نوع مقاله : مروری
نویسندگان
دانشگاه پیام نور، واحد تهران مرکز
چکیده
کلیدواژهها
عنوان مقاله [English]
.1 برادران کاظم زاده، رضا و مهدی بشیری (1384)، "تعیین پارامترهای بحرانی در افزایش رضایتمندی مشتریان : مطالعه موردی در فعالیت بانکی" ، مجله دانشوررفتار ، شماره ..11
.2 رسول اف، جلال؛ منصور، سیفی و داریوش، رشیدی (1380) "شناسایی سطوح نیازها و عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان : پیش نیازی برای اصلاحات ساختاری در نظام بانکی" ، یازدهمین کنفرانس سالانه سیاستهای پولی و ارزی، تهران: پژوهشکده پولی و بانکی.
.3 ریاحی ، بهروز (1384)، " نظریۀ نوین مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی ایران (طراحی دولت کیفیت مدار)"، چاپ اول، تهران: انتشارات مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران .
.4 فیتز سیمونز ، جیمز ای. و موناجی،. فیتز سیمونز (1382)، "مدیریت خدمات ؛استراتژی، عملیات و تکنولوژی اطلاعات"، ترجمۀ دکتر سید محمد اعرابی و داود ایزدی، چاپ اول، تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
.5 کیم، جا- آن ؛ مولر ، دبلیو چارلز (1378)، " کاربرد تحلیل عاملی در پژوهش اجتماعی همراه با دستورات PC / SPSS" ، مسعود کوثری ، چاپ اول، تهران: سلمان.
.6 لاولاک، کریستوفر و لارن. رایت (1382)، " اصول بازاریابی و خدمات"، ترجمۀ دکتر ابوالفضل(اردشیر)تاج زاده نمین، چاپ اول ، تهران: سمت.
.7 منصوری، علی رضا؛ زهرا، یاوری، (1382)،" QFD ابزاری برای انتقال صدای مشتری به فرایند طراحی و توسعه محصول" ، مجله پژوهشی شیخ بهایی.
.8 مهرگان ، محمدرضا؛ عزت االله، اصغری زاده، حسین و صفری (1387)، "طراحی مدلی برای بررسی رقابت پذیری در سطح بنگاه با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاریافته، مطالعه موردی: شرکت ملی پتروشیمی ایران"، فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، شماره .46
. 9هوروتیز، ژاک (1380)، "هفت کلید استراتژی خدمات" ،ترجمه سید محمد اعرابی و داوود ایزدی، تهران: پژوهشهای فرهنگی