رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی شرکت های تولید و پخش مواد غذایی فریدون احمدی؛ تورج حسن زاده مشاهده مقاله اصل مقاله 421.72 K
ارزیابی آمادگی الکترونیکی شرکت های توزیع کننده دارو در زمینه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان علیرضا مؤتمنی؛ علیرضا کمان قد مشاهده مقاله اصل مقاله 535.79 K
ارزیابی اثربخشی نظامهای اطلاعات بازاریابی تا رویکرد راهبردی امیررضا ممدوحی؛ محمدصادق سبحانی مشاهده مقاله اصل مقاله 256.23 K
بررسی اثر یادگیری سازمانی بر کاهش نارضایتی مشتریان آرین قلی پور؛ زهره سیاوشی مشاهده مقاله اصل مقاله 244.64 K
نقش خوشه های صنعتی بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط در دستیابی به تولید در کلاس جهانی "مطالعه موردی: خوشه طلای تهران" لیلی حبیبی؛ حسن فارسیجانی؛ هومان سلطانی مشاهده مقاله اصل مقاله 535.8 K
تأثیر ارزش های برند بر عملکرد رابطه در بازارهای B2B (مطالعه موردی: شرکت شاتل) منیژه حقیقی نسب؛ حمیدرضا یزدانی؛ الهام مرادی مشاهده مقاله اصل مقاله 593.69 K
تأثیر رویکرد منابع بر عملکرد صادراتی بر اساس استراتژی رقابتی تمرکز در صنعت کانی غیرفلزی منیژه قره چه؛ هوشنگ اسدالهی؛ عبدالحسین کرمپور مشاهده مقاله اصل مقاله 271.78 K