هدف گم شده: معمای مزیت رقابتی و عملکرد مالی پگاه محمدی؛ سعید فتحی؛ علی کاظمی مشاهده مقاله اصل مقاله 810.75 K
کاوش روابط میان پویایی مشتریان و روندهای بازار با استفاده از تحلیل دادههای بزرگ عبدالرضا مصدق؛ امیر البدوی؛ محمد مهدی سپهری؛ بابک تیمورپور مشاهده مقاله اصل مقاله 914.18 K
مدلی برای شبکه ارزش در صنعت بانکداری ایران حسین رحمان سرشت؛ وحید خاشعی ورنامخواستی؛ شهرام خلیل نژاد؛ نرگس شیخی مشاهده مقاله اصل مقاله 1.05 M
ارائه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات توزیع فیزیکی- مورد مطالعه: شبکههای توزیع محصولات تند گردش علیرضا محمدی انار؛ وحید ناصحی فر؛ وحید ناصحی فر؛ محمود محمدیان مشاهده مقاله اصل مقاله 983.99 K
طراحی و تبیین مدل تبلیغات توصیه ای الکترونیک (eWOM) با رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری (ISM) علی پروین؛ لطف الله فروزنده دهکردی؛ اوژن کریمی؛ بهروز لاری سمنانی مشاهده مقاله اصل مقاله 1.08 M
طراحی مدل کسبوکار توزیع محصولات کشاورزی؛ موردمطالعه: میوه، سبزی و صیفیجات بر اساس چهارچوب DSRM رضا بنی اسد؛ مهدی باقری مشاهده مقاله اصل مقاله 1.08 M
بررسی تأثیر ادراک از کشور مبدأ محصول و خصومت مذهبی مصرفکننده بر تحریم برند ایمان حکیمی مشاهده مقاله اصل مقاله 706.28 K