تأثیر بسته بندی بر تصویر شناسه در محصولات غذایی اصغر عارفی؛ مهتاب نکویی مشاهده مقاله اصل مقاله 500.51 K
تأثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری مشتریان علیرضا مؤتمنی؛ هادی مرادی؛ مین همتی مشاهده مقاله اصل مقاله 310.67 K
نقش گرایش به یادگیری بر نوآوری و عملکرد سازمانی علی رضا معطوفی؛ کیهان تاجدینی؛ حسنعلی آقاجانی؛ کیوان تاجدینی مشاهده مقاله اصل مقاله 306.49 K
به کارگیری فرایند داده کاوی برای پیش بینی الگوهای رویگردانی مشتری در بیمه احمد توکلی؛ سعید مرتضوی؛ محسن کاهانی؛ زهرا حسینی مشاهده مقاله اصل مقاله 255.56 K
طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تأمین:تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه عادل آذر؛ مسلم علی محمدلو مشاهده مقاله اصل مقاله 346.8 K
الگوی ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از گسترش نام تجاری محمدرضا حمیدی زاده؛ عباسعلی حاجی کریمی؛ محمدعلی بابایی زکلیکی؛ سید مهدی جلالی مشاهده مقاله اصل مقاله 362.79 K