آ
-
آنتروپی شانون
مرور نظام مند پیامدهای سبزنُمایی [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 71-100]
ا
-
ابزار و پلتفرم بازاریابی B2B
ارائه مدل بلوغ بازاریابی B2B با استفاده از روش فراترکیب (مطالعه موردی زنجیره ارزش خودروسازی) [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 109-153]
-
اثرات شبکه
پیشایندهای وفاداری کاربران در پلتفرمها از دیدگاه اثرات شبکه [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 63-85]
-
ادراک درد
فراترکیب ارائه مدل بازاریابی دردناک لذتبخش با استفاده از رویکرد پریزما [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 13-42]
-
ادراک لذت
فراترکیب ارائه مدل بازاریابی دردناک لذتبخش با استفاده از رویکرد پریزما [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 13-42]
-
ارزش ویژه برند
نظریهپردازی دادهبنیاد و رویکرد پارادایم رابطهگرایی در طراحی مدل ارزش ویژه برند [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 184-217]
-
استارت آپ
شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 37-70]
-
استراتژی بیشفروشی
استراتژی بیشفروشی و قصد خرید مجدد مصرفکننده بر اساس نظریه چشمداشت [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 154-175]
-
اصالت برند
داستانسُرایی برند و اعتماد به برند با تمرکز بر نقش میانجی اصالت برند [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 169-201]
-
اعتماد بازیگران سمت تقاضا
پیشایندهای وفاداری کاربران در پلتفرمها از دیدگاه اثرات شبکه [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 63-85]
-
اعتماد به برند
داستانسُرایی برند و اعتماد به برند با تمرکز بر نقش میانجی اصالت برند [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 169-201]
-
افراد تاثیرگذار
نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب) [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 13-36]
-
اقتصاد اشتراکی
شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 37-70]
-
اقتصاد اشتراکی
بررسی علل تغییر رفتار مصرفکنندگان سیستمهای حملونقل مبتنی بر درخواست با رویکرد زیستبوم نوآوری [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 143-168]
-
اقتصاد مقیاس سمت تقاضا
پیشایندهای وفاداری کاربران در پلتفرمها از دیدگاه اثرات شبکه [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 63-85]
-
اقتصاد مقاومتی
طراحی مدل کسب و پایدار در بانکهای توسعهای با محوریت اقتصاد مقاومتی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 156-182]
-
اقدامات نوآورانه مقیاسپذیر
ارائه چارچوبی برای تبیین و شکلگیری نوآوری استراتژیک در کسبوکارهای نوپا [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 13-38]
-
الگوی ذهنی
نظریه های ضمنی روانشناسی مصرف کننده و نقش الگوهای ذهنی در بازاریابی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 13-42]
-
امید
بررسی اثر اصول بازیوارسازی بر درگیری مشتری با توجه به نقش میانجی امید و وسواس (مورد مطالعه: اپلیکیشن اسنپ) [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 43-70]
-
انتفاع
طراحی مدل فراترکیب تناقضات موجود در مسیر کسب دوسوتوانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 43-74]
ب
-
بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار
نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب) [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 13-36]
-
بازاریابی دیجیتال
نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب) [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 13-36]
-
بازاریابی رسانههای اجتماعی
نظریهپردازی دادهبنیاد و رویکرد پارادایم رابطهگرایی در طراحی مدل ارزش ویژه برند [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 184-217]
-
بازاریابی سبز
مرور نظام مند پیامدهای سبزنُمایی [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 71-100]
-
بازاریابی لذت
فراترکیب ارائه مدل بازاریابی دردناک لذتبخش با استفاده از رویکرد پریزما [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 13-42]
-
بازدهمطلوب
شناسایی و ارزیابی مولفههای اثرگذار بر بازده مطلوب سرمایهگذاری در تجاریسازی پژوهشهای دانشگاهیایران [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 105-127]
-
بازیوارسازی
بررسی اثر اصول بازیوارسازی بر درگیری مشتری با توجه به نقش میانجی امید و وسواس (مورد مطالعه: اپلیکیشن اسنپ) [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 43-70]
-
باشگاههای فوتبال
چگونه شایستگیهای مدیران بازاریابی به عملکرد تبدیل میشود؟ (مورد مطالعه: باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 86-108]
-
بانکهای توسعهای
طراحی مدل کسب و پایدار در بانکهای توسعهای با محوریت اقتصاد مقاومتی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 156-182]
-
بخش بندی بازار
بخشبندی بازار مشتریان بالقوه میوههای ارگانیک با رویکرد دادهکاوی (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 101-124]
-
بخش بندی مشتریان بالقوه
بخشبندی بازار مشتریان بالقوه میوههای ارگانیک با رویکرد دادهکاوی (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 101-124]
-
برند
اثر جذبه شخصیت برند و درک از جهانی بودن برند در وابستگی عاطفی مصرف کننده با نقش میانجی درک از لوکس بودن برند (مورد مطالعه : پوشاک ترکیه در اردبیل) [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 176-203]
-
برون سپاری
ارزیابی و کلاسه بندی تامین کنندگان برای برون سپاری بر اساس تکنیک پرومسورت [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 39-62]
-
بینالمللیسازی
ارائه چارچوبی برای بین المللی سازی پلتفرم های B2B [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 183-206]
پ
-
پایداری
طراحی مدل کسب و پایدار در بانکهای توسعهای با محوریت اقتصاد مقاومتی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 156-182]
-
پرومسورت
ارزیابی و کلاسه بندی تامین کنندگان برای برون سپاری بر اساس تکنیک پرومسورت [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 39-62]
-
پژوهشهای دانشگاهی و صنایعدانشبنیان
شناسایی و ارزیابی مولفههای اثرگذار بر بازده مطلوب سرمایهگذاری در تجاریسازی پژوهشهای دانشگاهیایران [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 105-127]
-
پلتفرم
ارائه چارچوبی برای بین المللی سازی پلتفرم های B2B [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 183-206]
ت
-
تجاریسازی
شناسایی و ارزیابی مولفههای اثرگذار بر بازده مطلوب سرمایهگذاری در تجاریسازی پژوهشهای دانشگاهیایران [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 105-127]
-
تجربه برند
نظریهپردازی دادهبنیاد و رویکرد پارادایم رابطهگرایی در طراحی مدل ارزش ویژه برند [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 184-217]
-
تجربه قیمتی مشتری
طراحی چارچوب تجربه قیمتی مشتریان مبتنی بر نقاط تماس مشتری در کانالهای چندگانه [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 75-104]
-
تحلیل تم
طراحی مدل کسب و پایدار در بانکهای توسعهای با محوریت اقتصاد مقاومتی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 156-182]
-
تحلیل لایهای علتها
بررسی علل تغییر رفتار مصرفکنندگان سیستمهای حملونقل مبتنی بر درخواست با رویکرد زیستبوم نوآوری [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 143-168]
-
تحلیل مضمون
شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 37-70]
-
تعامل مشتری با برند
بررسی مفهوم همتخریبی ارزش برند در فرایند تعاملی تجربه مشتری- برند [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 153-183]
-
تکنیک چندمعیاره
ارزیابی و کلاسه بندی تامین کنندگان برای برون سپاری بر اساس تکنیک پرومسورت [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 39-62]
-
تناقض
طراحی مدل فراترکیب تناقضات موجود در مسیر کسب دوسوتوانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 43-74]
-
تنش
طراحی مدل فراترکیب تناقضات موجود در مسیر کسب دوسوتوانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 43-74]
-
تئوری داده بنیاد
ارائه مدل بلوغ بازاریابی B2B با استفاده از روش فراترکیب (مطالعه موردی زنجیره ارزش خودروسازی) [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 109-153]
ج
-
جذبه شخصیت برند
اثر جذبه شخصیت برند و درک از جهانی بودن برند در وابستگی عاطفی مصرف کننده با نقش میانجی درک از لوکس بودن برند (مورد مطالعه : پوشاک ترکیه در اردبیل) [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 176-203]
د
-
دادهبنیاد گلیزری
ارائه چارچوبی برای تبیین و شکلگیری نوآوری استراتژیک در کسبوکارهای نوپا [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 13-38]
-
داده کاوی
بخشبندی بازار مشتریان بالقوه میوههای ارگانیک با رویکرد دادهکاوی (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 101-124]
-
داستان سرایی برند
داستانسُرایی برند و اعتماد به برند با تمرکز بر نقش میانجی اصالت برند [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 169-201]
-
درک از جهانی بودن برند
اثر جذبه شخصیت برند و درک از جهانی بودن برند در وابستگی عاطفی مصرف کننده با نقش میانجی درک از لوکس بودن برند (مورد مطالعه : پوشاک ترکیه در اردبیل) [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 176-203]
-
درک از لوکس بودن برند
اثر جذبه شخصیت برند و درک از جهانی بودن برند در وابستگی عاطفی مصرف کننده با نقش میانجی درک از لوکس بودن برند (مورد مطالعه : پوشاک ترکیه در اردبیل) [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 176-203]
-
درگیری مشتری
بررسی اثر اصول بازیوارسازی بر درگیری مشتری با توجه به نقش میانجی امید و وسواس (مورد مطالعه: اپلیکیشن اسنپ) [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 43-70]
-
درگیری مشتری
نظریهپردازی دادهبنیاد و رویکرد پارادایم رابطهگرایی در طراحی مدل ارزش ویژه برند [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 184-217]
ر
-
رسانههای اجتماعی
نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب) [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 13-36]
-
رسانههای اجتماعی
واکاوی مفهوم مسئولیت اجتماعی دیجیتال: بررسی عملکرد کسبوکارهای ایرانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 128-155]
-
رفتار مصرف کننده
نظریه های ضمنی روانشناسی مصرف کننده و نقش الگوهای ذهنی در بازاریابی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 13-42]
-
رفتار مصرفکننده
بررسی علل تغییر رفتار مصرفکنندگان سیستمهای حملونقل مبتنی بر درخواست با رویکرد زیستبوم نوآوری [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 143-168]
-
رفتار همآفرینی
طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 71-94]
-
رقابت تهاجمی
پیشایندهای وفاداری کاربران در پلتفرمها از دیدگاه اثرات شبکه [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 63-85]
-
روانشناسی مصرف کننده
نظریه های ضمنی روانشناسی مصرف کننده و نقش الگوهای ذهنی در بازاریابی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 13-42]
-
رویکرد فراترکیب
نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب) [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 13-36]
ز
-
زیستبوم نوآوری
بررسی علل تغییر رفتار مصرفکنندگان سیستمهای حملونقل مبتنی بر درخواست با رویکرد زیستبوم نوآوری [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 143-168]
س
-
سازمان
طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 71-94]
-
سبزنُمایی
مرور نظام مند پیامدهای سبزنُمایی [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 71-100]
-
سرمایهگذاری
شناسایی و ارزیابی مولفههای اثرگذار بر بازده مطلوب سرمایهگذاری در تجاریسازی پژوهشهای دانشگاهیایران [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 105-127]
-
سفر مشتری
طراحی چارچوب تجربه قیمتی مشتریان مبتنی بر نقاط تماس مشتری در کانالهای چندگانه [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 75-104]
ش
-
شاخصهای کلیدی عملکرد B2B
ارائه مدل بلوغ بازاریابی B2B با استفاده از روش فراترکیب (مطالعه موردی زنجیره ارزش خودروسازی) [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 109-153]
ص
-
صنعت مخابرات
استراتژی بیشفروشی و قصد خرید مجدد مصرفکننده بر اساس نظریه چشمداشت [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 154-175]
ع
-
عملیات و فرآیند بازاریابی B2B
ارائه مدل بلوغ بازاریابی B2B با استفاده از روش فراترکیب (مطالعه موردی زنجیره ارزش خودروسازی) [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 109-153]
-
عوامل بنیادی
چگونه شایستگیهای مدیران بازاریابی به عملکرد تبدیل میشود؟ (مورد مطالعه: باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 86-108]
-
عوامل ساختاری
چگونه شایستگیهای مدیران بازاریابی به عملکرد تبدیل میشود؟ (مورد مطالعه: باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 86-108]
-
عوامل سازمانی
چگونه شایستگیهای مدیران بازاریابی به عملکرد تبدیل میشود؟ (مورد مطالعه: باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 86-108]
-
عوامل محیطی
چگونه شایستگیهای مدیران بازاریابی به عملکرد تبدیل میشود؟ (مورد مطالعه: باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 86-108]
ف
-
فراترکیب
طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 71-94]
-
فراترکیب
طراحی مدل فراترکیب تناقضات موجود در مسیر کسب دوسوتوانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 43-74]
-
فراترکیب
فراترکیب ارائه مدل بازاریابی دردناک لذتبخش با استفاده از رویکرد پریزما [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 13-42]
-
فراترکیب
مرور نظام مند پیامدهای سبزنُمایی [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 71-100]
-
فراترکیب بازاریابی
فراترکیب ارائه مدل بازاریابی دردناک لذتبخش با استفاده از رویکرد پریزما [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 13-42]
-
فرآیند تجربه مشتری- برند
بررسی مفهوم همتخریبی ارزش برند در فرایند تعاملی تجربه مشتری- برند [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 153-183]
-
فروش مکمل
استراتژی بیشفروشی و قصد خرید مجدد مصرفکننده بر اساس نظریه چشمداشت [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 154-175]
ق
-
قابلیت دوسوتوانی
طراحی مدل فراترکیب تناقضات موجود در مسیر کسب دوسوتوانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 43-74]
-
قصد خرید مشتریان
شناسایی مزایای بازیوارسازی مشتریان فروشگاههای آنلاین مبتنی بر روش تحلیل تم [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 125-152]
ک
-
کانالها چندگانه
طراحی چارچوب تجربه قیمتی مشتریان مبتنی بر نقاط تماس مشتری در کانالهای چندگانه [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 75-104]
-
کسبوکار B2B
ارائه چارچوبی برای بین المللی سازی پلتفرم های B2B [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 183-206]
-
کسبوکارهای نوپا
ارائه چارچوبی برای تبیین و شکلگیری نوآوری استراتژیک در کسبوکارهای نوپا [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 13-38]
-
کلاسه بندی
ارزیابی و کلاسه بندی تامین کنندگان برای برون سپاری بر اساس تکنیک پرومسورت [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 39-62]
م
-
محصولات ارگانیک
بخشبندی بازار مشتریان بالقوه میوههای ارگانیک با رویکرد دادهکاوی (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 101-124]
-
مدیریت دانش مشتری
نظریهپردازی دادهبنیاد و رویکرد پارادایم رابطهگرایی در طراحی مدل ارزش ویژه برند [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 184-217]
-
مدل بلوغ بازاریابی B2B
ارائه مدل بلوغ بازاریابی B2B با استفاده از روش فراترکیب (مطالعه موردی زنجیره ارزش خودروسازی) [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 109-153]
-
مدل کسبوکار پایدار
طراحی مدل کسب و پایدار در بانکهای توسعهای با محوریت اقتصاد مقاومتی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 156-182]
-
مزایای بازیوارسازی
شناسایی مزایای بازیوارسازی مشتریان فروشگاههای آنلاین مبتنی بر روش تحلیل تم [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 125-152]
-
مزایای شناختی
شناسایی مزایای بازیوارسازی مشتریان فروشگاههای آنلاین مبتنی بر روش تحلیل تم [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 125-152]
-
مزایای یکپارچه اجتماعی
شناسایی مزایای بازیوارسازی مشتریان فروشگاههای آنلاین مبتنی بر روش تحلیل تم [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 125-152]
-
مزایای یکپارچه شخصی
شناسایی مزایای بازیوارسازی مشتریان فروشگاههای آنلاین مبتنی بر روش تحلیل تم [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 125-152]
-
مسئولیت اجتماعی
واکاوی مفهوم مسئولیت اجتماعی دیجیتال: بررسی عملکرد کسبوکارهای ایرانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 128-155]
-
مسئولیت اجتماعی دیجیتال
واکاوی مفهوم مسئولیت اجتماعی دیجیتال: بررسی عملکرد کسبوکارهای ایرانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 128-155]
-
مسئولیت اجتماعی شرکت
مرور نظام مند پیامدهای سبزنُمایی [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 71-100]
-
مطالعه کیفی
طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 71-94]
-
مقایسه قیمتی
طراحی چارچوب تجربه قیمتی مشتریان مبتنی بر نقاط تماس مشتری در کانالهای چندگانه [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 75-104]
ن
-
نظریة چشمداشت
استراتژی بیشفروشی و قصد خرید مجدد مصرفکننده بر اساس نظریه چشمداشت [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 154-175]
-
نظریه ضمنی هوش
نظریه های ضمنی روانشناسی مصرف کننده و نقش الگوهای ذهنی در بازاریابی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 13-42]
-
نمایه های مرجع
ارزیابی و کلاسه بندی تامین کنندگان برای برون سپاری بر اساس تکنیک پرومسورت [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 39-62]
-
نوآوری
بررسی علل تغییر رفتار مصرفکنندگان سیستمهای حملونقل مبتنی بر درخواست با رویکرد زیستبوم نوآوری [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 143-168]
-
نوآوری استراتژیک
ارائه چارچوبی برای تبیین و شکلگیری نوآوری استراتژیک در کسبوکارهای نوپا [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 13-38]
و
-
وابستگی عاطفی مصرفکننده
اثر جذبه شخصیت برند و درک از جهانی بودن برند در وابستگی عاطفی مصرف کننده با نقش میانجی درک از لوکس بودن برند (مورد مطالعه : پوشاک ترکیه در اردبیل) [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 176-203]
-
وسواس
بررسی اثر اصول بازیوارسازی بر درگیری مشتری با توجه به نقش میانجی امید و وسواس (مورد مطالعه: اپلیکیشن اسنپ) [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 43-70]
-
وفاداری کاربران پلتفرم
پیشایندهای وفاداری کاربران در پلتفرمها از دیدگاه اثرات شبکه [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 63-85]
ه
-
همآفرینی
شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 37-70]
-
هم آفرینی ارزش
شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 37-70]
-
همآفرینی برند
طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 71-94]
-
همافزایی نوآورانه تکرارپذیر
ارائه چارچوبی برای تبیین و شکلگیری نوآوری استراتژیک در کسبوکارهای نوپا [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 13-38]
-
همتخریبی ارزش برند
بررسی مفهوم همتخریبی ارزش برند در فرایند تعاملی تجربه مشتری- برند [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 153-183]