نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب شناسی آسیب شناسی برند سازی در صنعت دارویی ایران [دوره 18، شماره 37، 1398]
  • آمادگی صادراتی تحلیل آمادگی صادراتی شرکت های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی استان کرمانشاه) [دوره 18، شماره 39، 1398]

ا

  • ابعاد سه شاخکی آسیب شناسی برند سازی در صنعت دارویی ایران [دوره 18، شماره 37، 1398]
  • اتحاد استراتژیک شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر تشکیل انواع اتحادهای استراتژیک بین‌المللی [دوره 18، شماره 39، 1398]
  • اتحاد استراتژیک بین‌المللی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر تشکیل انواع اتحادهای استراتژیک بین‌المللی [دوره 18، شماره 39، 1398]
  • ایران‌نوشت طراحی الگوی هویت برند مجموعه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی (ایران‌نوشت) [دوره 18، شماره 40، 1398]
  • ارزش مصرف تأملی بر پیشایندها و پسایندهای ناهمسانی شناختی پس از خرید در بین مصرف کنندگان کالاهای تُند مصرف [دوره 18، شماره 39، 1398]
  • ارزش ویژه برند طراحی مدل سنجش میزان بهبود عملکرد برند با رویکرد سیستم خبره فازی [دوره 18، شماره 40، 1398]
  • استراتژی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر تشکیل انواع اتحادهای استراتژیک بین‌المللی [دوره 18، شماره 39، 1398]
  • استراتژی بازاریابی طراحی محتوی استراتژی بازاریابی کسب‌وکارهای دیجیتال حوزه خدمات [دوره 18، شماره 37، 1398، صفحه 99-120]
  • استراتژی بازاریابی دیجیتال طراحی محتوی استراتژی بازاریابی کسب‌وکارهای دیجیتال حوزه خدمات [دوره 18، شماره 37، 1398، صفحه 99-120]
  • استراتژی تجاری تکنولوژی‌محور تأثیر استراتژی تجاری تکنولوژی‌محور بر نوآوری با نقش میانجی قابلیت‌های تکنولوژیک، شبکه و منابع‌انسانی [دوره 18، شماره 39، 1398]
  • اسنپ تحول مدل کسب و کار در صنعت حمل و نقل درون شهری: موردپژوهی تطبیقی اسنپ و کارپینو [دوره 18، شماره 38، 1398]
  • الگوی مشتری طراحی محتوی استراتژی بازاریابی کسب‌وکارهای دیجیتال حوزه خدمات [دوره 18، شماره 37، 1398، صفحه 99-120]
  • اندازه کمک مالی شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی خیر‌خواهانه و اولویت بندی سناریوها؛ کاربرد تکنیک تجزیه و تحلیل توامان [دوره 18، شماره 37، 1398]
  • اهداف حامیان مالی تاثیر بازاریابی کمین بر دستیابی به اهداف حامیان مالی از طریق توسعه برند [دوره 18، شماره 40، 1398]

ب

  • بازاریابی اجتماعی تحلیل نقادانه شش دهه مطالعات راجع به کمپین تبلیغاتی [دوره 18، شماره 38، 1398]
  • بازاریابی آنلاین مطالعه پیشران‌ها و راهبردهای بازاریابی آنلاین در توسعه صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان [دوره 18، شماره 37، 1398]
  • بازاریابی خیر‌خواهانه شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی خیر‌خواهانه و اولویت بندی سناریوها؛ کاربرد تکنیک تجزیه و تحلیل توامان [دوره 18، شماره 37، 1398]
  • بازاریابی کارآفرینانه تبیین و توسعه مفهومی نظریه بازاریابی کارآفرینانه [دوره 18، شماره 38، 1398]
  • بازاریابی کمین تاثیر بازاریابی کمین بر دستیابی به اهداف حامیان مالی از طریق توسعه برند [دوره 18، شماره 40، 1398]
  • بازار آنلاین ارائه مدل شناسایی مشکلات ورود به بازارهای آنلاین کسب و کار با کسب و کار [دوره 18، شماره 38، 1398]
  • برندسازی آسیب شناسی برند سازی در صنعت دارویی ایران [دوره 18، شماره 37، 1398]
  • برندسازی رابطه مند طراحی مدل جامع برندسازی رابطه مند در صنعت بانکداری در ایران [دوره 18، شماره 39، 1398]
  • برند ملی طراحی و معماری مدل برندسازی ملی ایران [دوره 18، شماره 38، 1398]
  • برندینگ طراحی و معماری مدل برندسازی ملی ایران [دوره 18، شماره 38، 1398]
  • بین‌المللی شدن تحلیل آمادگی صادراتی شرکت های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی استان کرمانشاه) [دوره 18، شماره 39، 1398]

پ

  • پیشران مطالعه پیشران‌ها و راهبردهای بازاریابی آنلاین در توسعه صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان [دوره 18، شماره 37، 1398]

ت

  • تاثیرسازی تبیین و توسعه مفهومی نظریه بازاریابی کارآفرینانه [دوره 18، شماره 38، 1398]
  • تبلیغات تحلیل نقادانه شش دهه مطالعات راجع به کمپین تبلیغاتی [دوره 18، شماره 38، 1398]
  • تجارت الکترونیک ارائه مدل شناسایی مشکلات ورود به بازارهای آنلاین کسب و کار با کسب و کار [دوره 18، شماره 38، 1398]
  • تجربه دیجیتال مشتری طراحی چارچوبی برای ارتقای تجربه‌ی دیجیتالی مشتری در بانکداری اینترنتی با تمرکز بر نقاط تماس مشتری [دوره 18، شماره 40، 1398]
  • تجربه مشتری عارضه یابی کانال های ارایه خدمت با استفاده از تحلیل تجربه سفر مشتریان (مورد مطالعه: یکی از بانک های تجاری عضو بورس) [دوره 18، شماره 38، 1398]
  • تجربه مشتری مطالعه جامع تجربه مشتری با رویکرد تحلیل مضمون چگونه تجربه عالی برای مشتری ایجاد کنیم؟ [دوره 18، شماره 40، 1398]
  • تحلیل توأمان شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی خیر‌خواهانه و اولویت بندی سناریوها؛ کاربرد تکنیک تجزیه و تحلیل توامان [دوره 18، شماره 37، 1398]
  • تحلیل صنعت تحلیل شناختی محیط صنعت و بررسی همراستایی آن با دورنمای سازمان [دوره 18، شماره 37، 1398]
  • تحلیل محتوا تحلیل نقادانه شش دهه مطالعات راجع به کمپین تبلیغاتی [دوره 18، شماره 38، 1398]
  • تحلیل هم‌واژگانی تحلیل نقادانه شش دهه مطالعات راجع به کمپین تبلیغاتی [دوره 18، شماره 38، 1398]
  • تحول دیجیتال تحول مدل کسب و کار در صنعت حمل و نقل درون شهری: موردپژوهی تطبیقی اسنپ و کارپینو [دوره 18، شماره 38، 1398]
  • تحول‌گرا تبیین و توسعه مفهومی نظریه بازاریابی کارآفرینانه [دوره 18، شماره 38، 1398]
  • تخریب خلاق تحول مدل کسب و کار در صنعت حمل و نقل درون شهری: موردپژوهی تطبیقی اسنپ و کارپینو [دوره 18، شماره 38، 1398]
  • تعالی مطالعه جامع تجربه مشتری با رویکرد تحلیل مضمون چگونه تجربه عالی برای مشتری ایجاد کنیم؟ [دوره 18، شماره 40، 1398]
  • تکنیک استخراج استعاره‌ای زالتمن تحلیل شناختی محیط صنعت و بررسی همراستایی آن با دورنمای سازمان [دوره 18، شماره 37، 1398]
  • توسعه برند- لیگ برتر فوتبال تاثیر بازاریابی کمین بر دستیابی به اهداف حامیان مالی از طریق توسعه برند [دوره 18، شماره 40، 1398]

ج

  • جایگاه برند طراحی مدل سنجش میزان بهبود عملکرد برند با رویکرد سیستم خبره فازی [دوره 18، شماره 40، 1398]
  • جمهوری اسلامی ایران آسیب شناسی برند سازی در صنعت دارویی ایران [دوره 18، شماره 37، 1398]
  • جوانسازی برند طراحی الگوی جوانسازی برند با تاکید بر نقش منابع انسانی [دوره 18، شماره 40، 1398]

چ

  • چشم‌انداز مشترک تحلیل شناختی محیط صنعت و بررسی همراستایی آن با دورنمای سازمان [دوره 18، شماره 37، 1398]

ر

س

  • سیستم بانکی طراحی مدل جامع برندسازی رابطه مند در صنعت بانکداری در ایران [دوره 18، شماره 39، 1398]
  • سفر مشتری عارضه یابی کانال های ارایه خدمت با استفاده از تحلیل تجربه سفر مشتریان (مورد مطالعه: یکی از بانک های تجاری عضو بورس) [دوره 18، شماره 38، 1398]
  • سفر مشتری مطالعه جامع تجربه مشتری با رویکرد تحلیل مضمون چگونه تجربه عالی برای مشتری ایجاد کنیم؟ [دوره 18، شماره 40، 1398]
  • سفر مشتری- بانکداری اینترنتی- نقاط تماس مشتری طراحی چارچوبی برای ارتقای تجربه‌ی دیجیتالی مشتری در بانکداری اینترنتی با تمرکز بر نقاط تماس مشتری [دوره 18، شماره 40، 1398]

ش

  • شرکتهای دانش بنیان ارائه مدل شناسایی مشکلات ورود به بازارهای آنلاین کسب و کار با کسب و کار [دوره 18، شماره 38، 1398]
  • شرکت‌های کوچک و متوسط تحلیل آمادگی صادراتی شرکت های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی استان کرمانشاه) [دوره 18، شماره 39، 1398]
  • شرمندگی برند مصرف کننده طراحی مدل سنجش میزان بهبود عملکرد برند با رویکرد سیستم خبره فازی [دوره 18، شماره 40، 1398]

ص

  • صنایع تولیدی ایران شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر تشکیل انواع اتحادهای استراتژیک بین‌المللی [دوره 18، شماره 39، 1398]
  • صنایع‌دستی مطالعه پیشران‌ها و راهبردهای بازاریابی آنلاین در توسعه صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان [دوره 18، شماره 37، 1398]
  • صنعت داروسازی آسیب شناسی برند سازی در صنعت دارویی ایران [دوره 18، شماره 37، 1398]

ف

  • فرآیند مطالعه جامع تجربه مشتری با رویکرد تحلیل مضمون چگونه تجربه عالی برای مشتری ایجاد کنیم؟ [دوره 18، شماره 40، 1398]
  • فرآیند تحلیل شبکه (ANP) مطالعه پیشران‌ها و راهبردهای بازاریابی آنلاین در توسعه صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان [دوره 18، شماره 37، 1398]
  • فرم کمک شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی خیر‌خواهانه و اولویت بندی سناریوها؛ کاربرد تکنیک تجزیه و تحلیل توامان [دوره 18، شماره 37، 1398]
  • فروش طراحی الگوی ارزیابی عوامل موثر بر رفتار فروش رابطه مند و نتایج حاصل از آن [دوره 18، شماره 37، 1398]

ق

  • قابلیت تکنولوژیک تأثیر استراتژی تجاری تکنولوژی‌محور بر نوآوری با نقش میانجی قابلیت‌های تکنولوژیک، شبکه و منابع‌انسانی [دوره 18، شماره 39، 1398]
  • قابلیت شبکه تأثیر استراتژی تجاری تکنولوژی‌محور بر نوآوری با نقش میانجی قابلیت‌های تکنولوژیک، شبکه و منابع‌انسانی [دوره 18، شماره 39، 1398]
  • قابلیت منابع‌انسانی تأثیر استراتژی تجاری تکنولوژی‌محور بر نوآوری با نقش میانجی قابلیت‌های تکنولوژیک، شبکه و منابع‌انسانی [دوره 18، شماره 39، 1398]

ک

  • کارپینو تحول مدل کسب و کار در صنعت حمل و نقل درون شهری: موردپژوهی تطبیقی اسنپ و کارپینو [دوره 18، شماره 38، 1398]
  • کالاهای تُند مصرف تأملی بر پیشایندها و پسایندهای ناهمسانی شناختی پس از خرید در بین مصرف کنندگان کالاهای تُند مصرف [دوره 18، شماره 39، 1398]
  • کانال ارائه خدمت عارضه یابی کانال های ارایه خدمت با استفاده از تحلیل تجربه سفر مشتریان (مورد مطالعه: یکی از بانک های تجاری عضو بورس) [دوره 18، شماره 38، 1398]
  • کسب و کار با کسب و کار ارائه مدل شناسایی مشکلات ورود به بازارهای آنلاین کسب و کار با کسب و کار [دوره 18، شماره 38، 1398]
  • کمپین تبلیغاتی تحلیل نقادانه شش دهه مطالعات راجع به کمپین تبلیغاتی [دوره 18، شماره 38، 1398]
  • کنترل استراتژیک.  تحول مدل کسب و کار در صنعت حمل و نقل درون شهری: موردپژوهی تطبیقی اسنپ و کارپینو [دوره 18، شماره 38، 1398]

م

  • ماتریس تحلیل اهمیت- عملکرد تحلیل آمادگی صادراتی شرکت های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی استان کرمانشاه) [دوره 18، شماره 39، 1398]
  • محتوی استراتژی بازاریابی طراحی محتوی استراتژی بازاریابی کسب‌وکارهای دیجیتال حوزه خدمات [دوره 18، شماره 37، 1398، صفحه 99-120]
  • محل هزینه‌کرد شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی خیر‌خواهانه و اولویت بندی سناریوها؛ کاربرد تکنیک تجزیه و تحلیل توامان [دوره 18، شماره 37، 1398]
  • مدیریت برند طراحی الگوی هویت برند مجموعه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی (ایران‌نوشت) [دوره 18، شماره 40، 1398]
  • مدل PIP مطالعه پیشران‌ها و راهبردهای بازاریابی آنلاین در توسعه صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان [دوره 18، شماره 37، 1398]
  • مدل‌های ذهنی تحلیل شناختی محیط صنعت و بررسی همراستایی آن با دورنمای سازمان [دوره 18، شماره 37، 1398]
  • ملت طراحی و معماری مدل برندسازی ملی ایران [دوره 18، شماره 38، 1398]
  • منابع انسانی طراحی الگوی جوانسازی برند با تاکید بر نقش منابع انسانی [دوره 18، شماره 40، 1398]
  • منطق‌مبتنی برخدمت تبیین و توسعه مفهومی نظریه بازاریابی کارآفرینانه [دوره 18، شماره 38، 1398]

ن

  • ناهمسانی شناختی تأملی بر پیشایندها و پسایندهای ناهمسانی شناختی پس از خرید در بین مصرف کنندگان کالاهای تُند مصرف [دوره 18، شماره 39، 1398]
  • نقاط تماس مطالعه جامع تجربه مشتری با رویکرد تحلیل مضمون چگونه تجربه عالی برای مشتری ایجاد کنیم؟ [دوره 18، شماره 40، 1398]
  • نقشه سفر مشتری عارضه یابی کانال های ارایه خدمت با استفاده از تحلیل تجربه سفر مشتریان (مورد مطالعه: یکی از بانک های تجاری عضو بورس) [دوره 18، شماره 38، 1398]
  • نگاشت شناختی تحلیل شناختی محیط صنعت و بررسی همراستایی آن با دورنمای سازمان [دوره 18، شماره 37، 1398]
  • نوآوری خدمت تأثیر استراتژی تجاری تکنولوژی‌محور بر نوآوری با نقش میانجی قابلیت‌های تکنولوژیک، شبکه و منابع‌انسانی [دوره 18، شماره 39، 1398]
  • نوآوری فرآیند تأثیر استراتژی تجاری تکنولوژی‌محور بر نوآوری با نقش میانجی قابلیت‌های تکنولوژیک، شبکه و منابع‌انسانی [دوره 18، شماره 39، 1398]
  • نوشت‌افزار ایرانی اسلامی طراحی الگوی هویت برند مجموعه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی (ایران‌نوشت) [دوره 18، شماره 40، 1398]

ه

  • همکاری با سازمان خیریه شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی خیر‌خواهانه و اولویت بندی سناریوها؛ کاربرد تکنیک تجزیه و تحلیل توامان [دوره 18، شماره 37، 1398]
  • هویت برند طراحی الگوی هویت برند مجموعه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی (ایران‌نوشت) [دوره 18، شماره 40، 1398]
  • هویت ملی طراحی و معماری مدل برندسازی ملی ایران [دوره 18، شماره 38، 1398]