دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
تعداد مقالات: 7
ارائه مدل هویت برند و عوامل مؤثر بر آن: موردکاوی صنعت ارتباطات داده
مطالعه پیشران ها و پیامدهای حاصل از ناهماهنگی شناختی در رفتار مصرف کننده
شناسایی و اعتبارسنجی ابعاد و سنجههای ارزش ویژه برند در برند سازی مقاصد گردشگری
صفحه 57-73
اثر ارزش و محتوای پیامهای تبلیغاتی شبکههای اجتماعی موبایلی بر نگرش مصرفکننده
مرور نظاممند مبانی نظری مدلهای تجارت اجتماعی
صفحه 95-117
ارائه الگوی موقعیت برند و تأثیر آن بر برتری قیمتی در صنعت لوازمخانگی با تمرکز بر نقش میانجی ارزش ویژه برند
صفحه 117-138