نوع مقاله : مروری
نویسندگان
دانشگاه شهید بهشتی
چکیده
کلیدواژهها
عنوان مقاله [English]
.1 آذر، عادل و منصور مؤمنی (1380)، " آمار وکاربرد آن در مدیریت جلد اول و دوم"، تهران: سمت.
.2 حق بین، زینب (1387)، "بررسی انواع ناهنجاری های مربوط به عرضه عمومی اولیه سهام در بورس اوراق بهادار تهران"، به راهنمایی دکتر رضوان حجازی و مشاوره دکتر علی رحمانی، دانشگاه الزهراء(س)، دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی.
.3 دانایی فرد، حسن و همکاران (1386)، "روش شناسی پژوهش کمی در مدیریت: رویکردی جامع"، تهران: صفار- اشراقی.
.4 صفائیان، میترا (1379)، "شناسایی عوامل مرتبط با تصمیم خرید مصرف کنندگان در خصوص انتخاب محصولات غذایی"، به راهنمایی دکتر داور ونوس و مشاوره دکتر عزت ا... اصغری زاده، دانشگاه تهران، دانشکده مدیریت.
.5 صمدی، منصور (1382)، "رفتارمصرفکننده، فرایند تصمیمگیری خرید"، تهران: آییژ.
.6 کاتلر، فیلیپ و آرمسترانگ، گری (1385)، "اصول بازاریابی"، ترجمۀ بهمن فروزنده، اصفهان: آموخته.
.7 کهنسال، رحیم(1382)، "بررسی میزان و رتبه بندی عوامل تأثیرگذار بر تصمیم خرید انواع شامپو در محدوده مکانی تهران بزرگ"، به راهنمایی دکتر محمد حقیقی و مشاوره دکتر سید رضا سیدجوادین، دانشگاه تهران، دانشکده مدیریت.
.8 موون، جانسی و میشل اسمینور (1386)، "رفتار مصرفکننده(عوامل درونی و بیرونی)"، ترجمۀ عباس صالح اردستانی، محمدرضا سعدی، تهران: اتحاد، جهاننو.
-9 نجفپور، سیما (1381)، "عوامل موثر بر تصمیم خرید مصرفکننده"، تهران، آسیا.
.10 ونوس، داور و همکاران (1380)، " تحقیقات بازاریابی (نگرشی کاربردی)"، تهران: سمت.
.11 هاوکینز، دل(1385)، "رفتار مصرف کننده"، ترجمۀ احمد روستا و عطیه بطحایی، تهران: سارگل.
16.. Hawkins, D. (1993), "How Consumer Allocate Their Time When Searching for Information. Journal of Marketing research, 30 (14) 425 – 466.