• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

چشم انداز مدیریت بازرگانی

  1. صفحه اصلی
  2. رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی شرکت های تولید و پخش مواد غذایی

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی شرکت های تولید و پخش مواد غذایی

    نویسندگان

    • فریدون احمدی
    • تورج حسن زاده

    دانشگاه پیام نور تهران

,

نوع مقاله : مروری

  • مشخصات مقاله
  • دریافت فایل
  • ارجاع به این مقاله
  • آمار
  • هم رسانی

چکیده

هدف از مقاله حاضر، شناسایی رابطه رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی شرکت های تولید و پخش مواد غذایی در استان کردستان است. بدین منظور، 220 نفر از مشتریان و 70 نفر از کارکنان 12 شرکت فعال در بخش تولید و پخش مواد غذایی در شهرک های صنعتی استان کردستان، به عنوان نمونه آماری، انتخاب گردیدند. مطالعه حاضر، برحسب هدف، کاربردی و بر اساس شیوه گردآوری داده ها توصیفی از نوع همبستگی است. برای جمع آوری داده های اولیه از پرسشنامه استفاده شده است. نتایج نشان می دهد که رفتار شهروندی سازمانی، تأثیر مستقیم بر عملکرد سازمانی شرکت های تولید و پخش مواد غذایی در استان کردستان ندارد، بلکه با بهره گیری از روش های جدید بازاریابی، مانند مدیریت ارتباط با مشتری است که رفتار شهروندی سازمانی با رضایت مشتریان و بهره وری، به عنوان دو فاکتور مهم عملکرد سازمانی، ارتباط پیدا می کند. به عبارت دیگر، مدیریت ارتباط با مشتری، رابطه رفتار شهروندی سازمانی و عملکرد سازمانی را تعدیل می کند.

کلیدواژه‌ها

  • هدف از مقاله حاضر
  • شناسایی رابطه رفتار شهروندی سازمانی
  • به عنوان نمونه آماری
  • انتخاب گردیدند. مطالعه حاضر
  • برحسب هدف
  • بلکه با بهره گیری از روش های جدید بازاریابی
  • به عنوان دو فاکتور مهم عملکرد سازمانی
  • ارتباط پیدا می کند. به عبارت دیگر
  • مدیریت ارتباط با مشتری
  • XML
  • اصل مقاله 421.72 K
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
    • تعداد مشاهده مقاله: 530
    • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 516
چشم انداز مدیریت بازرگانی
دوره 10، شماره 9 - شماره پیاپی 9
اسفند 1390
فایل ها
  • XML
  • اصل مقاله 421.72 K
سابقه مقاله
  • تاریخ دریافت: 23 اردیبهشت 1394
  • تاریخ بازنگری: 11 آذر 1402
  • تاریخ پذیرش: 11 دی 1399
هم رسانی
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 530
  • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 516

APA

احمدی, فریدون, & حسن زاده, تورج. (1390). رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی شرکت های تولید و پخش مواد غذایی. چشم انداز مدیریت بازرگانی, 10(9), -.

MLA

فریدون احمدی; تورج حسن زاده. "رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی شرکت های تولید و پخش مواد غذایی". چشم انداز مدیریت بازرگانی, 10, 9, 1390, -.

HARVARD

احمدی, فریدون, حسن زاده, تورج. (1390). 'رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی شرکت های تولید و پخش مواد غذایی', چشم انداز مدیریت بازرگانی, 10(9), pp. -.

VANCOUVER

احمدی, فریدون, حسن زاده, تورج. رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی شرکت های تولید و پخش مواد غذایی. چشم انداز مدیریت بازرگانی, 1390; 10(9): -.

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب