ارزشآفرینی چابک
طراحی مدل ارزشآفرینی چابک در صنایع کوچک و متوسط ایران [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 72-112]
ارزش درکشدۀ خدمات
تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درکشدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطهای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستانهای شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402]
اشتغال دانشبنیان
واکاوی موانع و مشکلات شرکتهای دانشبنیان در استان ایلام [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 196-228]
اصالت برند
بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند [دوره 22، شماره 54، 1402]
انرژی های تجدیدپذیر
ارائه مدل شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر برای بخش مصرفی صنعت به روش مفهوم سازی داده بنیاد [دوره 22، شماره 54، 1402]
ب
بازاریابی جوامع دور از وطن
تحلیل گفتمان بازاریابی جوامع دور از وطن [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 49-71]
بازاریابی سبز
مفهوم پردازی چالشهای بازاریابی سبز در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 22، شماره 54، 1402]
بازی وارسازی
بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 175-195]
بخش مصرفی صنعت
ارائه مدل شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر برای بخش مصرفی صنعت به روش مفهوم سازی داده بنیاد [دوره 22، شماره 54، 1402]
تمایل به خرید
بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 175-195]
توسعه نوآوری
واکاوی موانع و مشکلات شرکتهای دانشبنیان در استان ایلام [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 196-228]
تئوری دیگری
خوانش لاکانی از میل مصرفکننده در ساحتهای خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]
ج
جوامع دور از وطن
تحلیل گفتمان بازاریابی جوامع دور از وطن [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 49-71]
چ
چالش
مفهوم پردازی چالشهای بازاریابی سبز در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 22، شماره 54، 1402]
خ
خودانگاره مشتری
بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند [دوره 22، شماره 54، 1402]
د
داده بنیان
ارائه مدل شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر برای بخش مصرفی صنعت به روش مفهوم سازی داده بنیاد [دوره 22، شماره 54، 1402]
ر
رضایت مشتری
بررسی مدیریت کلان دادهها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 22، شماره 54، 1402]
رفتار تعاملی کارکنان خط مقدم
تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درکشدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطهای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستانهای شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402]
رفتار شهروندی مشتری
تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درکشدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطهای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستانهای شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402]
رفتار مشارکتی مشتری
تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درکشدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطهای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستانهای شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402]
ز
زنجیره ارزشآفرینی
طراحی مدل ارزشآفرینی چابک در صنایع کوچک و متوسط ایران [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 72-112]
س
ساحت خیالی
خوانش لاکانی از میل مصرفکننده در ساحتهای خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]
ساحت نمادین
خوانش لاکانی از میل مصرفکننده در ساحتهای خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]
سنجه میل
خوانش لاکانی از میل مصرفکننده در ساحتهای خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]
ش
شبکه ارزش
ارائه مدل شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر برای بخش مصرفی صنعت به روش مفهوم سازی داده بنیاد [دوره 22، شماره 54، 1402]
شبکههای اجتماعی
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر بهبود قدرت گفتگوپذیری برند در شبکههای اجتماعی با روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 148-174]
شجاعت برند
فهم پدیده شجاعت برند در صنعت مد [دوره 22، شماره 54، 1402]
شرکت های بیمه
بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 175-195]
شرکتهای کارآفرینانه
واکاوی موانع و مشکلات شرکتهای دانشبنیان در استان ایلام [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 196-228]
ص
صنایع کوچک و متوسط
طراحی مدل ارزشآفرینی چابک در صنایع کوچک و متوسط ایران [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 72-112]
صنعت 0/4
شناسایی عناصر سازندۀ بلوغ دیجیتال برای ترسیم استراتژی صنعت 0/4: با ابزارهای فراداده توصیفی و متن کاوی [دوره 22، شماره 54، 1402]
صنعت بیمه
بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 175-195]
صنعت خرده فروشی
بررسی مدیریت کلان دادهها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 22، شماره 54، 1402]
صنعت مد
فهم پدیده شجاعت برند در صنعت مد [دوره 22، شماره 54، 1402]
ع
عملکرد سازمانی
بررسی مدیریت کلان دادهها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 22، شماره 54، 1402]
ف
فراترکیب
مفهوم پردازی چالشهای بازاریابی سبز در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 22، شماره 54، 1402]
ق
قدرت اجتماعی برند
بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند [دوره 22، شماره 54، 1402]
قدرت گفتگوپذیری برند
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر بهبود قدرت گفتگوپذیری برند در شبکههای اجتماعی با روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 148-174]
کسبوکار کوچک و متوسط
مفهوم پردازی چالشهای بازاریابی سبز در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 22، شماره 54، 1402]
کشور خاستگاه
تحلیل گفتمان بازاریابی جوامع دور از وطن [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 49-71]
کشور میزبان
تحلیل گفتمان بازاریابی جوامع دور از وطن [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 49-71]
گ
گفتگوی برند
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر بهبود قدرت گفتگوپذیری برند در شبکههای اجتماعی با روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 148-174]
ل
لاکان
خوانش لاکانی از میل مصرفکننده در ساحتهای خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]
م
متن کاوی
شناسایی عناصر سازندۀ بلوغ دیجیتال برای ترسیم استراتژی صنعت 0/4: با ابزارهای فراداده توصیفی و متن کاوی [دوره 22، شماره 54، 1402]
مدیریت کلان دادهها
بررسی مدیریت کلان دادهها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 22، شماره 54، 1402]
مدلهای آمادگی
شناسایی عناصر سازندۀ بلوغ دیجیتال برای ترسیم استراتژی صنعت 0/4: با ابزارهای فراداده توصیفی و متن کاوی [دوره 22، شماره 54، 1402]
مشتریان بیمه
بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 175-195]
و
واحدهای فناور
واکاوی موانع و مشکلات شرکتهای دانشبنیان در استان ایلام [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 196-228]
واژگان کلیدی: برند
فهم پدیده شجاعت برند در صنعت مد [دوره 22، شماره 54، 1402]
واژههای کلیدی: میل مصرفکننده
خوانش لاکانی از میل مصرفکننده در ساحتهای خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]
وفاداری مشتری
تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درکشدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطهای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستانهای شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402]