دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
تعداد مقالات: 8
فراترکیب ارائه مدل بازاریابی دردناک لذتبخش با استفاده از رویکرد پریزما
صفحه 13-42
بررسی اثر اصول بازیوارسازی بر درگیری مشتری با توجه به نقش میانجی امید و وسواس (مورد مطالعه: اپلیکیشن اسنپ)
صفحه 43-70
مرور نظام مند پیامدهای سبزنُمایی
صفحه 71-100
بخشبندی بازار مشتریان بالقوه میوههای ارگانیک با رویکرد دادهکاوی (مطالعه موردی: شهر تهران)
صفحه 101-124
شناسایی مزایای بازیوارسازی مشتریان فروشگاههای آنلاین مبتنی بر روش تحلیل تم
صفحه 125-152
بررسی مفهوم همتخریبی ارزش برند در فرایند تعاملی تجربه مشتری- برند
صفحه 153-183
نظریهپردازی دادهبنیاد و رویکرد پارادایم رابطهگرایی در طراحی مدل ارزش ویژه برند
صفحه 184-217