آ
-
آگاهی
ارزشآفرینی برای مشتری از طریق ایجاد آگاهی از خدمات اپلیکیشن های پرداخت آنلاین [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 120-143]
-
آمیخته بازاریابی
شناسایی زمینههای کاربرد کلان داده در بازاریابی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 64-87]
-
آنتروپی شانون
ارائه مدل پاسخهای استراتژیک، اقتضایی و سریع به بحران با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 114-141]
ا
-
اجراء
ارائه مدل اجرایی راهبرد باز در شرکتهای دانش بنیان [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 137-163]
-
ارزش
شناسایی زمینههای کاربرد کلان داده در بازاریابی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 64-87]
-
ارزشآفرینی
ارزشآفرینی برای مشتری از طریق ایجاد آگاهی از خدمات اپلیکیشن های پرداخت آنلاین [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 120-143]
-
ارزش های فایده گرا
تأثیر تجربه فعالیت های بازاریابی بازی سازی بر عشق به برند با تأکید بر نقش میانجی ارزش های لذت جویانه و فایده گرا [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 65-88]
-
ارزش های لذت جویانه
تأثیر تجربه فعالیت های بازاریابی بازی سازی بر عشق به برند با تأکید بر نقش میانجی ارزش های لذت جویانه و فایده گرا [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 65-88]
-
استارتاپ
تحلیل کاربرد بازاریابی مبتنی بر هیاهو در بازاریابی کارآفرینانه [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 37-63]
-
استراتژی بازاریابی تأثیرگذار
ارائه مدل اثربخشی استراتژی بازاریابی تأثیرگذار در بستر اینستاگرام [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 113-141]
-
اعتماد به تبلیغات
شناسایی مفهوم اعتماد مشتری به تبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاکچین: توسعهی مدل با نظریه دادهبنیاد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 92-119]
-
اعتماد مشتری
شناسایی مفهوم اعتماد مشتری به تبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاکچین: توسعهی مدل با نظریه دادهبنیاد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 92-119]
-
اکوسیستم
ارائه مدلی برای شتابدهی همکاری شرکتهای بزرگ با کسبوکارهای کوچک [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 13-37]
-
انتقام مشتری
فراترکیب محرکهای انتقام الکترونیک مشتری و تعیین اهمیت آنها با تکنیک BWM [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 66-90]
-
اینستاگرام
ارائه مدل اثربخشی استراتژی بازاریابی تأثیرگذار در بستر اینستاگرام [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 113-141]
-
اینفلوئنسرهای بازاریابی
ارائه مدل اثربخشی استراتژی بازاریابی تأثیرگذار در بستر اینستاگرام [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 113-141]
ب
-
بازاریابی
روایتپژوهی تجربه پژوهشگران بازاریابی شناختی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 43-60]
-
بازاریابی بازی سازی
تأثیر تجربه فعالیت های بازاریابی بازی سازی بر عشق به برند با تأکید بر نقش میانجی ارزش های لذت جویانه و فایده گرا [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 65-88]
-
بازاریابی پایداری
طراحی مدل بازاریابی پایداری در صنعت بانکداری ایران [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 88-110]
-
بازاریابی شفاهی
تحلیل کاربرد بازاریابی مبتنی بر هیاهو در بازاریابی کارآفرینانه [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 37-63]
-
بازاریابی شناختی
روایتپژوهی تجربه پژوهشگران بازاریابی شناختی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 43-60]
-
بازاریابی کارآفرینانه
تحلیل کاربرد بازاریابی مبتنی بر هیاهو در بازاریابی کارآفرینانه [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 37-63]
-
بازاریابی مبتنی بر هیاهو
تحلیل کاربرد بازاریابی مبتنی بر هیاهو در بازاریابی کارآفرینانه [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 37-63]
-
بحران
ارائه مدل پاسخهای استراتژیک، اقتضایی و سریع به بحران با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 114-141]
-
برنامههای کاربردی (اپلیکیشن) سفارش غذا
واکاوی عوامل ایجاد کننده نارضایتی مشتریان از برنامههای کاربردی سفارش غذا [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 111-136]
-
برند رهبری
بررسی تاثیر برند رهبری بر شهرت سازمانی؛ تبیین نقش میانجی مشروعیت سازمانی [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 142-167]
-
برندسازی
طراحی الگوی فرآیند کارآفرینی مبتنی بر برندسازی: مورد مطالعه برند پنتر در صنعت نوشت افزار [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 13-42]
-
برندسازی محصولات سبز
طراحی الگوی برندسازی محصولات سبز در صنعت مواد غذایی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 164-188]
-
برند محوری
طراحی الگوی فرآیند کارآفرینی مبتنی بر برندسازی: مورد مطالعه برند پنتر در صنعت نوشت افزار [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 13-42]
-
بستر الکترونیک
فراترکیب محرکهای انتقام الکترونیک مشتری و تعیین اهمیت آنها با تکنیک BWM [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 66-90]
پ
-
پاسخ استراتژیک به بحران
ارائه مدل پاسخهای استراتژیک، اقتضایی و سریع به بحران با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 114-141]
-
پاسخ رفتاری مصرفکننده
تاکسونومی پاسخهای رفتاری مصرفکنندگان در دوران همه گیری کووید-19 با روش فرا ترکیب [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 89-112]
-
پژوهش
روایتپژوهی تجربه پژوهشگران بازاریابی شناختی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 43-60]
ت
-
تبلیغات پیشبرد فروش
تأملی بر ناهمسانی شناختی پس از خرید: واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان پوشاک مد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 13-38]
-
تبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاکچین
شناسایی مفهوم اعتماد مشتری به تبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاکچین: توسعهی مدل با نظریه دادهبنیاد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 92-119]
-
تجارت الکترونیکی
شناسایی مفهوم اعتماد مشتری به تبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاکچین: توسعهی مدل با نظریه دادهبنیاد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 92-119]
-
تجارت الکترونیکی سیار
واکاوی عوامل ایجاد کننده نارضایتی مشتریان از برنامههای کاربردی سفارش غذا [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 111-136]
-
تجربه مثبت و وفاداری نگرشی
استراتژی کانال همه کاره: تاثیر کیفیت تعاملات یکپارچه و سلاست درک شده بر وفاداری مشتریان، از طریق تجربه مثبت [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 87-113]
-
تجربه مشتری
شناسایی عوامل موثر بر تجربه مشتری با رویکرد فراترکیب [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 142-176]
-
تحلیل تم
طراحی الگوی فرآیند کارآفرینی مبتنی بر برندسازی: مورد مطالعه برند پنتر در صنعت نوشت افزار [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 13-42]
-
تحلیل تم
شناسایی ابعاد و مولفه های ملیت گرایی مصرف کننده با روش آمیخته: مطالعه صنعت پوشاک ایران [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 61-86]
-
تحلیل راهبردی
راهبردهای توسعه کارآفرینی در بستر ارتباط دانشگاه و صنعت موردمطالعه: دفتر ارتباط با جامعه دانشگاه رازی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 13-36]
-
تحلیل کلان داده
شناسایی زمینههای کاربرد کلان داده در بازاریابی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 64-87]
-
تحلیل مضمون
ارائه چارچوبی برای ورود موفق دختران دانشجو به حوزه کسب وکارهای نوپا [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 39-64]
-
تصمیمگیری مصرفکننده
ارائه الگوی رفتار پیش از خرید مصرفکننده [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 168-192]
-
تکنیک BWM
فراترکیب محرکهای انتقام الکترونیک مشتری و تعیین اهمیت آنها با تکنیک BWM [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 66-90]
-
توانمندسازی چندگانه
ارائه چارچوبی برای ورود موفق دختران دانشجو به حوزه کسب وکارهای نوپا [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 39-64]
-
توسعه پایداری
طراحی مدل بازاریابی پایداری در صنعت بانکداری ایران [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 88-110]
-
توسعه کارآفرینی
راهبردهای توسعه کارآفرینی در بستر ارتباط دانشگاه و صنعت موردمطالعه: دفتر ارتباط با جامعه دانشگاه رازی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 13-36]
-
تئوری داده بنیاد
طراحی مدل بازاریابی پایداری در صنعت بانکداری ایران [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 88-110]
چ
-
چالش های صنعت بانکداری
ارائه مدل عوامل مؤثر بر شکلگیری و پیامدهای همرقابتی : پژوهشی آمیخته [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 39-64]
ح
-
حراج آنلاین
ارائه مدل علّی متغیرهای مرتبط با قصد خرید مجدد در حراج آنلاین B2C [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 144-168]
خ
-
خبرگی بازار
تأملی بر ناهمسانی شناختی پس از خرید: واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان پوشاک مد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 13-38]
-
خرید لذتجویانه
ارائه مدل علّی متغیرهای مرتبط با قصد خرید مجدد در حراج آنلاین B2C [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 144-168]
د
-
داده بنیاد
طراحی الگوی برندسازی محصولات سبز در صنعت مواد غذایی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 164-188]
-
دانش بنیان
ارائه مدل اجرایی راهبرد باز در شرکتهای دانش بنیان [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 137-163]
-
دانشگاه و صنعت
راهبردهای توسعه کارآفرینی در بستر ارتباط دانشگاه و صنعت موردمطالعه: دفتر ارتباط با جامعه دانشگاه رازی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 13-36]
-
دختران دانشجو
ارائه چارچوبی برای ورود موفق دختران دانشجو به حوزه کسب وکارهای نوپا [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 39-64]
ر
-
راهبرد باز
ارائه مدل اجرایی راهبرد باز در شرکتهای دانش بنیان [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 137-163]
-
رشد اقتصادی
راهبردهای توسعه کارآفرینی در بستر ارتباط دانشگاه و صنعت موردمطالعه: دفتر ارتباط با جامعه دانشگاه رازی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 13-36]
-
رفتار پیش از خرید مصرفکننده
ارائه الگوی رفتار پیش از خرید مصرفکننده [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 168-192]
-
رفتار خرید مصرف کنندگان
تأملی بر ناهمسانی شناختی پس از خرید: واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان پوشاک مد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 13-38]
-
رفتار مصرفکننده
ارائه الگوی رفتار پیش از خرید مصرفکننده [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 168-192]
-
رفتار مصرفکننده
واکاوی عوامل ایجاد کننده نارضایتی مشتریان از برنامههای کاربردی سفارش غذا [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 111-136]
-
روایتپژوهی و تحلیل تم
روایتپژوهی تجربه پژوهشگران بازاریابی شناختی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 43-60]
-
روش فراترکیب
شناسایی عوامل موثر بر تجربه مشتری با رویکرد فراترکیب [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 142-176]
س
-
سلاست و روانی درکشده
استراتژی کانال همه کاره: تاثیر کیفیت تعاملات یکپارچه و سلاست درک شده بر وفاداری مشتریان، از طریق تجربه مثبت [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 87-113]
-
سهولت ادراکشده
ارزشآفرینی برای مشتری از طریق ایجاد آگاهی از خدمات اپلیکیشن های پرداخت آنلاین [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 120-143]
-
سودمندی ادراکشده
ارزشآفرینی برای مشتری از طریق ایجاد آگاهی از خدمات اپلیکیشن های پرداخت آنلاین [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 120-143]
ش
-
شتابدهی
ارائه مدلی برای شتابدهی همکاری شرکتهای بزرگ با کسبوکارهای کوچک [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 13-37]
-
شرکتهای بزرگ
ارائه مدلی برای شتابدهی همکاری شرکتهای بزرگ با کسبوکارهای کوچک [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 13-37]
-
شهرت سازمانی
بررسی تاثیر برند رهبری بر شهرت سازمانی؛ تبیین نقش میانجی مشروعیت سازمانی [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 142-167]
-
شهرت طراح مد
تأملی بر ناهمسانی شناختی پس از خرید: واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان پوشاک مد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 13-38]
ص
-
صنعت بانکداری
ارائه مدل عوامل مؤثر بر شکلگیری و پیامدهای همرقابتی : پژوهشی آمیخته [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 39-64]
-
صنعت بانکداری
طراحی مدل بازاریابی پایداری در صنعت بانکداری ایران [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 88-110]
-
صنعت پوشاک
شناسایی ابعاد و مولفه های ملیت گرایی مصرف کننده با روش آمیخته: مطالعه صنعت پوشاک ایران [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 61-86]
-
صنعت مواد غذایی
طراحی الگوی برندسازی محصولات سبز در صنعت مواد غذایی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 164-188]
ظ
-
ظرفیتسازی هدفمند
ارائه چارچوبی برای ورود موفق دختران دانشجو به حوزه کسب وکارهای نوپا [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 39-64]
ع
-
عشق به برند
تأثیر تجربه فعالیت های بازاریابی بازی سازی بر عشق به برند با تأکید بر نقش میانجی ارزش های لذت جویانه و فایده گرا [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 65-88]
-
عوامل انگیزشی
طراحی مدل بازاریابی پایداری در صنعت بانکداری ایران [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 88-110]
ف
-
فراترکیب
فراترکیب محرکهای انتقام الکترونیک مشتری و تعیین اهمیت آنها با تکنیک BWM [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 66-90]
-
فراترکیب
ارائه مدل پاسخهای استراتژیک، اقتضایی و سریع به بحران با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 114-141]
-
فرا ترکیب
تاکسونومی پاسخهای رفتاری مصرفکنندگان در دوران همه گیری کووید-19 با روش فرا ترکیب [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 89-112]
-
فرایند کارآفرینی
طراحی الگوی فرآیند کارآفرینی مبتنی بر برندسازی: مورد مطالعه برند پنتر در صنعت نوشت افزار [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 13-42]
ق
-
قصد خرید مجدد
ارائه مدل علّی متغیرهای مرتبط با قصد خرید مجدد در حراج آنلاین B2C [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 144-168]
ک
-
کالای داخلی
شناسایی ابعاد و مولفه های ملیت گرایی مصرف کننده با روش آمیخته: مطالعه صنعت پوشاک ایران [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 61-86]
-
کانال همهکاره/ فراگیر
استراتژی کانال همه کاره: تاثیر کیفیت تعاملات یکپارچه و سلاست درک شده بر وفاداری مشتریان، از طریق تجربه مثبت [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 87-113]
-
کرونا ویروس
تاکسونومی پاسخهای رفتاری مصرفکنندگان در دوران همه گیری کووید-19 با روش فرا ترکیب [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 89-112]
-
کسبوکارهای کوچک
ارائه مدلی برای شتابدهی همکاری شرکتهای بزرگ با کسبوکارهای کوچک [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 13-37]
-
کسبوکارهای نوپا
ارائه چارچوبی برای ورود موفق دختران دانشجو به حوزه کسب وکارهای نوپا [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 39-64]
-
کسب و کارهای نوپا
طراحی الگوی فرآیند کارآفرینی مبتنی بر برندسازی: مورد مطالعه برند پنتر در صنعت نوشت افزار [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 13-42]
-
کیفیت تعاملات یکپارچه
استراتژی کانال همه کاره: تاثیر کیفیت تعاملات یکپارچه و سلاست درک شده بر وفاداری مشتریان، از طریق تجربه مثبت [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 87-113]
-
کیفیت وبسایت
ارائه مدل علّی متغیرهای مرتبط با قصد خرید مجدد در حراج آنلاین B2C [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 144-168]
-
کلان داده
شناسایی زمینههای کاربرد کلان داده در بازاریابی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 64-87]
-
کوید -19
تاکسونومی پاسخهای رفتاری مصرفکنندگان در دوران همه گیری کووید-19 با روش فرا ترکیب [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 89-112]
م
-
مدیریت بحران
ارائه مدل پاسخهای استراتژیک، اقتضایی و سریع به بحران با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 114-141]
-
مدیریت تجربه مشتری
شناسایی عوامل موثر بر تجربه مشتری با رویکرد فراترکیب [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 142-176]
-
مدل ساختاری معادلهای
ارائه مدل اثربخشی استراتژی بازاریابی تأثیرگذار در بستر اینستاگرام [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 113-141]
-
مرکز کارآفرینی
راهبردهای توسعه کارآفرینی در بستر ارتباط دانشگاه و صنعت موردمطالعه: دفتر ارتباط با جامعه دانشگاه رازی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 13-36]
-
مشروعیت سازمانی
بررسی تاثیر برند رهبری بر شهرت سازمانی؛ تبیین نقش میانجی مشروعیت سازمانی [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 142-167]
-
مصرف لبنیات
بررسی اثر تجانس خودپنداره، همسالان، خانواده، و جنسیت بر تمایل به مصرف و مصرف واقعی لبنیات [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 169-195]
-
میل به هم رقابتی
ارائه مدل عوامل مؤثر بر شکلگیری و پیامدهای همرقابتی : پژوهشی آمیخته [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 39-64]
-
ملیتگرایی مصرفکننده
شناسایی ابعاد و مولفه های ملیت گرایی مصرف کننده با روش آمیخته: مطالعه صنعت پوشاک ایران [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 61-86]
-
میهن پرستی
شناسایی ابعاد و مولفه های ملیت گرایی مصرف کننده با روش آمیخته: مطالعه صنعت پوشاک ایران [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 61-86]
ن
-
نارضایتی مشتری
واکاوی عوامل ایجاد کننده نارضایتی مشتریان از برنامههای کاربردی سفارش غذا [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 111-136]
-
ناهمسانی شناختی پس از خرید
تأملی بر ناهمسانی شناختی پس از خرید: واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان پوشاک مد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 13-38]
-
نظریه تجانس خودپنداره
بررسی اثر تجانس خودپنداره، همسالان، خانواده، و جنسیت بر تمایل به مصرف و مصرف واقعی لبنیات [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 169-195]
-
نظریه داده بنیاد
ارائه مدل عوامل مؤثر بر شکلگیری و پیامدهای همرقابتی : پژوهشی آمیخته [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 39-64]
-
نظریه داده بنیاد
ارائه مدل اجرایی راهبرد باز در شرکتهای دانش بنیان [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 137-163]
-
نظریه دادهبنیاد
شناسایی مفهوم اعتماد مشتری به تبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاکچین: توسعهی مدل با نظریه دادهبنیاد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 92-119]
-
نگرش
ارزشآفرینی برای مشتری از طریق ایجاد آگاهی از خدمات اپلیکیشن های پرداخت آنلاین [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 120-143]
-
نوجوان
بررسی اثر تجانس خودپنداره، همسالان، خانواده، و جنسیت بر تمایل به مصرف و مصرف واقعی لبنیات [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 169-195]
و
-
واژگان کلیدی:" نوستالژی (یادمانه)"
نوستالژی و نیات رفتاری مصرفکننده؛ تحلیل نقش پیوستگی اجتماعی (SC) و ارزش تجربی (EV) [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 177-198]
-
واژههای کلیدی: برند
بررسی تاثیر برند رهبری بر شهرت سازمانی؛ تبیین نقش میانجی مشروعیت سازمانی [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 142-167]
ه
-
هم رقابتی
ارائه مدل عوامل مؤثر بر شکلگیری و پیامدهای همرقابتی : پژوهشی آمیخته [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 39-64]
-
همکاری
ارائه مدلی برای شتابدهی همکاری شرکتهای بزرگ با کسبوکارهای کوچک [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 13-37]
-
همهگیری
تاکسونومی پاسخهای رفتاری مصرفکنندگان در دوران همه گیری کووید-19 با روش فرا ترکیب [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 89-112]