بررسی تأثیر فرایندهای روان شناختی هویت برند و شخصیت برند بر وفاداری برند ابوالقاسم ابراهیمی؛ مجتبی خلیفه مشاهده مقاله اصل مقاله 657.73 K
بررسی رابطه میان بهره گیری از فرصت های فناوری و عوامل مؤثر بر آن با عملکرد مالی سازمان از دیدگاه مدیران شعب در بانک ها محمدعلی بابایی؛ نازنین شفائی مشاهده مقاله اصل مقاله 528.71 K
بررسی رابطه بین مهارت های فروش و عملکرد کارکنان فروش: نقش میانجی رضایت شغلی میثم شیرخدایی؛ مهرداد مدهوشی؛ کیوان حاتمی مشاهده مقاله اصل مقاله 814.64 K
شناسایی مهم ترین ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک در شرکت های کارگزاری با استفاده از روش آنتروپی شانون علی اصغر ساجدی فر؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ طهمورث حسنقلی پور مشاهده مقاله اصل مقاله 1.8 M
هم خوانی شخصیتی برند و مشتری در یک فروشگاه زنجیره ای شهریار عزیزی؛ شهرام جمالی کاپک مشاهده مقاله اصل مقاله 497.98 K
بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مندی و قصد خرید مجدد مشتریان (مطالعه موردی: شرکت پرداخت الکترونیک بانک ملت) علی صنایعی؛ مهدی پورمصطفی خشکرودی؛ امیرمهدی قاضی فرد؛ محمدعلی نصیرزاده مشاهده مقاله اصل مقاله 629.65 K
شناسایی و تحلیل مؤلفه های مؤثر بر مدیریت موفق پارک های علم و فناوری محمدعلی نعمتی مشاهده مقاله اصل مقاله 954.39 K
بررسی وضعیت ارتباطات یکپارچه بازاریابی و عوامل مؤثر و متأثر از آن (مورد پژوهی: بانک ملت) میراحمد امیرشاهی؛ حمیدرضا یزدانی؛ محبوبه خان محمدی مشاهده مقاله اصل مقاله 321.04 K
بررسی رفتار مصرف کننده در رابطه با تصمیم خرید کالاهای سبز غلامحسین خورشیدی؛ علی حسین زاده مشاهده مقاله اصل مقاله 291.3 K
اثر مؤلفه های قدرت زنجیره تأمین بر مزیت های رقابتی و رقابت پذیری سازمان (مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو) کامران فیضی؛ مجتبی هداوند مشاهده مقاله اصل مقاله 794.44 K