آ
-
آمیخته بازاریابی
ارائه مدل آمیخته بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 119-136]
-
آینده گرایی
تأثیر آینده گرایی بر کارآفرینی و نقش تعدیل کننده شدت رقابت در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 150-170]
ا
-
ابزارهای بازاریابی رسانههای اجتماعی
طراحی مدل همراستایی ابزارها و اهداف بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتهای استارتآپی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 120-148]
-
اجرای استراتژی
درآمدی بر پیشران های داخلی اجرای موفق استراتژی: پژوهشی ترکیبی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 130-151]
-
اجرای استراتژی
طراحی مدل عوامل اثرگذار بر اجرای استراتژی بازاریابی در بانک های تجاری [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 147-170]
-
اجرا و کنترل)
تحلیل تجارب پدیدار شناختی مدیریت استراتژیک در گمرک ایران [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 172-197]
-
اخلاقیات خردهفروشان الکترونیک
توسعه مدل اخلاقیات خردهفروشان الکترونیک و تأثیر آن بر تصویر خردهفروش و مزیت رقابتی مطالعه موردی: سایت دیجیکالا [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 39-58]
-
ارزش ویژه برند
«بررسی تأثیر تبلیغات در نقطه خرید بر قصد خرید مصرفکننده با اثر میانجی ارزش ویژه برند در فروشگاههای زنجیرهای شهر اراک» [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 101-119]
-
استان آذربایجان غربی
توسعه مدل بازاریابی مبتنی بر همکاری در کسب وکارهای کوچک و متوسط (SMEs) جهت ورود و حضور فعال در بازارها (مطالعه موردی صنایع غذایی استان آذربایجان غربی) [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 153-172]
-
استراتژی بازاریابی
طراحی مدل عوامل اثرگذار بر اجرای استراتژی بازاریابی در بانک های تجاری [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 147-170]
-
استراتژی- بازاریابی مبتنی بر همکاری
توسعه مدل بازاریابی مبتنی بر همکاری در کسب وکارهای کوچک و متوسط (SMEs) جهت ورود و حضور فعال در بازارها (مطالعه موردی صنایع غذایی استان آذربایجان غربی) [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 153-172]
-
استراتژیهای قیمتگذاری
رابطه بازیوارسازی با کیفیت تجربه کاربری با تعدیلگری استراتژیهای قیمتگذاری در پلتفرمها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 98-118]
-
اینستاگرام
ویژگیهای اثرگذار بر ایجاد برند مکان در اینستاگرام: رویکرد دادهکاوی [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 120-146]
-
انسجام درون سازمانی
درآمدی بر پیشران های داخلی اجرای موفق استراتژی: پژوهشی ترکیبی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 130-151]
ب
-
بازاریابی
ارائه مدل آمیخته بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 119-136]
-
بازاریابی سبز
تاثیر بازاریابی سبز بر گردشگری سلامت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 137-155]
-
بازاریابی گردشگری
تاثیر بازاریابی سبز بر گردشگری سلامت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 137-155]
-
بازیوارسازی
رابطه بازیوارسازی با کیفیت تجربه کاربری با تعدیلگری استراتژیهای قیمتگذاری در پلتفرمها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 98-118]
-
بانک های تجاری
طراحی مدل عوامل اثرگذار بر اجرای استراتژی بازاریابی در بانک های تجاری [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 147-170]
-
باور
بررسی تأثیر صمیمیت در شکلگیری نیات رفتاری مشتریان بیمه نسبت به خدمات جدید: نقش میانجی باور و نگرش [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 171-196]
-
برندسازی مکان
ویژگیهای اثرگذار بر ایجاد برند مکان در اینستاگرام: رویکرد دادهکاوی [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 120-146]
-
برند فروشگاهی
طراحی مدل رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس محرکهای محیطی در فروشگاه های زنجیره ای [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 13-40]
-
بسترسازهای محیطی
ارائه مدل الزامات پیاده سازی راهبرد همرقابتی در شرایط عدم قطعیت محیطی بحران کرونا [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 69-97]
-
بینالمللی شدن زودهنگام
ارایه الگوی بین المللی شدن زودهنگام شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی در ایران [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 87-108]
پ
-
پژوهش ترکیبی
درآمدی بر پیشران های داخلی اجرای موفق استراتژی: پژوهشی ترکیبی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 130-151]
-
پیشرانهای اجرا
درآمدی بر پیشران های داخلی اجرای موفق استراتژی: پژوهشی ترکیبی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 130-151]
-
پیشرانهای بحران کرونا
ارائه مدل الزامات پیاده سازی راهبرد همرقابتی در شرایط عدم قطعیت محیطی بحران کرونا [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 69-97]
-
پیشرانهای محیطی
مفهومپردازی سازگاری مدل کسبوکار و پیشرانهای محیطی آن در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 13-37]
-
پلتفرم
رابطه بازیوارسازی با کیفیت تجربه کاربری با تعدیلگری استراتژیهای قیمتگذاری در پلتفرمها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 98-118]
ت
-
تبلیغات توصیهای
بررسی تأثیر مدیریت دانش مشتری بر تبلیغات توصیه ای با در نظرگیری نقش میانجی وفاداری مشتری (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 42-67]
-
تبلیغات در نقطه خرید
«بررسی تأثیر تبلیغات در نقطه خرید بر قصد خرید مصرفکننده با اثر میانجی ارزش ویژه برند در فروشگاههای زنجیرهای شهر اراک» [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 101-119]
-
تبلیغات کلامی
تاثیر کانالهای ارتباطی بر تبلیغات کلامی با میانجیگری ریسک اجتماعی و انتشار سریع اطلاعات و تعدیلگری خود ابرازی برند [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 110-128]
-
تجارب (تدوین
تحلیل تجارب پدیدار شناختی مدیریت استراتژیک در گمرک ایران [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 172-197]
-
تجارت الکترونیک
توسعه مدل اخلاقیات خردهفروشان الکترونیک و تأثیر آن بر تصویر خردهفروش و مزیت رقابتی مطالعه موردی: سایت دیجیکالا [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 39-58]
-
تجربه خرید
طراحی مدل رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس محرکهای محیطی در فروشگاه های زنجیره ای [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 13-40]
-
تجربۀ مشتری
ارائه چارچوبی برای تبیین نقش رسانه های اجتماعی در مدیریت تجربه مشتری صنعت هتلداری: مرور نظاممند مبانی نظری [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 13-39]
-
تحلیل پدیدار شناختی
تحلیل تجارب پدیدار شناختی مدیریت استراتژیک در گمرک ایران [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 172-197]
-
تحلیل عاملی
تاثیر بازاریابی سبز بر گردشگری سلامت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 137-155]
-
تداوم گرایش کارآفرینانه
طراحی و تبیین مدل زمینه های سازمانی تداوم گرایش کارآفرینانه: رویکرد پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 13-38]
-
تصویر خردهفروش
توسعه مدل اخلاقیات خردهفروشان الکترونیک و تأثیر آن بر تصویر خردهفروش و مزیت رقابتی مطالعه موردی: سایت دیجیکالا [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 39-58]
-
تعاملات مشتری با مشتری
بررسی تاثیر تعاملات مشتری با مشتری بر شاخصهای مشتری مداری در سایتهای خرید آنلاین [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 64-85]
-
تکنیک دلفی
طراحی مدل عوامل اثرگذار بر اجرای استراتژی بازاریابی در بانک های تجاری [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 147-170]
-
توانمندسازهای سازمانی
ارائه مدل الزامات پیاده سازی راهبرد همرقابتی در شرایط عدم قطعیت محیطی بحران کرونا [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 69-97]
-
توسعه صنعت گردشگری
ارائه مدل آمیخته بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 119-136]
ج
-
جهت گیری استراتژیک
تأثیر آینده گرایی بر کارآفرینی و نقش تعدیل کننده شدت رقابت در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 150-170]
-
جهت گیری کارآفرینانه
تأثیر آینده گرایی بر کارآفرینی و نقش تعدیل کننده شدت رقابت در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 150-170]
ح
-
حاکمیت دولت
تحلیل الگوی مهارت برند بر عملکرد برند در شرکت های فعال در بورس فلزات فولادی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 39-62]
خ
-
خدمات بیمه جدید
بررسی تأثیر صمیمیت در شکلگیری نیات رفتاری مشتریان بیمه نسبت به خدمات جدید: نقش میانجی باور و نگرش [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 171-196]
-
خود ابرازی برند
تاثیر کانالهای ارتباطی بر تبلیغات کلامی با میانجیگری ریسک اجتماعی و انتشار سریع اطلاعات و تعدیلگری خود ابرازی برند [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 110-128]
د
-
دادهبنیاد چندگانه
مفهومپردازی سازگاری مدل کسبوکار و پیشرانهای محیطی آن در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 13-37]
ر
-
راهبرد همرقابتی
ارائه مدل الزامات پیاده سازی راهبرد همرقابتی در شرایط عدم قطعیت محیطی بحران کرونا [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 69-97]
-
رسانههای اجتماعی
ارائه چارچوبی برای تبیین نقش رسانه های اجتماعی در مدیریت تجربه مشتری صنعت هتلداری: مرور نظاممند مبانی نظری [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 13-39]
-
ریسک اجتماعی
تاثیر کانالهای ارتباطی بر تبلیغات کلامی با میانجیگری ریسک اجتماعی و انتشار سریع اطلاعات و تعدیلگری خود ابرازی برند [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 110-128]
-
رقابت پذیری برند فروشگاهی
طراحی مدل رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس محرکهای محیطی در فروشگاه های زنجیره ای [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 13-40]
-
روش جیورجی
تحلیل تجارب پدیدار شناختی مدیریت استراتژیک در گمرک ایران [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 172-197]
-
روششناسی سیستم نرم
طراحی مدل همراستایی ابزارها و اهداف بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتهای استارتآپی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 120-148]
-
روش مرور نظام مند ادبیات
تعیین مکانیسم های حاکمیت شرکتی در سرمایهگذاری مشترک بینالمللی و شناسایی عوامل موثر بر آنها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 62-96]
-
رویکرد داده کاوی
ویژگیهای اثرگذار بر ایجاد برند مکان در اینستاگرام: رویکرد دادهکاوی [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 120-146]
ز
-
زمینه های سازمانی
طراحی و تبیین مدل زمینه های سازمانی تداوم گرایش کارآفرینانه: رویکرد پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 13-38]
س
-
سایتهای خرید آنلاین
بررسی تاثیر تعاملات مشتری با مشتری بر شاخصهای مشتری مداری در سایتهای خرید آنلاین [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 64-85]
-
سازگاری مدل کسبوکار
مفهومپردازی سازگاری مدل کسبوکار و پیشرانهای محیطی آن در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 13-37]
-
سرعت انتشار اطلاعات
تاثیر کانالهای ارتباطی بر تبلیغات کلامی با میانجیگری ریسک اجتماعی و انتشار سریع اطلاعات و تعدیلگری خود ابرازی برند [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 110-128]
-
سرمایهگذاری مشترک بینالمللی
تعیین مکانیسم های حاکمیت شرکتی در سرمایهگذاری مشترک بینالمللی و شناسایی عوامل موثر بر آنها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 62-96]
ش
-
شاخصهای مشتریمداری
بررسی تاثیر تعاملات مشتری با مشتری بر شاخصهای مشتری مداری در سایتهای خرید آنلاین [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 64-85]
-
شبکههای اجتماعی
ویژگیهای اثرگذار بر ایجاد برند مکان در اینستاگرام: رویکرد دادهکاوی [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 120-146]
-
شدت رقابت
تأثیر آینده گرایی بر کارآفرینی و نقش تعدیل کننده شدت رقابت در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 150-170]
-
شرکتهای استارتآپ
طراحی مدل همراستایی ابزارها و اهداف بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتهای استارتآپی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 120-148]
-
شرکت های کوچک و متوسط
ارایه الگوی بین المللی شدن زودهنگام شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی در ایران [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 87-108]
ص
-
صمیمیت مشتری
بررسی تأثیر صمیمیت در شکلگیری نیات رفتاری مشتریان بیمه نسبت به خدمات جدید: نقش میانجی باور و نگرش [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 171-196]
-
صنایع غذایی
ارایه الگوی بین المللی شدن زودهنگام شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی در ایران [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 87-108]
-
صنایع غذایی
توسعه مدل بازاریابی مبتنی بر همکاری در کسب وکارهای کوچک و متوسط (SMEs) جهت ورود و حضور فعال در بازارها (مطالعه موردی صنایع غذایی استان آذربایجان غربی) [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 153-172]
-
صنعت روغن کِشی
ارائه مدل کنترل راهبردی در صنعت روغن کِشی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 41-63]
-
صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات
مفهومپردازی سازگاری مدل کسبوکار و پیشرانهای محیطی آن در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 13-37]
-
صنعت گردشگری
ارائه مدل آمیخته بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 119-136]
ع
-
عملکرد برند
تحلیل الگوی مهارت برند بر عملکرد برند در شرکت های فعال در بورس فلزات فولادی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 39-62]
-
عملکرد صادراتی برند
تحلیل الگوی مهارت برند بر عملکرد برند در شرکت های فعال در بورس فلزات فولادی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 39-62]
-
عوامل موثر
تعیین مکانیسم های حاکمیت شرکتی در سرمایهگذاری مشترک بینالمللی و شناسایی عوامل موثر بر آنها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 62-96]
ف
-
فراترکیب
ارائه مدل الزامات پیاده سازی راهبرد همرقابتی در شرایط عدم قطعیت محیطی بحران کرونا [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 69-97]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
تأثیر آینده گرایی بر کارآفرینی و نقش تعدیل کننده شدت رقابت در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 150-170]
ق
-
قصد خرید
«بررسی تأثیر تبلیغات در نقطه خرید بر قصد خرید مصرفکننده با اثر میانجی ارزش ویژه برند در فروشگاههای زنجیرهای شهر اراک» [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 101-119]
ک
-
کانالهای ارتباطی
تاثیر کانالهای ارتباطی بر تبلیغات کلامی با میانجیگری ریسک اجتماعی و انتشار سریع اطلاعات و تعدیلگری خود ابرازی برند [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 110-128]
-
کیفیت تجربه کاربری
رابطه بازیوارسازی با کیفیت تجربه کاربری با تعدیلگری استراتژیهای قیمتگذاری در پلتفرمها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 98-118]
-
کنترل راهبردی
ارائه مدل کنترل راهبردی در صنعت روغن کِشی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 41-63]
گ
-
گرایش کارآفرینانه
طراحی و تبیین مدل زمینه های سازمانی تداوم گرایش کارآفرینانه: رویکرد پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 13-38]
-
گراندد تئوری
ارائه مدل آمیخته بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 119-136]
-
گردشگری
تاثیر بازاریابی سبز بر گردشگری سلامت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 137-155]
-
گردشگری سلامت
تاثیر بازاریابی سبز بر گردشگری سلامت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 137-155]
م
-
محرکهای محیطی
طراحی مدل رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس محرکهای محیطی در فروشگاه های زنجیره ای [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 13-40]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید در صنعت خودروسازی ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 59-78]
-
مدیریت استراتژیک
تحلیل تجارب پدیدار شناختی مدیریت استراتژیک در گمرک ایران [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 172-197]
-
مدیریت تجربۀ مشتری
ارائه چارچوبی برای تبیین نقش رسانه های اجتماعی در مدیریت تجربه مشتری صنعت هتلداری: مرور نظاممند مبانی نظری [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 13-39]
-
مدیریت دانش مشتری
بررسی تأثیر مدیریت دانش مشتری بر تبلیغات توصیه ای با در نظرگیری نقش میانجی وفاداری مشتری (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 42-67]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM)
ارائه مدل کنترل راهبردی در صنعت روغن کِشی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 41-63]
-
مزیت رقابتی
توسعه مدل اخلاقیات خردهفروشان الکترونیک و تأثیر آن بر تصویر خردهفروش و مزیت رقابتی مطالعه موردی: سایت دیجیکالا [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 39-58]
-
مطالعه چندموردی
طراحی و تبیین مدل زمینه های سازمانی تداوم گرایش کارآفرینانه: رویکرد پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 13-38]
-
معادلات ساختاری
طراحی و تبیین مدل زمینه های سازمانی تداوم گرایش کارآفرینانه: رویکرد پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 13-38]
-
مکانیسم های حاکمیت شرکتی
تعیین مکانیسم های حاکمیت شرکتی در سرمایهگذاری مشترک بینالمللی و شناسایی عوامل موثر بر آنها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 62-96]
-
مهارت برند
تحلیل الگوی مهارت برند بر عملکرد برند در شرکت های فعال در بورس فلزات فولادی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 39-62]
ن
-
نیات رفتاری مصرف کننده
بررسی تأثیر صمیمیت در شکلگیری نیات رفتاری مشتریان بیمه نسبت به خدمات جدید: نقش میانجی باور و نگرش [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 171-196]
-
ناهمسانی شناختی
طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید در صنعت خودروسازی ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 59-78]
-
ناهنجاری پس از خرید
طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید در صنعت خودروسازی ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 59-78]
-
نظریه داده بنیاد
ارائه مدل کنترل راهبردی در صنعت روغن کِشی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 41-63]
-
نگاشتشناختی
طراحی مدل همراستایی ابزارها و اهداف بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتهای استارتآپی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 120-148]
-
نگرش
بررسی تأثیر صمیمیت در شکلگیری نیات رفتاری مشتریان بیمه نسبت به خدمات جدید: نقش میانجی باور و نگرش [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 171-196]
و
-
وفاداری مشتری
بررسی تأثیر مدیریت دانش مشتری بر تبلیغات توصیه ای با در نظرگیری نقش میانجی وفاداری مشتری (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 42-67]