• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

چشم انداز مدیریت بازرگانی

  1. صفحه اصلی
  2. طراحی شبکه عصبی جهت انتخاب راهبردهای بازاریابی اینترنتی

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

طراحی شبکه عصبی جهت انتخاب راهبردهای بازاریابی اینترنتی

    نویسندگان

    • سیدرضا سید جوادین 1
    • محمد رحیم اسفیدانی 1
    • حمید اسفیدانی 2

    1 دانشگاه تهران

    2 دانشگاه صنعتی شاهرود

,

نوع مقاله : مروری

  • مشخصات مقاله
  • دریافت فایل
  • ارجاع به این مقاله
  • آمار
  • هم رسانی

چکیده

با توجه به حضور جدی رقبای خارجی در بازار لوازم خانگی ایران و استفاده آنان از فناوری اطلاعات و ارتباطات در این بازار، موقعیت رقابتی شرکت های داخلی در شرایط نامطلوبی قرار دارد و لازم است با نگاهی علمی و دقیق، راهبرد مناسب رقابت در بازارهای داخلی طراحی و الگوسازی شود تا بنگاه ها بر اساس آن بتوانند از راهبردهای مناسبی استفاده کنند. از اینرو، در این مقاله تلاش شده است با استفاده از روش نظریه برخواسته از داده ها و با بررسی رفتار مصرف کنندگان و تولید کنندگان لوازم خانگی ایران، الگوی رفتار مصرف کنندگان طراحی و انواع راهبردهای بازاریابی در بازارهای اینترنتی طراحی و تبیین شود؛ سپس با استفاده از شبکه های عصبی، ارتباط بین الگوی رفتار مصرف کنندگان و راهبردهای بازاریابی مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج این مطالعه نشان می دهد که مصرف کنندگان در بازار لوازم خانگی ایران دارای سه الگوی رفتاری عقلایی، احساسی و هوشمند هستند و به طبع آن بنگاه ها نیازمند استفاده از راهبردهای بازاریابی مبادله ای، تعاملی و هوشمند می باشند

کلیدواژه‌ها

  • راهبرد بازاریابی اینترنتی
  • رفتار مصرف کننده
  • بازار لوازم خانگی شبکه عصبی
  • XML
  • اصل مقاله 464.9 K
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
    • تعداد مشاهده مقاله: 386
    • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 243
چشم انداز مدیریت بازرگانی
دوره 10، شماره 6 - شماره پیاپی 6
خرداد 1390
فایل ها
  • XML
  • اصل مقاله 464.9 K
سابقه مقاله
  • تاریخ دریافت: 23 اردیبهشت 1394
  • تاریخ بازنگری: 12 آذر 1402
  • تاریخ پذیرش: 11 دی 1399
هم رسانی
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 386
  • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 243

APA

سید جوادین, سیدرضا, اسفیدانی, محمد رحیم, & اسفیدانی, حمید. (1390). طراحی شبکه عصبی جهت انتخاب راهبردهای بازاریابی اینترنتی. چشم انداز مدیریت بازرگانی, 10(6), -.

MLA

سیدرضا سید جوادین; محمد رحیم اسفیدانی; حمید اسفیدانی. "طراحی شبکه عصبی جهت انتخاب راهبردهای بازاریابی اینترنتی". چشم انداز مدیریت بازرگانی, 10, 6, 1390, -.

HARVARD

سید جوادین, سیدرضا, اسفیدانی, محمد رحیم, اسفیدانی, حمید. (1390). 'طراحی شبکه عصبی جهت انتخاب راهبردهای بازاریابی اینترنتی', چشم انداز مدیریت بازرگانی, 10(6), pp. -.

VANCOUVER

سید جوادین, سیدرضا, اسفیدانی, محمد رحیم, اسفیدانی, حمید. طراحی شبکه عصبی جهت انتخاب راهبردهای بازاریابی اینترنتی. چشم انداز مدیریت بازرگانی, 1390; 10(6): -.

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب