نمایه کلیدواژه ها

ا

  • استارت آپ شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی [دوره 21، شماره 49، 1401]
  • اصالت برند داستان‌سُرایی برند و اعتماد به برند با تمرکز بر نقش میانجی اصالت برند [دوره 21، شماره 49، 1401]
  • اعتماد به برند داستان‌سُرایی برند و اعتماد به برند با تمرکز بر نقش میانجی اصالت برند [دوره 21، شماره 49، 1401]
  • افراد تاثیرگذار نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب) [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 13-36]
  • اقتصاد اشتراکی شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی [دوره 21، شماره 49، 1401]
  • اقتصاد اشتراکی بررسی علل تغییر رفتار مصرف‌کنندگان سیستم‌های حمل‌ونقل مبتنی بر درخواست با رویکرد زیست‌بوم نوآوری [دوره 21، شماره 49، 1401]
  • الگوی ذهنی نظریه های ضمنی روانشناسی مصرف کننده و نقش الگوهای ذهنی در بازاریابی [دوره 21، شماره 50، 1401]
  • انتفاع طراحی مدل فراترکیب تناقضات موجود در مسیر کسب دوسوتوانی [دوره 21، شماره 50، 1401]

ب

ت

  • تحلیل لایه‌ای علت‌ها بررسی علل تغییر رفتار مصرف‌کنندگان سیستم‌های حمل‌ونقل مبتنی بر درخواست با رویکرد زیست‌بوم نوآوری [دوره 21، شماره 49، 1401]
  • تحلیل مضمون شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی [دوره 21، شماره 49، 1401]
  • تناقض طراحی مدل فراترکیب تناقضات موجود در مسیر کسب دوسوتوانی [دوره 21، شماره 50، 1401]
  • تنش طراحی مدل فراترکیب تناقضات موجود در مسیر کسب دوسوتوانی [دوره 21، شماره 50، 1401]

د

  • داستان سرایی برند داستان‌سُرایی برند و اعتماد به برند با تمرکز بر نقش میانجی اصالت برند [دوره 21، شماره 49، 1401]

ر

  • رسانه‌های اجتماعی نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب) [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 13-36]
  • رفتار مصرف کننده نظریه های ضمنی روانشناسی مصرف کننده و نقش الگوهای ذهنی در بازاریابی [دوره 21، شماره 50، 1401]
  • رفتار مصرف‌کننده بررسی علل تغییر رفتار مصرف‌کنندگان سیستم‌های حمل‌ونقل مبتنی بر درخواست با رویکرد زیست‌بوم نوآوری [دوره 21، شماره 49، 1401]
  • رفتار هم‌آفرینی طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها [دوره 21، شماره 49، 1401]
  • روانشناسی مصرف کننده نظریه های ضمنی روانشناسی مصرف کننده و نقش الگوهای ذهنی در بازاریابی [دوره 21، شماره 50، 1401]
  • رویکرد فراترکیب نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب) [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 13-36]

ز

  • زیست‌بوم نوآوری بررسی علل تغییر رفتار مصرف‌کنندگان سیستم‌های حمل‌ونقل مبتنی بر درخواست با رویکرد زیست‌بوم نوآوری [دوره 21، شماره 49، 1401]

س

  • سازمان طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها [دوره 21، شماره 49، 1401]

ف

  • فراترکیب طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها [دوره 21، شماره 49، 1401]
  • فراترکیب طراحی مدل فراترکیب تناقضات موجود در مسیر کسب دوسوتوانی [دوره 21، شماره 50، 1401]

ق

  • قابلیت دوسوتوانی طراحی مدل فراترکیب تناقضات موجود در مسیر کسب دوسوتوانی [دوره 21، شماره 50، 1401]

م

  • مطالعه کیفی طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها [دوره 21، شماره 49، 1401]

ن

  • نظریه ضمنی هوش نظریه های ضمنی روانشناسی مصرف کننده و نقش الگوهای ذهنی در بازاریابی [دوره 21، شماره 50، 1401]
  • نوآوری بررسی علل تغییر رفتار مصرف‌کنندگان سیستم‌های حمل‌ونقل مبتنی بر درخواست با رویکرد زیست‌بوم نوآوری [دوره 21، شماره 49، 1401]

ه

  • هم‌آفرینی شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی [دوره 21، شماره 49، 1401]
  • هم آفرینی ارزش شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی [دوره 21، شماره 49، 1401]
  • هم‌آفرینی برند طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها [دوره 21، شماره 49، 1401]