دوره و شماره: دوره 21، شماره 49 - شماره پیاپی 83، خرداد 1401 

علمی - پژوهشی

نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب)

صفحه 13-36

10.52547/jbmp.21.49.13

مهدی حسین پور؛ یوسف محمدی‌فر؛ عطیه خدایی


طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها

صفحه 71-94

10.52547/jbmp.21.49.71

زهره دهدشتی شاهرخ؛ وحید ناصحی فر؛ محمد صالح ترکستانی؛ ملیحه اسلامی پناه


مقاله پژوهشی

طراحی مدل اثرگذاری لذت های پنهانی در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی

صفحه 124-142

10.52547/jbmp.21.49.124

احسان عمادی؛ حسن قربانی دینانی؛ سعید لندران