• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

چشم انداز مدیریت بازرگانی

  1. صفحه اصلی
  2. شناسایی، اولویت بندی ساز و کارها و ابزارهای بازاریابی خط مشی های عمومی در ایران: رویکرد پژوهش آمیخته

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

شناسایی، اولویت بندی ساز و کارها و ابزارهای بازاریابی خط مشی های عمومی در ایران: رویکرد پژوهش آمیخته

    نویسندگان

    • سیدحمید خداداد حسینی
    • سیامک محمدزاده

    دانشگاه تربیت مدرس

,

نوع مقاله : مروری

  • مشخصات مقاله
  • دریافت فایل
  • ارجاع به این مقاله
  • آمار
  • هم رسانی

چکیده

با پیشرفت و انقلاب اطلاعاتی، مباحث و مفاهیم جدیدی در حوزه بازاریابی به وجود آمد که نیاز به پژوهش و موشکافی عمیق برای یافتن این فرصت ها است. یکی از این حوزه ها، بازاریابی خط مشی های عمومی است؛ به عبارت دیگر یکی از چالش های حوزه خط مشی گذاری در کشورهای مختلف کسب مقبولیت و مشروعیت است. هدف اصلی از این پژوهش موشکافی نقش عوامل بازاریابی خط مشی های عمومی در توسعه مقبولیت و مشروعیت عمومی در ایران است. بنابراین در این پژوهش نخست با انجام مصاحبه های اکتشافی، سازو کارها و مؤلفه ها معین گردید. سپس با استفاده از آزمون تی تک نمونه ای به بررسی وضعیت هر یک از مؤلفه ها و ابزارها پرداخته شد. در ادامه با استفاده از آزمون فریدمن، اقدام به اولویت بندی نسبی مؤلفه های مرتبط با هر یک از ساز و کارها و ابزارهای بازاریابی خط مشی های عمومی شد که نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد همه مؤلفه های اکتشافی و ابزارها به استثنای سینما، دارای میزان اهمیت بالایی هستند.

کلیدواژه‌ها

  • بازاریابی
  • خط مشی عمومی
  • بازاریابی خط مشی عمومی
  • پژوهش های ترکیبی
  • XML
  • اصل مقاله 1.93 M
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
    • تعداد مشاهده مقاله: 229
    • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 323
چشم انداز مدیریت بازرگانی
دوره 11، شماره 12 - شماره پیاپی 12
آذر 1391
فایل ها
  • XML
  • اصل مقاله 1.93 M
سابقه مقاله
  • تاریخ دریافت: 23 اردیبهشت 1394
  • تاریخ بازنگری: 31 شهریور 1402
  • تاریخ پذیرش: 11 دی 1399
  • تاریخ اولین انتشار: 11 دی 1399
هم رسانی
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 229
  • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 323

APA

خداداد حسینی, سیدحمید, & محمدزاده, سیامک. (1391). شناسایی، اولویت بندی ساز و کارها و ابزارهای بازاریابی خط مشی های عمومی در ایران: رویکرد پژوهش آمیخته. چشم انداز مدیریت بازرگانی, 11(12), -.

MLA

سیدحمید خداداد حسینی; سیامک محمدزاده. "شناسایی، اولویت بندی ساز و کارها و ابزارهای بازاریابی خط مشی های عمومی در ایران: رویکرد پژوهش آمیخته". چشم انداز مدیریت بازرگانی, 11, 12, 1391, -.

HARVARD

خداداد حسینی, سیدحمید, محمدزاده, سیامک. (1391). 'شناسایی، اولویت بندی ساز و کارها و ابزارهای بازاریابی خط مشی های عمومی در ایران: رویکرد پژوهش آمیخته', چشم انداز مدیریت بازرگانی, 11(12), pp. -.

VANCOUVER

خداداد حسینی, سیدحمید, محمدزاده, سیامک. شناسایی، اولویت بندی ساز و کارها و ابزارهای بازاریابی خط مشی های عمومی در ایران: رویکرد پژوهش آمیخته. چشم انداز مدیریت بازرگانی, 1391; 11(12): -.

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب