با عملکرد (CRM) رابطه مدیریت ارتباط با مشتری حبیب الله طاهرپور کلانتری؛ احمد طیبی طلوع مشاهده مقاله اصل مقاله 204.03 K
تحلیل محتوا و مقایسه کیفیت بیانیه مأموریت شرکتهای صنعتی و خدماتی برتر ایران حمیدرضا رضوانی؛ زین العابدین اکبرزاده مشاهده مقاله اصل مقاله 292.01 K
برداشت ادراکی از لوازم خانگی ایرانی و کره ای غلامحسین خورشیدی؛ اصغر عارفی؛ علی فیاضی آزاد مشاهده مقاله اصل مقاله 341.99 K
تأثیر کیفیت خدمات و تصمی مگیری مشتری بر ارزش ویژه شناسه احمد روستا؛ فاطمه مدنی مشاهده مقاله اصل مقاله 350.74 K
تدوین راهبرد از طریق چارچوب جامع تدوین راهبرد محمد مهدی پرهیزگار؛ محمد محمودی میمند؛ بهنام دهبان مشاهده مقاله اصل مقاله 354.47 K
طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تأمین: تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه عادل آذر؛ مسلم علی محمدلو مشاهده مقاله اصل مقاله 346.8 K
بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در بازارهای بین المللی صنعتی(مطالعه موردی شرکتهای صادراتی شهر تهران عباسعلی حاجی کریمی؛ بهتاش جمالیه بسطامی؛ وحید مکی زاده مشاهده مقاله اصل مقاله 623.22 K