palette
چشم انداز مدیریت بازرگانی
تصویر صفحه خانگی مجله

چشم انداز مدیریت بازرگانی

شماره جاری : دوره 19، شماره 41 (1399)، بهار 1399

شاپا چاپی : 2251-6050

شاپا الکترونیکی : 2645-4149

8e41b0399dc712c 

اهداف و زمینه ها:

پایگاه های نمایه کننده:

  • new_releasesآخرین مقالات چاپ شده
    تبیین پیامدهای استراتژی بهبود خدمات و تمایلات رفتاری با نقش میانجی بخشش از طرف مشتری تبیین و توسعه مفهومی نظریه بازاریابی کارآفرینانه تحلیل نقادانه شش دهه مطالعات راجع به کمپین تبلیغاتی عارضه یابی کانال های ارایه خدمت با استفاده از تحلیل تجربه سفر مشتریان (مورد مطالعه: یکی از بانک های تجاری عضو بورس) طراحی و معماری مدل برندسازی ملی ایران تحول مدل کسب و کار در صنعت حمل و نقل درون شهری: موردپژوهی تطبیقی اسنپ و کارپینو ارائه مدل شناسایی مشکلات ورود به بازارهای آنلاین کسب و کار با کسب و کار (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت فناوری اطلاعات) فهم چرایی بروز تغییرات استراتژیک از منظر فرآیند ساخت دستور کار در سازمان بررسی تأثیر بازارگرایی بیش‌فعالانه بر تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان با نقش میانجی بازارسازی تدوين و تبيين مدل ارزيابي و انتخاب شركاي تجاري در تشكيل شركت هاي سرمايه گذاري مشترك بين المللي در صنعت خودروسازي ايران
    watch_laterمقالات در دست چاپ

    مطالعه پیشران ها و پیامدهای حاصل از ناهماهنگی شناختی در رفتار مصرف کننده

    شناسایی و اعتبارسنجی ابعاد و سنجه‌های ارزش ویژه برند در برند سازی مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: استان گیلان)

    اثر ارزش و محتوای پیام‌های تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی موبایلی بر نگرش مصرف‌کننده

    ارائه مدل هویت برند و عوامل مؤثر بر آن: مورد‌كاوي صنعت ارتباطات داده

    طراحی مدل هویت برند در صنعت بانکداری ایران

    مرور نظام‌‌‌مند مبانی نظری مدل‌های تجارت ‌اجتماعی

    خوشه بندی و بررسی تطبیقی چشم انداز، ماموریت و ارزش‌های شرکت‌های صنایع غذایی بین المللی و داخلی با رویکرد متن کاوی

    خوشه بندی تطبیقی چشم انداز، مأموريت و ارزش های شرکت های صنايع غذايی با رويکرد متن کاوی

    *** استاد گروه مدیریت، دانشکده علوم اداری و اقتصاد، دانشگاه اصفهان.

    ترجیحات مشتريان نسبت به پاداش ها در باشگاه های مشتريان بانکی با استفاده از تحلیل توأمان

    تأثیر تحلیل ارزش مشتری و نوآوربودن محصول بر ارزش طول عمر مشتری: نقش تعديلگر استراتژی تبلیغات

    آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا بدین وسیله از چاپ مطالب جدید باخبر شوید.

    email