نشریه «چشمانداز مدیریت بازرگانی» فصلنامهای علمی است که با اهداف ذیل ایجاد شده است:
صاحب امتیاز: دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده مدیریت و حسابداری
مدیر مسئول: دکتر سید محمود حسینی
سردبیر: دکتر بهمن حاجی پور
مدیر داخلی: دکتر شهربانو یدالهی
ویراستار انگلیسی: دکتر علیرضا ولیان
اعضاى هیات تحریریه به ترتیب الفبا:
هیئت تحریریه داخلی: دکتر اسداله کردناییج (استاد ـ دانشگاه ترییت مدرس)، دکتر محمدرضا حمیدیزاده (استاد ـ دانشگاه شهید بهشتی)، دکتر شهریار عزیزی (دانشیار ـ دانشگاه شهید بهشتی)، دکتر محمدعلی بابایی (دانشیار ـ دانشگاه الزهرا)، دکتر اسدالله کردناییج (استاد ـ دانشگاه تربیت مدرس)، دکتر طهمورث حسنقلیپور (دانشیار دانشگاه تهران)، دکتر بهمن حاجی پور (دانشیار ـ دانشگاه شهید بهشتی)، دکتر بهرام رنجبریان (استاد ـ دانشگاه اصفهان).
هیئت تحریریه بین المللی: دکتر علی اکبر جعفری (استاد-دانشگاه کسب و کار استرثکلاید، گلاسکو، انگلستان)
نشانی: تهران، اوین، دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده مدیریت و حسابداری، دفتر گروه نشریات چشمانداز مدیریت، کدپستی ۱۹۸۳۹۶۳۱۱۳.
تلفن: ۲۹۹۰۳۱۳۶
دور نگار: ۲۲۴۳۱۶۴۴
پست الکترونیکی: jbmp@mail.sbu.ac.ir
آدرس سایت نشریه: http://jbmp.sbu.ac.ir/
مخاطبین نشریه:
محورهای موضوعی نشریه به شرح زیر است
|
محور موضوعی: مدیریت استراتژیک |
محور موضوعی: مدیریت بازاریابی داخلی و بین المللی |
|
|
شایان ذکر است که در سال 1404، مقالاتی که با محوریت واکاوی اثرات، فرصتها، پیشرانها، تهدیدها و کاربردهای فناوریهای تحول آفرین (هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، واقعیت مجازی، چت باتها و...) و موضوعات پایداری در هر یک از محورهای موضوعی نشریه ارسال شوند، در اولویت ویژه برای بررسی قرار خواهند گرفت.
مقالههای ارسال شده به این نشریه پس از داوری تخصصی و در صورت تأیید هیات تحریریه، به چاپ میرسند. از پژوهشگران گرامی تقاضا میشود برای ارسال مقالات خود با مراجعه به سامانه نشریه، ثبتنام و مقاله خود را بر اساس راهنمای تدوین مقاله تنظیم و ارسال نمایند. به این ترتیب مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با دفتر نشریه لزومی نخواهد داشت و کلیه ارتباطات با نویسندگان و داوران محترم از طریق سامانه نشریه انجام خواهد گرفت.