دوره و شماره: دوره 17، شماره 36، اسفند 1397 
شناسایی و اعتبارسنجی ابعاد و سنجه‌های ارزش ویژه برند در برند سازی مقاصد گردشگری

صفحه 57-73

نرگس دل افروز؛ محسن اکبری؛ یلدا رحمتی؛ محمد رضا تقی زاده جوشری


مروری

مرور نظام‌‌‌مند مبانی نظری مدل‌های تجارت ‌اجتماعی

صفحه 95-117

محمدحسن مبارکی؛ بابک ضیاء؛ کمال سخدری؛ مصطفی شاه‌بوداغیان


علمی - پژوهشی

ارائه الگوی موقعیت برند و تأثیر آن بر برتری قیمتی در صنعت لوازم‌خانگی با تمرکز بر نقش میانجی ارزش ویژه برند

صفحه 117-138

10.52547/jbmp.2020.103516

عفت السادات محبوبی رنانی؛ سید فتح اله امیری عقدایی؛ مجید محمد شفیعی؛ آذرنوش انصاری


طراحی مدل هویت برند در صنعت بانکداری ایران

زهرا برزگرترمی؛ سید مهدی جلالی؛ فریز طاهری کیا