ارزش و محتوای پیامهای تبلیغاتی شبکههای اجتماعی موبایلی بر نگرش مصرفکننده [دوره 17، شماره 36، 1397]
-
شبکههای کسب و کار
تاثیر شبکههای کسب و کار بر کسب مزیت رقابتی پایدار [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 51-66]
-
شرکت های کوچک و متوسط
طراحی الگوی صادراتی شرکت های کوچک و متوسط بر مبنای رویکرد رفتاری مدیران در ایران [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 101-120]
ص
-
صیفیجات
طراحی مدل کسبوکار توزیع محصولات کشاورزی؛ موردمطالعه: میوه، سبزی و صیفیجات بر اساس چهارچوب DSRM [دوره 17، شماره 35، 1397]
-
صنعت بانکی
مدلی برای شبکه ارزش در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 35، 1397]
-
صنعت بانکداری
تبیین الگوی رفتار رقابتی در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 13-30]
-
صنعت بانکداری
کاوش روابط میان پویایی مشتریان و روندهای بازار با استفاده از تحلیل دادههای بزرگ [دوره 17، شماره 35، 1397]
-
صنعت پخش
ارائه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات توزیع فیزیکی- مورد مطالعه: شبکههای توزیع محصولات تند گردش [دوره 17، شماره 35، 1397]
-
صنعت غذایی
ارائه الگوی افول برند در صنعت مواد غذایی [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 53-70]
-
صنعت فرش
بررسی موانع و محدودیت های پیش روی خوشه صنعتی: یک مطالعه کیفی ⁎ [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 121-150]
-
صنعت لوازم خانگی
ارائه الگوی موقعیت برند و تأثیر آن بر برتری قیمتی در صنعت لوازمخانگی با تمرکز بر نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 117-138]
ط
-
طبقه محصول
تأثیر قیمتگذاری مرجع بیرونی بر فرآیند تصمیمگیری خریدار در مراکز تجاری [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 83-100]
-
طرح های عاملی
تأثیر قیمتگذاری مرجع بیرونی بر فرآیند تصمیمگیری خریدار در مراکز تجاری [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 83-100]
ع
-
عملکرد صادرات شرکت
طراحی الگوی صادراتی شرکت های کوچک و متوسط بر مبنای رویکرد رفتاری مدیران در ایران [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 101-120]
-
عملکرد مالی
هدف گم شده: معمای مزیت رقابتی و عملکرد مالی [دوره 17، شماره 35، 1397]
ف
-
فراتحلیل
هدف گم شده: معمای مزیت رقابتی و عملکرد مالی [دوره 17، شماره 35، 1397]
ق
-
قصد خرید الکترونیک
طراحی و تبیین مدل تبلیغات توصیه ای الکترونیک (eWOM) با رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری (ISM) [دوره 17، شماره 35، 1397]
-
قیمت گذاری
ارائه الگوی مفهومی تصویر قیمتی فروشگاهی در ایران [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 67-82]
-
قیمت مرجع بیرونی تبلیغاتی
تأثیر قیمتگذاری مرجع بیرونی بر فرآیند تصمیمگیری خریدار در مراکز تجاری [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 83-100]
ک
-
کارآفرین سایبری
مرور نظاممند مبانی نظری مدلهای تجارت اجتماعی [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 95-117]
-
کارزار تحریم
بررسی تأثیر ادراک از کشور مبدأ محصول و خصومت مذهبی مصرفکننده بر تحریم برند [دوره 17، شماره 35، 1397]
-
کشور مبدأ محصول
بررسی تأثیر ادراک از کشور مبدأ محصول و خصومت مذهبی مصرفکننده بر تحریم برند [دوره 17، شماره 35، 1397]
-
کیفیت خدمات
ارائه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات توزیع فیزیکی- مورد مطالعه: شبکههای توزیع محصولات تند گردش [دوره 17، شماره 35، 1397]
م
-
محتوای تبلیغات
اثر ارزش و محتوای پیامهای تبلیغاتی شبکههای اجتماعی موبایلی بر نگرش مصرفکننده [دوره 17، شماره 36، 1397]
-
محدودیت زمانی خرید
تأثیر قیمتگذاری مرجع بیرونی بر فرآیند تصمیمگیری خریدار در مراکز تجاری [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 83-100]
-
محصولات تندگردش
ارائه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات توزیع فیزیکی- مورد مطالعه: شبکههای توزیع محصولات تند گردش [دوره 17، شماره 35، 1397]
-
مدل کسبوکار
طراحی مدل کسبوکار توزیع محصولات کشاورزی؛ موردمطالعه: میوه، سبزی و صیفیجات بر اساس چهارچوب DSRM [دوره 17، شماره 35، 1397]
-
مرور نظاممند ادبیات
مرور نظاممند مبانی نظری مدلهای تجارت اجتماعی [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 95-117]
-
مزیت رقابتی
هدف گم شده: معمای مزیت رقابتی و عملکرد مالی [دوره 17، شماره 35، 1397]
-
مزیت رقابتی پایدار
تاثیر شبکههای کسب و کار بر کسب مزیت رقابتی پایدار [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 51-66]
-
مقصد گردشگری
شناسایی و اعتبارسنجی ابعاد و سنجههای ارزش ویژه برند در برند سازی مقاصد گردشگری [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 57-73]
-
موانع و محدودیت ها
بررسی موانع و محدودیت های پیش روی خوشه صنعتی: یک مطالعه کیفی ⁎ [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 121-150]
-
موقعیت برند
ارائه الگوی موقعیت برند و تأثیر آن بر برتری قیمتی در صنعت لوازمخانگی با تمرکز بر نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 117-138]
-
میوه
طراحی مدل کسبوکار توزیع محصولات کشاورزی؛ موردمطالعه: میوه، سبزی و صیفیجات بر اساس چهارچوب DSRM [دوره 17، شماره 35، 1397]
ن
-
ناهماهنگی شناختی
مطالعه پیشران ها و پیامدهای حاصل از ناهماهنگی شناختی در رفتار مصرف کننده [دوره 17، شماره 36، 1397]
-
نظریه داده بنیاد
فهم چرایی بروز تغییرات استراتژیک از منظر فرآیند ساخت دستور کار در سازمان [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 131-156]
-
نظریه داده بنیاد
طراحی مدل هویت برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 36، 1397]
-
نظریه مجموعه های راف
تبیین الگوی رفتار رقابتی در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 13-30]
-
نظریه نمایندگی
هدف گم شده: معمای مزیت رقابتی و عملکرد مالی [دوره 17، شماره 35، 1397]
-
نگرش به تبلیغات
اثر ارزش و محتوای پیامهای تبلیغاتی شبکههای اجتماعی موبایلی بر نگرش مصرفکننده [دوره 17، شماره 36، 1397]
و
-
وب سایت های خرید
طراحی و تبیین مدل تبلیغات توصیه ای الکترونیک (eWOM) با رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری (ISM) [دوره 17، شماره 35، 1397]
-
وفاداری
مطالعه پیشران ها و پیامدهای حاصل از ناهماهنگی شناختی در رفتار مصرف کننده [دوره 17، شماره 36، 1397]
ه
-
هم آفرینی ارزش
مدلی برای شبکه ارزش در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 35، 1397]
-
هویت برند
طراحی مدل هویت برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 36، 1397]
-
هویت برند
ارائه مدل هویت برند و عوامل مؤثر بر آن: موردکاوی صنعت ارتباطات داده [دوره 17، شماره 36، 1397]
-
هوشمندی رقابتی
تبیین الگوی رفتار رقابتی در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 13-30]