• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

چشم انداز مدیریت بازرگانی

  1. صفحه اصلی
  2. بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مندی و قصد خرید مجدد مشتریان (مطالعه موردی: شرکت پرداخت الکترونیک بانک ملت)

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مندی و قصد خرید مجدد مشتریان (مطالعه موردی: شرکت پرداخت الکترونیک بانک ملت)

    نویسندگان

    • علی صنایعی
    • مهدی پورمصطفی خشکرودی
    • امیرمهدی قاضی فرد
    • محمدعلی نصیرزاده

    دانشگاه اصفهان

,

نوع مقاله : مروری

  • مشخصات مقاله
  • دریافت فایل
  • ارجاع به این مقاله
  • آمار
  • هم رسانی

چکیده

با توجه به این که در سال های اخیر خریدهای اینترنتی و استفاده از خدمات اینترنتی دارای رشد سریعی بوده است، کسانی که از این کانال ارتباطی به عنوان ابزار بازاریابی و فروش کالاها و خدمات استفاده می کنند دریافته اند که تحویل و کیفیت خدمات به عنوان ابزاری با اهمیت در این محیط تلقی می شود. نبوده یک ابزار مناسب برای اندازه گیری این خدمات باعث سردرگمی ارائه دهندگان خدمت می شود. پس به کارگیری یک ابزار مناسب برای اندازه گیری و مدیریت راهبرد کیفیت خدمات ضروری به نظر می رسد. مقیاسی که برای این منظور طراحی شده مقیاس ای- اس- کوال است که برای اندازه گیری کیفیت خدمات وب سایت های خرده فروشی طراحی گردیده است. بدین منظور در این پژوهش تناسب الگوی ای- اس- کوال در شرکت پرداخت الکترونیک ملت مورد بررسی قرار گرفت و سپس رابطه کیفیت خدمات بر اساس این الگو و قصد خرید مجدد مشتریان بررسی شد.

کلیدواژه‌ها

  • بانکداری الکترونیکی
  • کیفیت خدمات الکترونیک
  • رضایتمندی
  • قصد خرید مجدد
  • XML
  • اصل مقاله 629.65 K
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
    • تعداد مشاهده مقاله: 1,538
    • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,160
چشم انداز مدیریت بازرگانی
دوره 11، شماره 13 - شماره پیاپی 13
اسفند 1391
فایل ها
  • XML
  • اصل مقاله 629.65 K
سابقه مقاله
  • تاریخ دریافت: 23 اردیبهشت 1394
  • تاریخ بازنگری: 10 آذر 1402
  • تاریخ پذیرش: 11 دی 1399
هم رسانی
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 1,538
  • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,160

APA

صنایعی, علی, پورمصطفی خشکرودی, مهدی, قاضی فرد, امیرمهدی, & نصیرزاده, محمدعلی. (1391). بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مندی و قصد خرید مجدد مشتریان (مطالعه موردی: شرکت پرداخت الکترونیک بانک ملت). چشم انداز مدیریت بازرگانی, 11(13), -.

MLA

علی صنایعی; مهدی پورمصطفی خشکرودی; امیرمهدی قاضی فرد; محمدعلی نصیرزاده. "بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مندی و قصد خرید مجدد مشتریان (مطالعه موردی: شرکت پرداخت الکترونیک بانک ملت)". چشم انداز مدیریت بازرگانی, 11, 13, 1391, -.

HARVARD

صنایعی, علی, پورمصطفی خشکرودی, مهدی, قاضی فرد, امیرمهدی, نصیرزاده, محمدعلی. (1391). 'بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مندی و قصد خرید مجدد مشتریان (مطالعه موردی: شرکت پرداخت الکترونیک بانک ملت)', چشم انداز مدیریت بازرگانی, 11(13), pp. -.

VANCOUVER

صنایعی, علی, پورمصطفی خشکرودی, مهدی, قاضی فرد, امیرمهدی, نصیرزاده, محمدعلی. بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مندی و قصد خرید مجدد مشتریان (مطالعه موردی: شرکت پرداخت الکترونیک بانک ملت). چشم انداز مدیریت بازرگانی, 1391; 11(13): -.

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب