ارائه الگوی ترکیبی عوامل مؤثر بر توسعه و پذیرش گردشگری مجازی در ایران محمد محمودی میمند؛ حسن فارسیجانی؛ سارا طاهری موسوی مشاهده مقاله اصل مقاله 1005.09 K
ارائه مدلی برای تبیین اثر تصویر ذهنی مشتری از فروشگاه های زنجیره ای شهروند بر روی وفاداری مشتریان این فروشگاه ها عباسعلی رستگار؛ داود فیض؛ هادی سبزی مشاهده مقاله اصل مقاله 632.61 K
بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر عملکرد نوآورانه سازمان ها )مطالعه موردی: شرکت های داروسازی و شرکت های بیمه حاضر در بورس اوراق بهادار تهران( محمود مرادی؛ محمدعلی ولی پور؛ کیخسرو یاکیده؛ عاطیه صفردوست؛ فرزانه عبداللهیان مشاهده مقاله اصل مقاله 686.38 K
مدل سازی عوامل مؤثر بر عملکرد نوآوری بنگاه با استفاده از روش ترکیبی نگاشت علی و شبکه های بیزین در صنعت بیمه فاطمه میرزایی رابر؛ رضا زعفریان؛ حسین صفری مشاهده مقاله اصل مقاله 808.14 K
مقایسه سه روش برآورد قیمت رایانه همراه در بازار تهران: رگرسیون لذت باورانه )هدانیک(، شبکه عصبی بازگشتی و شبکه عصبی GMDH محسن نظری؛ سیدوحید طباطبائی کلجاهی؛ مهدی احراری مشاهده مقاله اصل مقاله 385.61 K
طراحی و تبیین الگوی عدالت محور وفاداری به نام تجاری در شعب بانک تجارت شهرستان یزد سیدمحمد طباطبایی نسب؛ امیررضا کنجکاومنفرد؛ علیرضا سروش محمدآبادی؛ سیدمسعود حکاکی مشاهده مقاله اصل مقاله 385.61 K
شناسایی و رتبه بندی ابعاد مؤثر بر شخصیت نام و نشان تجاری در صنعت لوازم خانگی علیرضا مؤتمنی؛ هومن هرمزی مشاهده مقاله اصل مقاله 401.31 K