نوع مقاله : مروری
نویسندگان
دانشگاه شهید بهشتی
چکیده
کلیدواژهها
عنوان مقاله [English]
. 1 اندرسون، آرین (1385)،"تا کجا حق به جانب مشتری است؟" ترجمۀ مریم شریفیان ثانی، مجله گزیده مدیریت، شماره شصت و سوم.
.2 بازرگان، عباس و دیگران (1385)، "روشهای تحقیق در علوم رفتاری" تهران: مؤسسه نشر آگه.
.3 بلوریان تهرانی، محمد (1384)،"طراحی استراتژی، برنامهریزی مهارتهای فروش و فروشندگی حرفهای"، تهران: شرکت چاپ و نشر بازرگانی.
.4 روستا، احمد و دیگران (1380)، "مدیریت بازاریابی" تهران: سمت.
.5 کاتلر، فیلیپ و گری آرمسترانگ (1383)، "اصول بازاریابی"، ترجمه بهمن فروزنده، تهران: آتروپات.
.6 هومن، حیدر علی(1385)، "تحلیل دادههای چند متغیری در پژوهش رفتاری" تهران: پیک فرهنگ.
10.Babakus, E., Cravens, D. W., Grant, K., Ingram, T. N. and LaForge, R. W. (1996), "Investigating the Relationships Among Sales Management Controls, Sales Territory Design, Salesperson Performance, and Sales Organization Effectiveness", International Journal of Research in Marketing, forthcoming.
11.Challagalla, Goutam N., and Tasadduq A. Shervani (1996), "Dimensions and Types of Supervisory Control: Effects on Salesperson Performance and Satisfaction", Journal of Marketing 60, 89–105.
12.Churchill, G. A. Jr, Ford, N. M. and Walker, O. C. Jr (2002) , Sales Force Management, R.D. Irwin, Homewood, IL.
13.Cravens, David W., Thomas N. Ingram, Raymond W. LaForge, and Clifford E. Young, "The Hallmarks of Effective Sales Organizations", Marketing Management, 57-67.
21.J. Dubinsky, Alan, et al., (1996), "How Should Women Sales Managers lead their sales Personnel?" Journal of Business & Industrial Marketing, 11 (2) 47-59
22.Jaworski, B. J. and MacInnis, D. (1989), "Marketing Jobs and Management Controls: Toward a Framework", Journal of Marketing Research 26, 406–19.
23.Jaworski, B. J. (1988), "Toward a Theory of Marketing Control: Environmental Context, Control Types and Consequences", Journal of Marketing, 23-9.
24.Jaworski, B. J. and Kohli, A. (1991), "Supervisory Feedback: Alternative Types and their Impact on Salespeople's Performance and Satisfaction'', Journal of Marketing Research, 28, 190-201.
25.Jaworski, B. J., Stathakopoulos, V. and Krishnam, H. S. (1993), "Control Considerations in Marketing: Conceptual Ramework and Empirical Evidence", Journal of Marketing, 57, 57-69.
28.W. Cranens, et al., (2001), "Examaning the Consequences of Sales Management Control Strategies in European Field Sales Orgnizations", International Marketing Review, 18, (5), 474-408.
29.W. Johnson, Mark, Goreg W. Marshal (2002), "Churchill/ Ford/ Walkers`s Sales Force Management", 7th Edition, New York, NY: MC Graw- Hill, Inc.