بررسی نقش میانجی معنویت در رابطه بین ابعاد عدالت سازمانی و پیامدهای معنویت حمیدرضا یزدانی؛ محمدرضا کاظمی نجف آبادی؛ غلامرضا سلیمی مشاهده مقاله اصل مقاله 364.13 K
رویکرد فرا تحلیل در بررسی ارتباط توسعه اقتصادی و بازده سرمایه گذاری بنگاهها در فناوری اطلاعات سعید فتحی؛ حسن ولی بیگی مشاهده مقاله اصل مقاله 280.81 K
ارزیابی تأثیر برند بر وفاداری مشتریان صنعتی سیدرضا سیدجوادین؛ علیرضا امینی؛ زهرا امینی مشاهده مقاله اصل مقاله 364.46 K
تأثیر کنترل های رفتاری بر اثربخشی کارکنان واحد فروش منیژه قرهچه؛ حسین وهابی کاشی مشاهده مقاله اصل مقاله 277.3 K
مخارج تبلیغات و ارزش بازار رضوان حجازی؛ فرزانه حیدرپور؛ مهشید حسن زاده مشاهده مقاله اصل مقاله 275.85 K
سبک های تصمیم گیری مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال نسرین جزنی؛ شهریار عزیزی؛ عسگر حلوایی مشاهده مقاله اصل مقاله 295.69 K