نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آنتروپی شانون مرور نظام مند پیامدهای سبزنُمایی [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 71-100]

ا

  • ادراک درد فراترکیب ارائه مدل بازاریابی دردناک لذت‌بخش با استفاده از رویکرد پریزما [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 13-42]
  • ادراک لذت فراترکیب ارائه مدل بازاریابی دردناک لذت‌بخش با استفاده از رویکرد پریزما [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 13-42]
  • ارزش ویژه برند نظریه‌پردازی داده‌بنیاد و رویکرد پارادایم رابطه‌گرایی در طراحی مدل ارزش ویژه‌ برند [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 184-217]
  • استارت آپ شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 37-70]
  • اصالت برند داستان‌سُرایی برند و اعتماد به برند با تمرکز بر نقش میانجی اصالت برند [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 169-201]
  • اعتماد به برند داستان‌سُرایی برند و اعتماد به برند با تمرکز بر نقش میانجی اصالت برند [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 169-201]
  • افراد تاثیرگذار نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب) [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 13-36]
  • اقتصاد اشتراکی شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 37-70]
  • اقتصاد اشتراکی بررسی علل تغییر رفتار مصرف‌کنندگان سیستم‌های حمل‌ونقل مبتنی بر درخواست با رویکرد زیست‌بوم نوآوری [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 143-168]
  • اقتصاد مقاومتی طراحی مدل کسب و پایدار در بانک‌های توسعه‌ای با محوریت اقتصاد مقاومتی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 156-182]
  • اقدامات نوآورانه مقیاس‌پذیر ارائه چارچوبی برای تبیین و شکل‌گیری نوآوری استراتژیک در کسب‌وکارهای نوپا [دوره 21، شماره 52، 1401]
  • الگوی ذهنی نظریه های ضمنی روانشناسی مصرف کننده و نقش الگوهای ذهنی در بازاریابی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 13-42]
  • امید بررسی اثر اصول بازی‌وارسازی بر درگیری مشتری با توجه به نقش میانجی امید و وسواس (مورد مطالعه: اپلیکیشن اسنپ) [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 43-70]
  • انتفاع طراحی مدل فراترکیب تناقضات موجود در مسیر کسب دوسوتوانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 43-74]

ب

  • بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب) [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 13-36]
  • بازاریابی دیجیتال نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب) [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 13-36]
  • بازاریابی رسانه‌های اجتماعی نظریه‌پردازی داده‌بنیاد و رویکرد پارادایم رابطه‌گرایی در طراحی مدل ارزش ویژه‌ برند [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 184-217]
  • بازاریابی سبز مرور نظام مند پیامدهای سبزنُمایی [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 71-100]
  • بازاریابی لذت فراترکیب ارائه مدل بازاریابی دردناک لذت‌بخش با استفاده از رویکرد پریزما [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 13-42]
  • بازده‌مطلوب شناسایی و ارزیابی مولفه‌های اثرگذار بر بازده مطلوب سرمایه‌گذاری در تجاری‌سازی پژوهش‌های دانشگاهی‌ایران [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 105-127]
  • بازی‌وارسازی بررسی اثر اصول بازی‌وارسازی بر درگیری مشتری با توجه به نقش میانجی امید و وسواس (مورد مطالعه: اپلیکیشن اسنپ) [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 43-70]
  • بانک‌های توسعه‌ای طراحی مدل کسب و پایدار در بانک‌های توسعه‌ای با محوریت اقتصاد مقاومتی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 156-182]
  • بخش بندی بازار بخش‌بندی بازار مشتریان بالقوه میوه‌های ارگانیک با رویکرد داده‌کاوی (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 101-124]
  • بخش بندی مشتریان بالقوه بخش‌بندی بازار مشتریان بالقوه میوه‌های ارگانیک با رویکرد داده‌کاوی (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 101-124]
  • بین‌المللی‌سازی ارائه چارچوبی برای بین المللی سازی پلتفرم های B2B [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 183-206]

پ

  • پایداری طراحی مدل کسب و پایدار در بانک‌های توسعه‌ای با محوریت اقتصاد مقاومتی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 156-182]
  • پژوهش‌های دانشگاهی و صنایع‌دانش‌بنیان شناسایی و ارزیابی مولفه‌های اثرگذار بر بازده مطلوب سرمایه‌گذاری در تجاری‌سازی پژوهش‌های دانشگاهی‌ایران [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 105-127]
  • پلت‌فرم‌ ارائه چارچوبی برای بین المللی سازی پلتفرم های B2B [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 183-206]

ت

  • تجاری‌سازی شناسایی و ارزیابی مولفه‌های اثرگذار بر بازده مطلوب سرمایه‌گذاری در تجاری‌سازی پژوهش‌های دانشگاهی‌ایران [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 105-127]
  • تجربه برند نظریه‌پردازی داده‌بنیاد و رویکرد پارادایم رابطه‌گرایی در طراحی مدل ارزش ویژه‌ برند [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 184-217]
  • تجربه قیمتی مشتری طراحی چارچوب تجربه قیمتی مشتریان مبتنی بر نقاط تماس مشتری در کانال‌های چندگانه [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 75-104]
  • تحلیل تم طراحی مدل کسب و پایدار در بانک‌های توسعه‌ای با محوریت اقتصاد مقاومتی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 156-182]
  • تحلیل لایه‌ای علت‌ها بررسی علل تغییر رفتار مصرف‌کنندگان سیستم‌های حمل‌ونقل مبتنی بر درخواست با رویکرد زیست‌بوم نوآوری [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 143-168]
  • تحلیل مضمون شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 37-70]
  • تعامل مشتری با برند بررسی مفهوم هم‌تخریبی ارزش برند در فرایند تعاملی تجربه مشتری- برند [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 153-183]
  • تناقض طراحی مدل فراترکیب تناقضات موجود در مسیر کسب دوسوتوانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 43-74]
  • تنش طراحی مدل فراترکیب تناقضات موجود در مسیر کسب دوسوتوانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 43-74]

خ

  • خرید بررسی اثر اصول بازی‌وارسازی بر درگیری مشتری با توجه به نقش میانجی امید و وسواس (مورد مطالعه: اپلیکیشن اسنپ) [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 43-70]
  • خوشه بندی بخش‌بندی بازار مشتریان بالقوه میوه‌های ارگانیک با رویکرد داده‌کاوی (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 101-124]

د

  • داده‌بنیاد گلیزری ارائه چارچوبی برای تبیین و شکل‌گیری نوآوری استراتژیک در کسب‌وکارهای نوپا [دوره 21، شماره 52، 1401]
  • داده کاوی بخش‌بندی بازار مشتریان بالقوه میوه‌های ارگانیک با رویکرد داده‌کاوی (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 101-124]
  • داستان سرایی برند داستان‌سُرایی برند و اعتماد به برند با تمرکز بر نقش میانجی اصالت برند [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 169-201]
  • درگیری مشتری بررسی اثر اصول بازی‌وارسازی بر درگیری مشتری با توجه به نقش میانجی امید و وسواس (مورد مطالعه: اپلیکیشن اسنپ) [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 43-70]
  • درگیری مشتری نظریه‌پردازی داده‌بنیاد و رویکرد پارادایم رابطه‌گرایی در طراحی مدل ارزش ویژه‌ برند [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 184-217]

ر

  • رسانه‌های اجتماعی نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب) [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 13-36]
  • رسانه‌های اجتماعی واکاوی مفهوم مسئولیت اجتماعی دیجیتال: بررسی عملکرد کسب‌وکارهای ایرانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 128-155]
  • رفتار مصرف کننده نظریه های ضمنی روانشناسی مصرف کننده و نقش الگوهای ذهنی در بازاریابی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 13-42]
  • رفتار مصرف‌کننده بررسی علل تغییر رفتار مصرف‌کنندگان سیستم‌های حمل‌ونقل مبتنی بر درخواست با رویکرد زیست‌بوم نوآوری [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 143-168]
  • رفتار هم‌آفرینی طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 71-94]
  • روانشناسی مصرف کننده نظریه های ضمنی روانشناسی مصرف کننده و نقش الگوهای ذهنی در بازاریابی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 13-42]
  • رویکرد فراترکیب نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب) [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 13-36]

ز

  • زیست‌بوم نوآوری بررسی علل تغییر رفتار مصرف‌کنندگان سیستم‌های حمل‌ونقل مبتنی بر درخواست با رویکرد زیست‌بوم نوآوری [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 143-168]

س

  • سازمان طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 71-94]
  • سبزنُمایی مرور نظام مند پیامدهای سبزنُمایی [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 71-100]
  • سرمایه‌گذاری شناسایی و ارزیابی مولفه‌های اثرگذار بر بازده مطلوب سرمایه‌گذاری در تجاری‌سازی پژوهش‌های دانشگاهی‌ایران [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 105-127]
  • سفر مشتری طراحی چارچوب تجربه قیمتی مشتریان مبتنی بر نقاط تماس مشتری در کانال‌های چندگانه [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 75-104]

ف

  • فراترکیب طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 71-94]
  • فراترکیب طراحی مدل فراترکیب تناقضات موجود در مسیر کسب دوسوتوانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 43-74]
  • فراترکیب فراترکیب ارائه مدل بازاریابی دردناک لذت‌بخش با استفاده از رویکرد پریزما [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 13-42]
  • فراترکیب مرور نظام مند پیامدهای سبزنُمایی [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 71-100]
  • فراترکیب بازاریابی فراترکیب ارائه مدل بازاریابی دردناک لذت‌بخش با استفاده از رویکرد پریزما [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 13-42]
  • فرآیند تجربه مشتری- برند بررسی مفهوم هم‌تخریبی ارزش برند در فرایند تعاملی تجربه مشتری- برند [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 153-183]

ق

  • قابلیت دوسوتوانی طراحی مدل فراترکیب تناقضات موجود در مسیر کسب دوسوتوانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 43-74]
  • قصد خرید مشتریان شناسایی مزایای بازی‌وارسازی مشتریان فروشگاه‌های آنلاین مبتنی بر روش تحلیل تم [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 125-152]

ک

  • کانال‌ها چندگانه طراحی چارچوب تجربه قیمتی مشتریان مبتنی بر نقاط تماس مشتری در کانال‌های چندگانه [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 75-104]
  • کسب‌وکار B2B ارائه چارچوبی برای بین المللی سازی پلتفرم های B2B [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 183-206]
  • کسب‌وکارهای نوپا ارائه چارچوبی برای تبیین و شکل‌گیری نوآوری استراتژیک در کسب‌وکارهای نوپا [دوره 21، شماره 52، 1401]

م

  • محصولات ارگانیک بخش‌بندی بازار مشتریان بالقوه میوه‌های ارگانیک با رویکرد داده‌کاوی (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 101-124]
  • مدیریت دانش مشتری نظریه‌پردازی داده‌بنیاد و رویکرد پارادایم رابطه‌گرایی در طراحی مدل ارزش ویژه‌ برند [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 184-217]
  • مدل کسب‌وکار پایدار طراحی مدل کسب و پایدار در بانک‌های توسعه‌ای با محوریت اقتصاد مقاومتی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 156-182]
  • مزایای بازی‌وارسازی شناسایی مزایای بازی‌وارسازی مشتریان فروشگاه‌های آنلاین مبتنی بر روش تحلیل تم [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 125-152]
  • مزایای شناختی شناسایی مزایای بازی‌وارسازی مشتریان فروشگاه‌های آنلاین مبتنی بر روش تحلیل تم [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 125-152]
  • مزایای یکپارچه اجتماعی شناسایی مزایای بازی‌وارسازی مشتریان فروشگاه‌های آنلاین مبتنی بر روش تحلیل تم [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 125-152]
  • مزایای یکپارچه شخصی شناسایی مزایای بازی‌وارسازی مشتریان فروشگاه‌های آنلاین مبتنی بر روش تحلیل تم [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 125-152]
  • مسئولیت اجتماعی واکاوی مفهوم مسئولیت اجتماعی دیجیتال: بررسی عملکرد کسب‌وکارهای ایرانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 128-155]
  • مسئولیت اجتماعی دیجیتال واکاوی مفهوم مسئولیت اجتماعی دیجیتال: بررسی عملکرد کسب‌وکارهای ایرانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 128-155]
  • مسئولیت اجتماعی شرکت مرور نظام مند پیامدهای سبزنُمایی [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 71-100]
  • مطالعه کیفی طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 71-94]
  • مقایسه قیمتی طراحی چارچوب تجربه قیمتی مشتریان مبتنی بر نقاط تماس مشتری در کانال‌های چندگانه [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 75-104]

ن

  • نظریه ضمنی هوش نظریه های ضمنی روانشناسی مصرف کننده و نقش الگوهای ذهنی در بازاریابی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 13-42]
  • نوآوری بررسی علل تغییر رفتار مصرف‌کنندگان سیستم‌های حمل‌ونقل مبتنی بر درخواست با رویکرد زیست‌بوم نوآوری [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 143-168]
  • نوآوری استراتژیک ارائه چارچوبی برای تبیین و شکل‌گیری نوآوری استراتژیک در کسب‌وکارهای نوپا [دوره 21، شماره 52، 1401]

و

  • وسواس بررسی اثر اصول بازی‌وارسازی بر درگیری مشتری با توجه به نقش میانجی امید و وسواس (مورد مطالعه: اپلیکیشن اسنپ) [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 43-70]

ه

  • هم‌آفرینی شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 37-70]
  • هم آفرینی ارزش شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 37-70]
  • هم‌آفرینی برند طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 71-94]
  • هم‌افزایی نوآورانه تکرارپذیر ارائه چارچوبی برای تبیین و شکل‌گیری نوآوری استراتژیک در کسب‌وکارهای نوپا [دوره 21، شماره 52، 1401]
  • هم‌تخریبی ارزش برند بررسی مفهوم هم‌تخریبی ارزش برند در فرایند تعاملی تجربه مشتری- برند [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 153-183]