• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

چشم انداز مدیریت بازرگانی

  1. صفحه اصلی
  2. نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب)

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب)

    نویسندگان

    • مهدی حسین پور 1
    • یوسف محمدی‌فر 1
    • عطیه خدایی 2

    1 استادیار گروه مدیریت و کارآفرینی، دانشکده علوم اجتماعی، دانشگاه رازی، کرمانشاه، ایران.

    2 دانشجوی دکتری کارآفرینی، گروه مدیریت و کارآفرینی، دانشکده علوم اجتماعی ، دانشگاه رازی، کرمانشاه، ایران.

,

نوع مقاله : علمی - پژوهشی

10.52547/jbmp.21.49.13
  • مشخصات مقاله
  • دریافت فایل
  • ارجاع به این مقاله
  • آمار
  • هم رسانی

چکیده

هدف: پژوهش حاضر از طریق ترکیب تحقیقات پیشین با هدف ارائه‌ی تصویری جامع از ابعاد نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی انجام گرفت.
روش : روش‌شناسی پژوهش، کیفی با رویکرد فراترکیب است. بر این اساس، پس از جستجو در پایگاه‌های اطلاعاتی، در محدوده‌ی زمانی 1385 تا 1400 برای پژوهش‌های داخلی و 2000 تا 2021 برای پژوهش‌های خارجی، تعداد 134 مطالعه مرتبط ارزیابی و در نهایت، پس از بررسی 58 مقاله انتخاب گردید. با استفاده از الگوی هفت مرحله‌ای سندلوسکی و باروسو، یافته‌های 58 پژوهش پیشین مرتبط با اهداف پژوهش، بررسی، تجمیع، ترکیب و تفسیر شد.
یافته ها: با استفاده از روش کدگذاری تعداد 28 کد، 6 مضمون و 2 بعد شناسایی و اعتبار هریک، از طریق آزمون کاپای کوهن تایید گردید و الگوی نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی ارائه و ترسیم شد.
نتیجه گیری: نتایج این پژوهش نشان داد علی رغم مزایای بسیار زیادی که استفاده از از افراد تاثیرگذار در بازاریابی به همراه دارد، اگر با شناخت و دانش درستی صورت نگیرد، منجر به پیامدهای منفی برای کسب و کار و برند خواهد شد. در پایان، هم راستا با نتایج پژوهش، پیشنهادهایی برای استفاده‌ی درست و مناسب از افراد تاثیرگذار در بازاریابی ارائه شده است.

کلیدواژه‌ها

  • افراد تاثیرگذار
  • بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار
  • بازاریابی دیجیتال
  • رسانه‌های اجتماعی
  • رویکرد فراترکیب
  • XML
  • اصل مقاله 1.7 M
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
    • تعداد مشاهده مقاله: 6,416
    • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,112
چشم انداز مدیریت بازرگانی
دوره 21، شماره 49 - شماره پیاپی 83
خرداد 1401
صفحه 13-36
فایل ها
  • XML
  • اصل مقاله 1.7 M
سابقه مقاله
  • تاریخ دریافت: 17 مهر 1400
  • تاریخ بازنگری: 30 بهمن 1400
  • تاریخ پذیرش: 01 اسفند 1400
هم رسانی
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 6,416
  • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,112

APA

حسین پور, مهدی, محمدی‌فر, یوسف, & خدایی, عطیه. (1401). نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب). چشم انداز مدیریت بازرگانی, 21(49), 13-36. doi: 10.52547/jbmp.21.49.13

MLA

مهدی حسین پور; یوسف محمدی‌فر; عطیه خدایی. "نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب)". چشم انداز مدیریت بازرگانی, 21, 49, 1401, 13-36. doi: 10.52547/jbmp.21.49.13

HARVARD

حسین پور, مهدی, محمدی‌فر, یوسف, خدایی, عطیه. (1401). 'نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب)', چشم انداز مدیریت بازرگانی, 21(49), pp. 13-36. doi: 10.52547/jbmp.21.49.13

VANCOUVER

حسین پور, مهدی, محمدی‌فر, یوسف, خدایی, عطیه. نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب). چشم انداز مدیریت بازرگانی, 1401; 21(49): 13-36. doi: 10.52547/jbmp.21.49.13

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب