نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمیخته بازاریابی ارائه مدل آمیخته بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 119-136]
  • آینده گرایی تأثیر آینده گرایی بر کارآفرینی و نقش تعدیل کننده شدت رقابت در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 150-170]

ا

  • ابزارهای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی طراحی مدل همراستایی ابزارها و اهداف بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شرکت‌های استارت‌آپی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 120-148]
  • اجرای استراتژی درآمدی بر پیشران های داخلی اجرای موفق استراتژی: پژوهشی ترکیبی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 130-151]
  • اجرای استراتژی طراحی مدل عوامل اثرگذار بر اجرای استراتژی بازاریابی در بانک های تجاری [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 147-170]
  • اجرا و کنترل) تحلیل تجارب پدیدار شناختی مدیریت استراتژیک در گمرک ایران [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 172-197]
  • اخلاقیات خرده‌فروشان الکترونیک توسعه مدل اخلاقیات خرده‌فروشان الکترونیک و تأثیر آن بر تصویر خرده‌فروش و مزیت رقابتی مطالعه موردی: سایت دیجی‌کالا [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 39-58]
  • ارزش ویژه برند «بررسی تأثیر تبلیغات در نقطه خرید بر قصد خرید مصرف‌کننده با اثر میانجی ارزش ویژه برند در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر اراک» [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 101-119]
  • استان آذربایجان غربی توسعه مدل بازاریابی مبتنی بر همکاری در کسب‌ و‌کارهای کوچک و متوسط (SMEs) جهت ورود و حضور فعال در بازارها (مطالعه موردی صنایع غذایی استان آذربایجان غربی) [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 153-172]
  • استراتژی بازاریابی طراحی مدل عوامل اثرگذار بر اجرای استراتژی بازاریابی در بانک های تجاری [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 147-170]
  • استراتژی- بازاریابی مبتنی بر همکاری توسعه مدل بازاریابی مبتنی بر همکاری در کسب‌ و‌کارهای کوچک و متوسط (SMEs) جهت ورود و حضور فعال در بازارها (مطالعه موردی صنایع غذایی استان آذربایجان غربی) [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 153-172]
  • استراتژی‌های قیمت‌گذاری رابطه بازی‌وارسازی با کیفیت تجربه کاربری با تعدیل‌گری استراتژی‌های قیمت‌گذاری در پلتفرم‌ها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 98-118]
  • اینستاگرام ویژگی‌های اثرگذار بر ایجاد برند مکان در اینستاگرام: رویکرد داده‌کاوی [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 120-146]
  • انسجام درون سازمانی درآمدی بر پیشران های داخلی اجرای موفق استراتژی: پژوهشی ترکیبی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 130-151]

ب

  • بازاریابی ارائه مدل آمیخته بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 119-136]
  • بازاریابی سبز تاثیر بازاریابی سبز بر گردشگری سلامت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 137-155]
  • بازاریابی گردشگری تاثیر بازاریابی سبز بر گردشگری سلامت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 137-155]
  • بازی‌وارسازی رابطه بازی‌وارسازی با کیفیت تجربه کاربری با تعدیل‌گری استراتژی‌های قیمت‌گذاری در پلتفرم‌ها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 98-118]
  • بانک های تجاری طراحی مدل عوامل اثرگذار بر اجرای استراتژی بازاریابی در بانک های تجاری [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 147-170]
  • باور بررسی تأثیر صمیمیت در شکل‌گیری نیات رفتاری مشتریان بیمه نسبت به خدمات جدید: نقش میانجی باور و نگرش [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 171-196]
  • برندسازی مکان ویژگی‌های اثرگذار بر ایجاد برند مکان در اینستاگرام: رویکرد داده‌کاوی [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 120-146]
  • برند فروشگاهی طراحی مدل رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس محرک‌های محیطی در فروشگاه های زنجیره ای [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 13-40]
  • بسترسازهای محیطی ارائه مدل الزامات پیاده سازی راهبرد همرقابتی در شرایط عدم قطعیت محیطی بحران کرونا [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 69-97]
  • بین‌المللی شدن زودهنگام ارایه الگوی بین المللی شدن زودهنگام شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی در ایران [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 87-108]

پ

  • پژوهش ترکیبی درآمدی بر پیشران های داخلی اجرای موفق استراتژی: پژوهشی ترکیبی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 130-151]
  • پیش‌ران‌های اجرا درآمدی بر پیشران های داخلی اجرای موفق استراتژی: پژوهشی ترکیبی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 130-151]
  • پیشران‌های بحران کرونا ارائه مدل الزامات پیاده سازی راهبرد همرقابتی در شرایط عدم قطعیت محیطی بحران کرونا [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 69-97]
  • پیشران‌های محیطی مفهوم‌پردازی سازگاری مدل کسب‌وکار و پیشران‌های محیطی آن در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 13-37]
  • پلتفرم رابطه بازی‌وارسازی با کیفیت تجربه کاربری با تعدیل‌گری استراتژی‌های قیمت‌گذاری در پلتفرم‌ها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 98-118]

ت

  • تبلیغات توصیه‌ای بررسی تأثیر مدیریت دانش مشتری بر تبلیغات توصیه ای با در نظرگیری نقش میانجی وفاداری مشتری (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 42-67]
  • تبلیغات در نقطه خرید «بررسی تأثیر تبلیغات در نقطه خرید بر قصد خرید مصرف‌کننده با اثر میانجی ارزش ویژه برند در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر اراک» [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 101-119]
  • تبلیغات کلامی تاثیر کانال‌های ارتباطی بر تبلیغات کلامی با میانجی‌گری ریسک اجتماعی و انتشار سریع اطلاعات و تعدیل‌گری خود ابرازی برند [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 110-128]
  • تجارب (تدوین تحلیل تجارب پدیدار شناختی مدیریت استراتژیک در گمرک ایران [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 172-197]
  • تجارت الکترونیک توسعه مدل اخلاقیات خرده‌فروشان الکترونیک و تأثیر آن بر تصویر خرده‌فروش و مزیت رقابتی مطالعه موردی: سایت دیجی‌کالا [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 39-58]
  • تجربه خرید طراحی مدل رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس محرک‌های محیطی در فروشگاه های زنجیره ای [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 13-40]
  • تجربۀ مشتری ارائه چارچوبی برای تبیین نقش رسانه های اجتماعی در مدیریت تجربه مشتری صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 13-39]
  • تحلیل پدیدار شناختی تحلیل تجارب پدیدار شناختی مدیریت استراتژیک در گمرک ایران [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 172-197]
  • تحلیل عاملی تاثیر بازاریابی سبز بر گردشگری سلامت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 137-155]
  • تداوم گرایش کارآفرینانه طراحی و تبیین مدل زمینه های سازمانی تداوم گرایش کارآفرینانه: رویکرد پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 13-38]
  • تصویر خرده‌فروش توسعه مدل اخلاقیات خرده‌فروشان الکترونیک و تأثیر آن بر تصویر خرده‌فروش و مزیت رقابتی مطالعه موردی: سایت دیجی‌کالا [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 39-58]
  • تعاملات مشتری با مشتری بررسی تاثیر تعاملات مشتری با مشتری بر شاخص‌های مشتری مداری در سایت‌های خرید آنلاین [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 64-85]
  • تکنیک دلفی طراحی مدل عوامل اثرگذار بر اجرای استراتژی بازاریابی در بانک های تجاری [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 147-170]
  • توانمندسازهای سازمانی ارائه مدل الزامات پیاده سازی راهبرد همرقابتی در شرایط عدم قطعیت محیطی بحران کرونا [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 69-97]
  • توسعه صنعت گردشگری ارائه مدل آمیخته بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 119-136]

ج

  • جهت گیری استراتژیک تأثیر آینده گرایی بر کارآفرینی و نقش تعدیل کننده شدت رقابت در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 150-170]
  • جهت گیری کارآفرینانه تأثیر آینده گرایی بر کارآفرینی و نقش تعدیل کننده شدت رقابت در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 150-170]

ح

  • حاکمیت دولت تحلیل الگوی مهارت برند بر عملکرد برند در شرکت های فعال در بورس فلزات فولادی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 39-62]

خ

  • خدمات بیمه جدید بررسی تأثیر صمیمیت در شکل‌گیری نیات رفتاری مشتریان بیمه نسبت به خدمات جدید: نقش میانجی باور و نگرش [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 171-196]
  • خود ابرازی برند تاثیر کانال‌های ارتباطی بر تبلیغات کلامی با میانجی‌گری ریسک اجتماعی و انتشار سریع اطلاعات و تعدیل‌گری خود ابرازی برند [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 110-128]

د

  • داده‌بنیاد چندگانه مفهوم‌پردازی سازگاری مدل کسب‌وکار و پیشران‌های محیطی آن در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 13-37]

ر

  • راهبرد همرقابتی ارائه مدل الزامات پیاده سازی راهبرد همرقابتی در شرایط عدم قطعیت محیطی بحران کرونا [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 69-97]
  • رسانه‌های اجتماعی ارائه چارچوبی برای تبیین نقش رسانه های اجتماعی در مدیریت تجربه مشتری صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 13-39]
  • ریسک اجتماعی تاثیر کانال‌های ارتباطی بر تبلیغات کلامی با میانجی‌گری ریسک اجتماعی و انتشار سریع اطلاعات و تعدیل‌گری خود ابرازی برند [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 110-128]
  • رقابت پذیری برند فروشگاهی طراحی مدل رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس محرک‌های محیطی در فروشگاه های زنجیره ای [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 13-40]
  • روش جیورجی تحلیل تجارب پدیدار شناختی مدیریت استراتژیک در گمرک ایران [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 172-197]
  • روش‌شناسی سیستم‌ نرم طراحی مدل همراستایی ابزارها و اهداف بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شرکت‌های استارت‌آپی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 120-148]
  • روش مرور نظام مند ادبیات تعیین مکانیسم های حاکمیت شرکتی در سرمایه‌گذاری مشترک بین‌المللی و شناسایی عوامل موثر بر آنها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 62-96]
  • رویکرد داده ‏کاوی ویژگی‌های اثرگذار بر ایجاد برند مکان در اینستاگرام: رویکرد داده‌کاوی [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 120-146]

ز

  • زمینه های سازمانی طراحی و تبیین مدل زمینه های سازمانی تداوم گرایش کارآفرینانه: رویکرد پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 13-38]

س

  • سایت‌های خرید آنلاین   بررسی تاثیر تعاملات مشتری با مشتری بر شاخص‌های مشتری مداری در سایت‌های خرید آنلاین [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 64-85]
  • سازگاری مدل کسب‌وکار مفهوم‌پردازی سازگاری مدل کسب‌وکار و پیشران‌های محیطی آن در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 13-37]
  • سرعت انتشار اطلاعات تاثیر کانال‌های ارتباطی بر تبلیغات کلامی با میانجی‌گری ریسک اجتماعی و انتشار سریع اطلاعات و تعدیل‌گری خود ابرازی برند [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 110-128]
  • سرمایه‌گذاری مشترک بین‌المللی تعیین مکانیسم های حاکمیت شرکتی در سرمایه‌گذاری مشترک بین‌المللی و شناسایی عوامل موثر بر آنها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 62-96]

ش

  • شاخص‌های مشتری‌مداری بررسی تاثیر تعاملات مشتری با مشتری بر شاخص‌های مشتری مداری در سایت‌های خرید آنلاین [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 64-85]
  • شبکه‌های اجتماعی ویژگی‌های اثرگذار بر ایجاد برند مکان در اینستاگرام: رویکرد داده‌کاوی [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 120-146]
  • شدت رقابت تأثیر آینده گرایی بر کارآفرینی و نقش تعدیل کننده شدت رقابت در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 150-170]
  • شرکت‌های استارت‌آپ طراحی مدل همراستایی ابزارها و اهداف بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شرکت‌های استارت‌آپی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 120-148]
  • شرکت های کوچک و متوسط ارایه الگوی بین المللی شدن زودهنگام شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی در ایران [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 87-108]

ص

  • صمیمیت مشتری بررسی تأثیر صمیمیت در شکل‌گیری نیات رفتاری مشتریان بیمه نسبت به خدمات جدید: نقش میانجی باور و نگرش [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 171-196]
  • صنایع غذایی ارایه الگوی بین المللی شدن زودهنگام شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی در ایران [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 87-108]
  • صنایع غذایی توسعه مدل بازاریابی مبتنی بر همکاری در کسب‌ و‌کارهای کوچک و متوسط (SMEs) جهت ورود و حضور فعال در بازارها (مطالعه موردی صنایع غذایی استان آذربایجان غربی) [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 153-172]
  • صنعت روغن کِشی ارائه مدل کنترل راهبردی در صنعت روغن کِشی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 41-63]
  • صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات مفهوم‌پردازی سازگاری مدل کسب‌وکار و پیشران‌های محیطی آن در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 13-37]
  • صنعت گردشگری ارائه مدل آمیخته بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 119-136]

ع

  • عملکرد برند تحلیل الگوی مهارت برند بر عملکرد برند در شرکت های فعال در بورس فلزات فولادی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 39-62]
  • عملکرد صادراتی برند تحلیل الگوی مهارت برند بر عملکرد برند در شرکت های فعال در بورس فلزات فولادی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 39-62]
  • عوامل موثر تعیین مکانیسم های حاکمیت شرکتی در سرمایه‌گذاری مشترک بین‌المللی و شناسایی عوامل موثر بر آنها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 62-96]

ف

  • فراترکیب ارائه مدل الزامات پیاده سازی راهبرد همرقابتی در شرایط عدم قطعیت محیطی بحران کرونا [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 69-97]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات تأثیر آینده گرایی بر کارآفرینی و نقش تعدیل کننده شدت رقابت در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 150-170]

ق

  • قصد خرید «بررسی تأثیر تبلیغات در نقطه خرید بر قصد خرید مصرف‌کننده با اثر میانجی ارزش ویژه برند در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر اراک» [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 101-119]

ک

  • کانال‌های ارتباطی تاثیر کانال‌های ارتباطی بر تبلیغات کلامی با میانجی‌گری ریسک اجتماعی و انتشار سریع اطلاعات و تعدیل‌گری خود ابرازی برند [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 110-128]
  • کیفیت تجربه کاربری رابطه بازی‌وارسازی با کیفیت تجربه کاربری با تعدیل‌گری استراتژی‌های قیمت‌گذاری در پلتفرم‌ها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 98-118]
  • کنترل راهبردی ارائه مدل کنترل راهبردی در صنعت روغن کِشی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 41-63]

گ

  • گرایش کارآفرینانه طراحی و تبیین مدل زمینه های سازمانی تداوم گرایش کارآفرینانه: رویکرد پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 13-38]
  • گراندد تئوری ارائه مدل آمیخته بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 119-136]
  • گردشگری تاثیر بازاریابی سبز بر گردشگری سلامت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 137-155]
  • گردشگری سلامت تاثیر بازاریابی سبز بر گردشگری سلامت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 137-155]

م

  • محرک‌های محیطی طراحی مدل رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس محرک‌های محیطی در فروشگاه های زنجیره ای [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 13-40]
  • مدیریت ارتباط با مشتری طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید در صنعت خودروسازی ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 59-78]
  • مدیریت استراتژیک تحلیل تجارب پدیدار شناختی مدیریت استراتژیک در گمرک ایران [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 172-197]
  • مدیریت تجربۀ مشتری ارائه چارچوبی برای تبیین نقش رسانه های اجتماعی در مدیریت تجربه مشتری صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 13-39]
  • مدیریت دانش مشتری بررسی تأثیر مدیریت دانش مشتری بر تبلیغات توصیه ای با در نظرگیری نقش میانجی وفاداری مشتری (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 42-67]
  • مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) ارائه مدل کنترل راهبردی در صنعت روغن کِشی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 41-63]
  • مزیت رقابتی توسعه مدل اخلاقیات خرده‌فروشان الکترونیک و تأثیر آن بر تصویر خرده‌فروش و مزیت رقابتی مطالعه موردی: سایت دیجی‌کالا [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 39-58]
  • مطالعه چندموردی طراحی و تبیین مدل زمینه های سازمانی تداوم گرایش کارآفرینانه: رویکرد پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 13-38]
  • معادلات ساختاری طراحی و تبیین مدل زمینه های سازمانی تداوم گرایش کارآفرینانه: رویکرد پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 13-38]
  • مکانیسم های حاکمیت شرکتی تعیین مکانیسم های حاکمیت شرکتی در سرمایه‌گذاری مشترک بین‌المللی و شناسایی عوامل موثر بر آنها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 62-96]
  • مهارت برند تحلیل الگوی مهارت برند بر عملکرد برند در شرکت های فعال در بورس فلزات فولادی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 39-62]

ن

  • نیات رفتاری مصرف کننده بررسی تأثیر صمیمیت در شکل‌گیری نیات رفتاری مشتریان بیمه نسبت به خدمات جدید: نقش میانجی باور و نگرش [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 171-196]
  • ناهمسانی شناختی طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید در صنعت خودروسازی ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 59-78]
  • ناهنجاری پس از خرید طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید در صنعت خودروسازی ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 59-78]
  • نظریه داده بنیاد ارائه مدل کنترل راهبردی در صنعت روغن کِشی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 41-63]
  • نگاشت‌شناختی طراحی مدل همراستایی ابزارها و اهداف بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شرکت‌های استارت‌آپی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 120-148]
  • نگرش بررسی تأثیر صمیمیت در شکل‌گیری نیات رفتاری مشتریان بیمه نسبت به خدمات جدید: نقش میانجی باور و نگرش [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 171-196]

و

  • وفاداری مشتری بررسی تأثیر مدیریت دانش مشتری بر تبلیغات توصیه ای با در نظرگیری نقش میانجی وفاداری مشتری (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 42-67]

ه

  • هتلداری ارائه چارچوبی برای تبیین نقش رسانه های اجتماعی در مدیریت تجربه مشتری صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 13-39]
  • همراستایی طراحی مدل همراستایی ابزارها و اهداف بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شرکت‌های استارت‌آپی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 120-148]