فرا روش تحقیقات انجام شده در زمینه عوامل مؤثر بر رضایت مشتری: تحلیل اسنادی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاههای دولتی تهران مجتبی محمدنژاد شورکایی؛ مجتبی جشنی آرانی؛ حمیدرضا یزدانی مشاهده مقاله اصل مقاله 685.03 K
تجزیه و تحلیل استراتژی های بازاریابی شرکت های خدماتی در دوران رکود سید محمود حسینی؛ مریم نکوئی زاده؛ مریم مخزن قدیمی مشاهده مقاله اصل مقاله 394.46 K
ارزیابی کارایی بانک های دولتی در مقایسه با بانک های خصوصی در ایران جلیل دلخواه؛ اصغر مشبکی؛ حسن دانایی فرد؛ سید حمید خدادادحسینی مشاهده مقاله اصل مقاله 316.82 K
تأثیر نیروهای رقابتی سازمان بر کاربرد دانش جهت بهبود عملکرد زنجیره تأمین در صنعت خودرو حسن فارسیجانی؛ کامران فیضی؛ محسن شفیعی نیک آبادی مشاهده مقاله اصل مقاله 484.89 K
بررسی رابطه مشتری گرایی و رفتار شهروندی سازمانی حمید رضا یزدانی؛ علی زارع میرک آباد؛ محمد حسین نصیری؛ مهدی اسد نژاد مشاهده مقاله اصل مقاله 690 K
شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر تصویرسازمانی با رویکرد تحقیق آمیخته علی علی دیواندری؛ اشکان الهیاری؛ مجتبی براری مشاهده مقاله اصل مقاله 415.21 K
بررسی عوامل تعیین کننده ارزش برند با رویکرد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران شهریار عزیزی؛ زهرا درویشی؛ فرشید نمامیان مشاهده مقاله اصل مقاله 378.1 K