Evaluating the impact of brand on industrial customer loyalty

Document Type : literature review


  1. .1 آکر، دیوید(1386)"مدیریت استراتژیک بازار" ترجمه حسین صفرزاده؛ و علی اکبر فرهنگی، تهران: پویش.

    .2 اسماعیل پور، حسن(1384)" مبانی مدیریت بازاریابی"، تهران: نگاه دانش.

    .3 تمپورال.پائول(1382)"علایم تجاری در آسیا"،ترجمه محمد ابراهیم گوهریان، تهران: امیر کبیر.

    .4 جوانمرد، حبیب االله، سلطان زاده، علی اکبر(1388)" بررسی ویژگیهای برند اینترنتی و وب سایت ها و تأثیر آن بر اعتماد و وفاداری مشتریان(مطالعه موردی: خرید محصولات فرهنگی از طریق اینترنت)" فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، دوره چهاردهم، شماره،53 ص.256-225

    .5 دانایی فرد،حسن، الوانی، مهدی، آذر، عادل(1383)"روش شناسی پژوهش های کمی در مدیریت: رویکرد جامع" تهران: صفار-اشراقی.

    .6 کاپفرر، ژان نوئل،(1385)،" مدیریت راهبردی نام تجاری"، ترجمه سینا قربانلو، تهران: مبلغان.

    .7 کلانتری،خلیل(1388)،" مدل سازی معادلات ساختاری در تحقیقات اجتماعی – اقتصادی" تهران، انتشارات فرهنگ صبا.

    .8 موون، جان سی،مینور، میشل اس(1386)"رفتار مصرف کننده"، ترجمه عباس صالح اردستانی و محمد رضا سعدی، تهران: اتحاد- جهان نو.

    1. Bagozzi, R. P., Gopinath, M., and Nyer, P. U. (1999), "The Role of Emotions in Marketing", Journal of the Academy of Marketing Science, 27(2), 184-206.
    2. Carolyn, F. C., and Karen, N. K. (2002), "From Prisoners to Apostles: A Typology of Repeat Buyers & Loyal Customers in Business", Journal of Services Marketing, 16(4), 322-341.
    3. Chaudhuri, A., and Holbrook, M. B. (2001), "The Chain of Effects from Brand Trust and Brand Affect to Brand Performance: The Role of Brand Loyalty," Journal of Marketing, 65(2), 81-93.
    4. Gilliland, D. I., and Bello, D. C. (2002), "Two Sides to Attitudinal Commitment: The Effect of Calculative and Loyalty Commitment on Enforcement Mechanisms in Distributions Channels", Journal of the Academy of Marketing Science, 30(1), 24-43.
    5. Goodchild, j., & callow, c. (2001), "Brands: Visions & Values. New York NY: John wiley & Sons, Inc Publishing.
    6. Keller, K. L. (1998), "Strategic Brand Management: Building,Measuring, and Managing Brand Equity", Newjeursy: Prentice Hall, Upper Saddle River.
    7. Mattila, A.S., and Enz, C. A. (2002), "The Role of Emotions in Service Encounters", Journal of Service Research, 4(4), 268-277.
    8. Mittal, B., & Kamakura, W. A. (2001), "Satisfaction, Repurchase Intent, and Repurchase Behavior: Investigating the Moderating Effect of Customer Characteristics", Journal of Marketing Research, XXXVIII(1), 131-142.
    9. Oliver, R. L. (1999b), "Whence consumer loyalty?", Journal of Marketing, 63, Special Issue, 33-44.
    10. Pritchard, M. P., Havitz, M. E., and Howard, D.R. (1999), Analyzing the Commitment-loyalty Links in Service Contexts", Journal of the Academy of Marketing Science, 27(3), 333-348.
    11. Simon, C.J., and Sullivan, M. W. (1993), "The Measurement and Determinants of Brand Equity: A Financial Approach", Marketing Science, 12(1), 28-53.
    12. Singh, J., and Sirdeshmukh, D. (2000), "Agency and Trust Mechanisms in Consumer Satisfaction and Loyalty Judgments", Journal of the Academy of Marketing Science, 28(1), 150-67.
    13. Sutton. D., & Klein, T. (2003), "Enterprise Marketing Management", New Jersey: John Wiley & Sons, Inc Publishing .
    14. Taylor, S. A., Celuch, K., and Goodwin, S. (2004), "The Importance of Brand Equity to Customer Loyalty", Journal of Product & Brand Management, 13(4), 217-227.
    15. Wang, Y.S., and Liao, Y.W. (2007), "The Conceptualization and Measurement of M-commerce user Satisfaction, Computers in Human Behavior, 23(1), 381- 398.
    16. Zhaohua, D., Yaobin, L., Kwok, K.W., and Jinlong, Z. (2010), "Understanding Customer Satisfaction and Loyalty: An Empirical Study of Mobile Instant Messages in China", International Journal of Information Management, 30, 289–300.