نوع مقاله : مروری
نویسندگان
دانشگاه شهید بهشتی
چکیده
کلیدواژهها
عنوان مقاله [English]
.1 تروث، جک (1384)"تمایز یا نابودی"، ترجمه میراحمد امیرشاهی، چاپ دوم، تهران: انتشارات فرا.
.2 رایس، آل و تروث، جک (1388)، " 22 قانون تغییر ناپذیر مدیریت بازاریابی: استراتژیهای بازاریابی"، ترجمه سهراب خلیلی شورینی، چاپ سوم، تهران : انتشارات یادواره کتاب.
.3 واکر، اورویل سی؛ بوید، هاربردابلیو؛ مالینز، جان و لرش، ژان کلود(1389)، "استراتژی بازاریابی : با رویکردی تصمیم محور"، ترجمه سید محمد اعرابی و داوود ایزدی، چاپ سوم، تهران: انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی.