نوع مقاله : مروری
نویسندگان
موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی
چکیده
کلیدواژهها
عنوان مقاله [English]
1 الهی، شعبان و بهمن حیدری (1384)، "مدیریت ارتباط با مشتری"، تهران: شرکت چاپ و نشر بازرگانی وابسته به مؤسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی. .
2 لاولاک، کریستوفر و لارن رایت (1382)، " اصول بازاریابی و خدمات"، ترجمه ابوالفضل (اردشیر) تاجزاده نمین. تهران: انتشارات سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت).
15.Jamal, Ahmad and Kamal Naser (2002), "Customer Satisfaction and Retail Banking: An Assessment of Some of the Key Antecedents of Customer Satisfaction in Retail Banking", International Journal of Bank Marketing, 20, (4), 146–160.