• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

چشم انداز مدیریت بازرگانی

  1. صفحه اصلی
  2. ارائه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات توزیع فیزیکی- مورد مطالعه: شبکه‌های توزیع محصولات تند گردش

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

ارائه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات توزیع فیزیکی- مورد مطالعه: شبکه‌های توزیع محصولات تند گردش

    نویسندگان

    • علیرضا محمدی انار
    • وحید ناصحی فر
    • وحید ناصحی فر
    • محمود محمدیان

    دانشگاه علامه طباطبایی

,

نوع مقاله : علمی - پژوهشی

  • مشخصات مقاله
  • دریافت فایل
  • ارجاع به این مقاله
  • آمار
  • هم رسانی

چکیده

اغلب مطالعات حوزه سنجش کیفیت خدمات، در سطح B2C انجام گرفته‌است و مدل‌های ارائه‌شده در این حوزه، معمولا بر مبنای سنجش رضایت مصرف کننده نهایی توسعه یافته‌اند. در نتیجه، کیفیت خدمات در حوزه B2B با وجود اهمیت این بخش و سهم بالای آن در بخش خدمات، مورد غفلت قرار گرفته است. هدف اصلی این تحقیق، ارائه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات توزیع فیزیکی در حوزه B2B است. رویکرد این تحقیق، آمیخته می باشد. استراتژی این تحقیق، مطالعه موردی و در صنعت پخش محصولات تندگردش و ابزار جمع‌آوری داده، در بخش کیفی، مصاحبه‌های عمیق نیمه ساختاریافته و و در بخش کمی، پرسشنامه است. در مصاحبه‌های انجام شده با خبرگان، 53 شاخص موثر بر کیفیت خدمات توزیع در پنج بعد کیفیت محصول، کیفیت مالی، کیفیت اطلاعات، کیفیت ترفیع و کیفیت تعامل شناسایی شد. در ادامه مدل مفهومی به دست آمده، در سطح خرده فروشان شهر تهران تایید شد. با توجه به ضعف مطالعات در زمینه کیفیت ارائه خدمات مربوط به توزیع، این تحقیق می‌تواند در شناسایی عوامل موثر بر انتظارات و ادراکات خرده‌فروشان به عنوان مشتریان شبکه‌های توزیع موثر باشد.

کلیدواژه‌ها

  • کیفیت خدمات
  • بازاریابی صنعتی
  • صنعت پخش
  • محصولات تندگردش
  • XML
  • اصل مقاله 983.99 K
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
    • تعداد مشاهده مقاله: 426
    • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 464
چشم انداز مدیریت بازرگانی
دوره 17، شماره 35 - شماره پیاپی 35
آذر 1397
فایل ها
  • XML
  • اصل مقاله 983.99 K
سابقه مقاله
  • تاریخ دریافت: 18 تیر 1397
  • تاریخ پذیرش: 27 دی 1399
هم رسانی
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 426
  • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 464

APA

محمدی انار, علیرضا, ناصحی فر, وحید, ناصحی فر, وحید, & محمدیان, محمود. (1397). ارائه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات توزیع فیزیکی- مورد مطالعه: شبکه‌های توزیع محصولات تند گردش. چشم انداز مدیریت بازرگانی, 17(35), -.

MLA

علیرضا محمدی انار; وحید ناصحی فر; وحید ناصحی فر; محمود محمدیان. "ارائه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات توزیع فیزیکی- مورد مطالعه: شبکه‌های توزیع محصولات تند گردش". چشم انداز مدیریت بازرگانی, 17, 35, 1397, -.

HARVARD

محمدی انار, علیرضا, ناصحی فر, وحید, ناصحی فر, وحید, محمدیان, محمود. (1397). 'ارائه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات توزیع فیزیکی- مورد مطالعه: شبکه‌های توزیع محصولات تند گردش', چشم انداز مدیریت بازرگانی, 17(35), pp. -.

VANCOUVER

محمدی انار, علیرضا, ناصحی فر, وحید, ناصحی فر, وحید, محمدیان, محمود. ارائه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات توزیع فیزیکی- مورد مطالعه: شبکه‌های توزیع محصولات تند گردش. چشم انداز مدیریت بازرگانی, 1397; 17(35): -.

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب