• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

چشم انداز مدیریت بازرگانی

  1. صفحه اصلی
  2. طراحی مدل هویت برند در صنعت بانکداری ایران

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

طراحی مدل هویت برند در صنعت بانکداری ایران

    نویسندگان

    • زهرا برزگرترمی 1
    • سید مهدی جلالی 2
    • فریز طاهری کیا 3

    1 دانشگاه ازاد اسلامی واحد رودهن

    2 استادیار، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد فیروزکوه (نویسنده مسئول)

    3 استادیار، دانشگاه آزاد واحد فیروزکوه

,

نوع مقاله : علمی - پژوهشی

  • مشخصات مقاله
  • دریافت فایل
  • ارجاع به این مقاله
  • آمار
  • هم رسانی

چکیده

 امروزه در محیط های کسب و کار که به طور روز افزون در حال پویایی، پیچیدگی و پیش بینی ناپذیری هستند همواره فرصت ها و تهدیدهایی برای سازمان ها از جمله بانکها و موسسات مالی وجود دارد، در چنین وضعیتی، سازمان هایی موفق خواهند بود که خود را از رقبا متمایز کنند و جایگاهی مطلوب و منحصر به فرد را در ذهن مشتریان خود ایجاد نمایند که برند به عنوان ارزشمندترین دارایی سازمان نقش بسیار مهمی در این میان دارد. در بسیاری از مدلهای رایج برای برندسازی، یکی از نقاط اصلی شروع فرایند، تعریف و ایجاد هویت برند است. هویت برند، وسیلۀ اصلی شناخت توسط مشتری و بیانگر نقاط تفاوت و تمایز است. هدف اصلی این پژوهش طراحی مدل هویت برند در صنعت بانکداری کشور است. به این منظور از نظریه داده بنیاد به عنوان یک از روش های کیفی جهت طراحی مدل استفاده می گردد. با استفاده از این روش به شناسایی عوامل تاثیرگذار بر هویت برند و تاثیرپذیر از هویت برند پرداخته می شود. روش نمونه گیری، نمونه گیری گلوله برفی است که داده ها با استفاده از مصاحبه عمیق و با حضور 18 نفر از خبرگان و اساتید بازاریابی و فعالان عرصه بانکداری که آشنا به مباحث برندسازی می باشند جمع آوری می گردد. در طراحی مدل نهایی، عوامل تاثیرگذار و تاثیرپذیر از هویت برند در قالب شرایط علی،شرایط مداخله گر،راهبردها،زمینه و پیامدها شناسایی می گردد. 

کلیدواژه‌ها

  • برند
  • برندسازی
  • هویت برند
  • نظریه داده بنیاد
  • XML
  • اصل مقاله 1.37 M
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
    • تعداد مشاهده مقاله: 796
    • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,429
چشم انداز مدیریت بازرگانی
دوره 17، شماره 36 - شماره پیاپی 36
اسفند 1397
فایل ها
  • XML
  • اصل مقاله 1.37 M
سابقه مقاله
  • تاریخ دریافت: 27 مرداد 1398
  • تاریخ بازنگری: 19 دی 1399
  • تاریخ پذیرش: 11 دی 1399
هم رسانی
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 796
  • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,429

APA

برزگرترمی, زهرا, جلالی, سید مهدی, & طاهری کیا, فریز. (1397). طراحی مدل هویت برند در صنعت بانکداری ایران. چشم انداز مدیریت بازرگانی, 17(36), -.

MLA

زهرا برزگرترمی; سید مهدی جلالی; فریز طاهری کیا. "طراحی مدل هویت برند در صنعت بانکداری ایران". چشم انداز مدیریت بازرگانی, 17, 36, 1397, -.

HARVARD

برزگرترمی, زهرا, جلالی, سید مهدی, طاهری کیا, فریز. (1397). 'طراحی مدل هویت برند در صنعت بانکداری ایران', چشم انداز مدیریت بازرگانی, 17(36), pp. -.

VANCOUVER

برزگرترمی, زهرا, جلالی, سید مهدی, طاهری کیا, فریز. طراحی مدل هویت برند در صنعت بانکداری ایران. چشم انداز مدیریت بازرگانی, 1397; 17(36): -.

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب