نوع مقاله : مروری
نویسندگان
دانشگاه تهران
چکیده
کلیدواژهها
عنوان مقاله [English]
١. ارشاد، ف. (١٣٨٧). جایگاه نقد در آموزش علوم اجتماعی: بستری برای توسعه علمی فرهنگی. فصلنامه علوم انسانى، ٧،١٧-٣٣.
٢. ازکیا، م.، و توکلی، م. (١٣٨۵). فرا تحلیل مطالعات رضایت شغلی در سازمانهای آموزشی. فصلنامه علوم اجتماعی، ١،٢٧-٢۶.
٣. ایرانپور، ز. (١٣٨٣). شناسایی و بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتری از خدمات پس از فروش شرکت سایپا یدک در تهران با استفاده از مدل کانو، پایاننامه کارشناسی ارشد: دانشگاه تربیت مدرس.
۴. اصلانی، م. (١٣٨٧). اولویتبندی شاخصهای کلیدی موثر بر رضایت مشتری با استفادہ از تکنیک Topsis. پایان نامه کارشناسی ارشد: دانشگاه تهران.
۵. خاکی، غ. (١٣٨٨). روش تحقیق با رویکردی به پایان نامه نویسی. تهران: بازتاب.
۶. دهقانی، ر.(١٣٨۶). اصول نقد اثر و تحلیل محتوا. در سایت: http://www.ido.ir/a.aspx?a=1386050101
٧. فدایی، غ. (١٣٨۶). درباره اهمیت روش تحقیق وکاربرد آن. راهبرد هایی برای ارتقاء علوم انسانى در کشور، ١١٣-١٣٢.
٨ محمدی، م. (١٣٨٨). بررسی میزان رضایتمندی، وفاداری و تعهد مشتری دربخش خدمات (مورد کاربردی بانک ملت). پایاننامه کارشناسی ارشد: دانشگاه تهران.