نوع مقاله : مروری
نویسندگان
دانشگاه تهران
چکیده
کلیدواژهها
عنوان مقاله [English]
.1 آقازاده، هاشم (1387) «طراحی مدل استراتژیک بازارگرایی بانکهای تجاری ایران به منظور رقابت پذیری در صنعت بانکداری کشور»، رساله دکتری به راهنمایی دکتر علی دیواندری، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران.
.2 بیگی، فریده(1382) « شناسایی موانع سازمانی مؤثر بر بازارگرایی در شعب بانک رفاه»، پایان نامه کارشناسی ارشد، به راهنمایی دکتر عبدالحمید شمس، مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامهریزی کشور.
.3 خانمحمدی،حسین(1386) «بررسی میزان بازارگرایی در شرکتهای مستقر در مراکز رشد تهران»، پایان نامه کارشناسی ارشد، به راهنمایی دکتر یدالهی، دانشگاه سمنان.
.4 دعایی و بختیاری(1386)،« تاثیر فرهنگ بازارمحوری بر عملکرد بازرگانی شرکتهای قطعه ساز خودرو مشهد»، فصلنامه پژوهشهای بازرگانی، ،42 بهار: 82.-53
.5 رضایی دولت آبادی حسن و خائف الهی احمد علی(1385)، «مدلی برای تعیین میزان تاثیر بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار با توجه به قابلیت های بازاریابی در صنایع پتروشیمی ایران»، فصلنامه مدرس علوم انسانی، ،10 :1 160.-131
.6 مهرنوش مینا و حیدری علی(1384) «. شناسایی بسترهای مورد نیاز تسهیل و توسعه بازاریابی در کشور و تبیین نقش بازاریابی در بنگاههای تجاری». مؤسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی.
.7 نوری نیا رضا(1385)،« تعیین و ارزیابی سطح موجود گرایش به بازار (بازارگرایی) در شرکت ملی نفت ایران (شمنا)»، پایان نامه کارشناسی ارشد، به راهنمایی دکتر طهمورث حسنقلی پور، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران.
.8 نیکومرام و حیدرزاده(1382)، «ارزیابی تاثیر گرایش کارآفرینانه و بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار شرکتهای تولیدی – شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار»، فصلنامه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی.