دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
تعداد مقالات: 8
نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب)
صفحه 13-36
شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی
صفحه 37-70
طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها
صفحه 71-94
طراحی مدل عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی مشتری و پیامدهای آن در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی
صفحه 95-123
طراحی مدل اثرگذاری لذت های پنهانی در تبلیغات رسانههای اجتماعی
صفحه 124-142
بررسی علل تغییر رفتار مصرفکنندگان سیستمهای حملونقل مبتنی بر درخواست با رویکرد زیستبوم نوآوری
صفحه 143-168
داستانسُرایی برند و اعتماد به برند با تمرکز بر نقش میانجی اصالت برند
صفحه 169-201
اسامی داوران- شماره 49- بهار 1401
صفحه 202-202