نوع مقاله : مروری
نویسندگان
دانشگاه تهران
چکیده
کلیدواژهها
عنوان مقاله [English]
.1 بازرگانهرندی، عباس. )1378(. روش تحقیق آمیخته: رویکردی برتر برای مطالعات مدیریت. دانش مدیریت، ،71 .11-31
.2 سرمد، زهره و بازرگان، عباس. )1378(. روشهای تحقیق در علوم رفتاری. تهران: انتشارات آگاه.
.3 لوالیه توماس و تلیه آلبرت. )1373(. مدیریت نوآوری )ترجمه: منوچهر انصاری و امیرسامان خیرخواه(. تهران: انتشارت سازمان مدیریت صنعتی.
. .5 حیدری، علی. )1371(. اندازهگیری و تبیین مزیت رقابتی بنگاههای صنعتی با تکنولوژی پیشرفته براساس مدل طراحی شده با رویکرد نقشه علّی، پایاننامه دکتری. دانشکده مدیریت دانشگاه تهران.
10.Hodgkinson, G. P., Maule, A. J., & Brown, N. J. (2004). Causal Cognitive Mapping in the Organizational Strategy Field: A Comparison of Alternative Elicitation Procedures. Organizational Research Methods, 7(1), 3–26.
11.Jenkins, M. (1998). The theory and practice of comparing causal maps. in Eden C., Spender J.C. Managerial and organizational cognition: theory, methods and research. London: Sage.
12.Lee, J. D., & Park, C. (2006). Research and Development Linkages in a National Innovation System: Factors Affecting Success and Failure in Korea. Technovation, 26(9), 1045-1054.
13.Langfield-Smith K. M., Wirth, A. (1992). Measuring Differences between Cognitive Maps. Journal of the Operational Research Society, 43, 1135-1150.
14.Markoczy, L., & Goldberg, J. (1995). A Method for Eliciting and Comparing Causal Maps. Journal of Management, 21, 305–333.
15.Narayanan, V. K., Armstrong, D. J. (2005). Causal Mapping for Research in Information Technology, Hershey PA: Idea Group Publishing. 16.OECD. (2004). Organization for Economic Co-operation and Development, Oslo Manual.
17.Liao, S. H., Hsieh, C. L. & Huang, S. P. (2008). Mining Product Maps for New Product Development. Expert Systems with Applications, 34(1), 50-62.
18.Xiwei Z., & Xiangdong, Y. (2007). Science and Technology Policy Reform and its Impact on China's National Innovation System. Technology in Society, 29(3), 317-325