بررسی عوامل مؤثر بر کشورگرایی مصرف کننده حسن قاسمی؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ ابوالفضل سیفی مشاهده مقاله اصل مقاله 458.35 K
بررسی اثر تعدیل کننده جنسیت بر قصد خرید اینترنتی منیژه قره چه؛ محمد مقدسی؛ سید حمیدرضا عظیمی مشاهده مقاله اصل مقاله 432.94 K
تشخیص فرصت های کارآفرینانه در صنعت بیمارستانی (مورد مطالعه: بیمارستان دکتر شریعتی) اسدا... کردنائیج؛ احمدعلی خائف الهی؛ محمدرضا زالی؛ فرشته رفیعی مشاهده مقاله اصل مقاله 357.74 K
طراحی و اعتبارسنجی یک مدل تبلیغات الکترونیک محمدرضا حمیدی زاده؛ ناصر یزدانی؛ اکبر عالم تبریز؛ غلامحسین خورشیدی مشاهده مقاله اصل مقاله 657.43 K
تأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ بر شکل گیری ارزش ویژه نام تجاری (مورد مطالعه: گوشی تلفن و رایانه همراه) عظیم زارعی؛ داود فیض؛ هادی مرادی مشاهده مقاله اصل مقاله 559.93 K
شناسایی، اولویت بندی ساز و کارها و ابزارهای بازاریابی خط مشی های عمومی در ایران: رویکرد پژوهش آمیخته سیدحمید خداداد حسینی؛ سیامک محمدزاده مشاهده مقاله اصل مقاله 1.93 M
تبیین هم راستایی عناصر سازمانی و الگوی مسیر پیشرفت شغلی مدیران مبتنی بر نقاط مرجع راهبردی اکرم هادیزاده مقدم؛ عباسعلی حاجی کریمی؛ نسرین جزنی؛ مرجان فرجیان مشاهده مقاله اصل مقاله 721.28 K