Baker, W., & Sinkula, J. (1999a). The Synergistic Effect of Market orientation on Organizational Performance. Journal of the Academy of Marketing Science, 27(4), 411-27.
Baker, W., & Sinkula, J. (1999). Learning Orientation, Market Orientation, and Innovation: Integrating and Extending Models of Organizational Performance. Journal of Market Focused Management, 4(4), 295-308.
Baker, W .E., & Sinkula, J. M. (2002). Market Orientation, Learning Orientation and Product Innovation: Delving into the Organization’s Black Box. Journal of Market-Focused Management, 5(1), 5-23.
Damanpour, F., & Evan, W. (1984). Organizational Innovation and Performance: the Problem of Organizational Lag. Administrative Science Quarterly, 29(3), 392-409.
Day, G. S. (1994). The Capabilities of Market-Driven Organizations. Journal of Marketing, 58(4), 37-52.
Dickson, P. R. (1996). The Static and Dynamic Mechanics of Competition: A Comment on Hunt and Morgan’s comparative Advantage Theory. Journal of Marketing, 60(4), 102-6.
Grinstein, A. (2008). The Relationships between Market Orientation and Alternative Strategic Orientations: A Meta-Analysis. European Journal of Marketing, 42(1/2), 115-134.
Huber, G. P. (1991). Organizational Learning: the Contributing Processes and the Literatures. Organization Science, 2(1), 88-115.
Hult, G .T. M., Hurley, R. F., & Knight, G. A. (2004). Innovativeness: Its Antecedents and Impact on Business Performance. Industrial Marketing Management, 33(5), 429-38.
Hurley, R. F., & Hult, G. T. M. (1998). Innovation, Market Orientation, and Organizational Learning: An Integration and Empirical Examination. The Journal of Marketing, 62(3), 42-54
Jaworski, B. J., & Kohli, A. K. (1993). Market Orientation: Antecedents and Consequences. Journal of Marketing, 57(3), 53-70.
Jime´nez-Jimenez, D., Sanz, R. V., & Hernandez, M. E. (2008). Fostering Innovation: The Role of Market Orientation and Organizational Learning. European Journal of Innovation Management, 11(3), 389-412.
Keskin, H. (2006). Market Orientation, Learning Orientation, and Innovation Capabilities in SMEs: An extended Model. European Journal of Innovation Management, 9(4), 396-417.
Kohli, A. K., & Jaworski, B. J. (1990). Market Orientation: The Construct, Research Propositions, and Managerial Implications. Journal of Marketing, 54(2), 1-18.
Li, C. R., Li, C. J., & Chu, C. P. (2008). The Nature of Market Orientation and the Ambidexterity of Innovations. Management Decision, 46(7), 1002-1026.
Low, D. R., Chapman, R. L., & Sloan, T. R. (2007). Inter-Relationships between Innovation and Market Orientation in SMEs. Management Research News, 30(12), 878-891.
Manu, F. (1992). Innovation Orientation, Environment and Performance: A Comparison of U.S. and European Markets. Journal of International Business Studies, 23(2), 333-359.
Narver, J., & Slater, S. (1990). The Effect of Market Orientation on Business Profitability. Journal of Marketing, 54(4), 20-35.
Nwokah, N. G. (2008). Strategic Market Orientation and Business Performance, The Study of Food and Beverages Organizations in Nigeria. European Journal of Marketing, 42(3/4), 279-286.
Slater, S., & Narver, J. (1995). Market Orientation and the Learning Organization. Journal of Marketing, 59(3), 63-74
حسینی, سید محمود , جزنی, نسرین , اسدالهی, هوشنگ و سالار, جمشید . (1391). طراحی الگوی ارتباط بازار مداری، یادگیری مداری و نوآوری مداری و عملکرد شر کت های مواد غذایی در بورس. چشم انداز مدیریت بازرگانی, 11(10), -.
MLA
حسینی, سید محمود , , جزنی, نسرین , , اسدالهی, هوشنگ , و سالار, جمشید . "طراحی الگوی ارتباط بازار مداری، یادگیری مداری و نوآوری مداری و عملکرد شر کت های مواد غذایی در بورس", چشم انداز مدیریت بازرگانی, 11, 10, 1391, -.
HARVARD
حسینی, سید محمود, جزنی, نسرین, اسدالهی, هوشنگ, سالار, جمشید. (1391). 'طراحی الگوی ارتباط بازار مداری، یادگیری مداری و نوآوری مداری و عملکرد شر کت های مواد غذایی در بورس', چشم انداز مدیریت بازرگانی, 11(10), pp. -.
CHICAGO
سید محمود حسینی , نسرین جزنی , هوشنگ اسدالهی و جمشید سالار, "طراحی الگوی ارتباط بازار مداری، یادگیری مداری و نوآوری مداری و عملکرد شر کت های مواد غذایی در بورس," چشم انداز مدیریت بازرگانی, 11 10 (1391): -,
VANCOUVER
حسینی, سید محمود, جزنی, نسرین, اسدالهی, هوشنگ, سالار, جمشید. طراحی الگوی ارتباط بازار مداری، یادگیری مداری و نوآوری مداری و عملکرد شر کت های مواد غذایی در بورس. چشم انداز مدیریت بازرگانی, 1391; 11(10): -.