• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

چشم انداز مدیریت بازرگانی

  1. صفحه اصلی
  2. با عملکرد (CRM) رابطه مدیریت ارتباط با مشتری

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

با عملکرد (CRM) رابطه مدیریت ارتباط با مشتری

    نویسندگان

    • حبیب الله طاهرپور کلانتری
    • احمد طیبی طلوع

    موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی

,

نوع مقاله : مروری

  • مشخصات مقاله
  • دریافت فایل
  • ارجاع به این مقاله
  • آمار
  • هم رسانی

چکیده

مدیریت کارآمد روابط مشتری یک چالش مهم در رقابت کسب و کار شده است. سازمانها نیاز به اطلاعاتی درباره اینکه مشتریانشان چه کسانی هستند، انتظارات و نیازهای آنها چیست و چگونه باید نیازهای آنها را برطرف کرد، دارند. این مقاله در پی بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد بازاریابی در صنعت بانکداری است. روشهای تحقیق توصیفی، کاربردی و همبستگی در پژوهش انجام شده به کار گرفته شده است. جامعه آماری پژوهش، تمامی بانکهای مرکزی بخش دولتی و خصوصی شهر تهران است. به منظور جمعآوری اطلاعات، یک پرسشنامه برای سازمان بانکها و دو پرسشنامه ی تأثیر بسزایی CRM دیگر برای مشتریان بانکها طراحی و تدوین شد. تحقیقات متعدد نشان میدهد که بر عملکرد بازاریابی سازمانها میگذارد. لیکن، در پژوهش انجام شده بین متغیرهای مورد مطالعه ارتباط ضعیفی وجود دارد.

کلیدواژه‌ها

  • مدیریت ارتباط با مشتری
  • عملکرد بازاریابی
  • مشتری مداری
  • مشتری کلیدی
  • مدیریت دانش
  • XML
  • اصل مقاله 204.03 K
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
    • تعداد مشاهده مقاله: 903
    • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,104
چشم انداز مدیریت بازرگانی
دوره 9، شماره 1 - شماره پیاپی 1
خرداد 1389
فایل ها
  • XML
  • اصل مقاله 204.03 K
سابقه مقاله
  • تاریخ دریافت: 23 اردیبهشت 1394
  • تاریخ بازنگری: 31 شهریور 1402
  • تاریخ پذیرش: 11 دی 1399
  • تاریخ اولین انتشار: 11 دی 1399
هم رسانی
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 903
  • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,104

APA

طاهرپور کلانتری, حبیب الله, & طیبی طلوع, احمد. (1389). با عملکرد (CRM) رابطه مدیریت ارتباط با مشتری. چشم انداز مدیریت بازرگانی, 9(1), -.

MLA

حبیب الله طاهرپور کلانتری; احمد طیبی طلوع. "با عملکرد (CRM) رابطه مدیریت ارتباط با مشتری". چشم انداز مدیریت بازرگانی, 9, 1, 1389, -.

HARVARD

طاهرپور کلانتری, حبیب الله, طیبی طلوع, احمد. (1389). 'با عملکرد (CRM) رابطه مدیریت ارتباط با مشتری', چشم انداز مدیریت بازرگانی, 9(1), pp. -.

VANCOUVER

طاهرپور کلانتری, حبیب الله, طیبی طلوع, احمد. با عملکرد (CRM) رابطه مدیریت ارتباط با مشتری. چشم انداز مدیریت بازرگانی, 1389; 9(1): -.

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب