نویسنده = سیدنجم الدین موسوی
شناسایی عوامل موثر بر برند سیاسی با استفاده ازنقشه شناختی فازی با روش FCM

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 شهریور 1403

10.48308/jbmp.2024.235391.1596

سیده نسیم موسوی؛ سعید میر؛ سید نجم الدین موسوی؛ الهه منیشداوی


بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند

دوره 22، شماره 54، شهریور 1402

10.48308/jbmp.2023.230012.1481

سید نجم الدین موسوی؛ علی شریعت نژاد؛ زهرا غفوری؛ سعید میر


بررسی تاثیر برند ‌رهبری بر شهرت سازمانی؛ تبیین نقش میانجی مشروعیت‌ سازمانی

دوره 20، شماره 46، مرداد 1400، صفحه 142-167

10.52547/jbmp.20.46.142

علی شریعت نژاد؛ سیدنجم الدین موسوی؛ مینا حسینی