حنفیزاده، پیام؛ رضایی، مهرداد (1386). تجارت الکترونیک (تعریف، موانع و راهکارها). تهران، نشر جهاد دانشگاهی واحد صنعتی شریف.
دانایی فرد، حسن؛ الوانی، سید مهدی؛ آذر، عادل (1383). روششناسی پژوهش کیفی در مدیریت، رویکردی جامع. تهران، نشر صفار.
سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور ( 1381 ). نگاهی اجمالی به ارزیابی عملکرد. تهران، معاونت امور و مدیریت منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
غلامی ، حسین، نور علیزاده ، حمیدرضا (1382) ؛ مقایسه ی روش های ارزیابی عملکرد ، مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت عملکرد
کشوری فینی، مرضیه (1388). بهینه سازی ارزیابی عملکرد صنعت بیمه با استفاده از روش تلفیقی الگوی تعالی سازمانی و کارت امتیازی متوازن، پایان نامه کارشناسی ارشد چاپ نشده، دانشگاه علامه طباطبایی.
منتظری ، محمد (1390). طراحی الگویی برای ارتقا انگیزه خدمت عمومی مدیران در ایران، پایان نامه دکتری مدیریت دولتی، دانشگاه علامه طباطبایی.
نجفی، سید اسماعیل؛آریا نژاد، میر بهادر؛ حسن زاده لطفی، فرهاد و ابن الرسول، سید اصغر (1387). ارزیابی کارایی با تلفیق دو نظام ارزیابی BSC وDEA . فصلنامه مدیریت،11، 9-1
هومن، حیدر علی (1385). راهنمای عملی پژوهش کیفی. تهران: سمت.
Amaratunga, D., Baldry, D., & sarshar, M. (2001). Process improvement through performance measurement: the balanced scorecard methodology , work study , 50 (5) , 179 -188
Figgie, fank. Hahn, Tobias .et al , (2002). The sustainability Balanced score card – theory and application of a tool for value – based sustainability management.Gothenburg. working paper, (available at http: www.sciencedirect.com).
Goold, M. and et al. (1994). Corporate Level Strategy: Creating Value in the Multibusiness Company. USA: John Wiley & Sons, Inc.
Hanafizade, P., Moayer. S, & Rezaei, M. (2008). Defining CSFs for Information system strategic planning in holding companies: A case study of an Iranian Managerial holding Company. Journal Of Information Technology Case and Application Research, 10(1). Pg. 7, ABI/INFORM Global.
Hoberman, A.M & M.B Miles (2002) The qualitative researchers companion, sage publication.
Hom, P.W., & Kinicki, A.J. (2001). Toward a greater understanding of how dissatisfaction Drives employee turnover. Academy of Management Journal.
Horngren, Charles, T., George Foster, Srikant M. Datar. (2000). Cost Accounting, A Managerial Emphasis. Tenth Edition. Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall.
Kanj, G.K. (2002). process performance measurement system. Total quality.
Kaplan, R.S., & Norton, D.P, (2005). The Balanced scorecard .Measures that drive performance. Harvard business Review.
Kaplan, R.S., & Norton, D. (1992). The balanced scorecard measures that drive performance. Harvard business review, 70 (1), 71-79
Kendra, K & L.J taplin (2004). Project success: a cultural framework, project management journal, No 35.
Kuenj, P. (2000). Process performance measurement system. Total quality management, 11(1).
Lamotte, G. & carter, G. (2000). Are the balanced scorecard and the EFQM Excellence model mutually Exclusive or do they work together or bring added value to a company, 2 .
Marr, B. & Adams, C. (2004). The balanced scorecard and intangible assets; similar ideas, unaligned concept. measuring business Excellence, 8(3), 8-27.
Pepenhausen, C. & Einstein, W. (2006). Insight from the balanced scorecard implementing the balanced scorecard at a college of business Excellence. 10(3), 15-22
US Department of Energy, (1993). Public Utility holding Company Act of 1935: 1935-1992. US Department of Energy. Washington DC. 20585.
Winter, G. (2000). A comparative discussion of the nation if validity in qualitative and quantitative research, The qualitative Report, 4 (3&4).