تأثیر اخلاق حرفه ای فروشنده بر شکل گیری روابطی پایدار میان مشتری و سازمان (مورد مطالعه شرکت اطلس کوپکو ایران) طهمورث حسن قلی پور؛ محمد حقیقی؛ مجتبی براری؛ کیانوش کریمی مشاهده مقاله اصل مقاله 421.72 K
طراحی الگوی ارتباط بازار مداری، یادگیری مداری و نوآوری مداری و عملکرد شر کت های مواد غذایی در بورس سید محمود حسینی؛ نسرین جزنی؛ هوشنگ اسدالهی؛ جمشید سالار مشاهده مقاله اصل مقاله 265.27 K
طراحی یک مدل چندوجهی برای سنجش رضایت مشتریان در صنعت بانکداری ایران محمدرضا حمیدی زاده؛ نسرین جزنی؛ عباسعلی حاجی کریمی؛ ابوالقاسم ابراهیمی مشاهده مقاله اصل مقاله 535.79 K
بررسی رابطه هوشمندی رقابتی و عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران کاظم چاوشی؛ مهنوش جوادی پورفر مشاهده مقاله اصل مقاله 256.23 K
الگوی مفهومی دوسطحی عوامل تعیین کننده عملکرد نیروی فروش شهریار عزیزی؛ سیدحمید خداداد حسینی؛ احمد روستا مشاهده مقاله
تأثیر بازاریابی داخلی بر اثربخشی کار گروهی در آموزش عالی: مطالعه موردی- دانشگاه اصفهان علی نصراصفهانی؛ مجتبی فرخی؛ مجتبی امانی مشاهده مقاله اصل مقاله 535.8 K
اولویت بندی معیارهای تعیین جذابیت بازارهای هدف در بانکداری تجاری با استفاده از تکنیک تجزیه و تحلیل توامان: تحقیقی پیرامون بانک ملت علیرضا سیدصالحی؛ حمیدرضا یزدانی؛ نینا پورابراهیمی؛ سحر قاسمی مشاهده مقاله اصل مقاله 593.69 K